Gewoon je profielwerkstuk over Skyrim.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Skyrim of profielwerkstuk, zal toch dat laatste moeten worden ben ik bang.
Had ik ook, met console naar stage 0 gezet op te beginnen (zie uesp voor precieze details).quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:03 schreef Koeketrommel het volgende:
Nadat Kodlak in de Companions is vermoord start de volgende quest niet (Purity of Revenge)
Dat zijn boeken die 40-60 gc kosten.. dan weet je welke je moet openen en welke niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:42 schreef Killjoy het volgende:
Van een heleboel boeken krijg je extra skillpunten, gewoon boek openen, skillpunt er bij, boek dicht en door met het spel.
Maar er zitten zeker leuke verhalen tussen
Met welke skill verbeter je Blades armor eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Basic rating van armor (kuras dus):
Ebony Armor Rating = 43
Daedric Armor Rating = 49
Blades Armor Rating = 50
Bron: http://www.uesp.net/wiki/
Gewoon je profielwerkstuk acen met een 9 net zoals deze baas.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Welke skill? Bedoel je of Blades light of heavy is (is heavy), of het met smithing gedaan moet worden (yup) of welke ingots je dient te gebruiken voor het improven (teel) ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Aezeal het volgende:
Met welke skill verbeter je Blades armor eigenlijk
(ik was mage dus heb niet aan smiting gedaan (aan armor en wapens ook niet)
Heb je geen perk voor nodig, vraag me alleen wel af tot hoe ver je kunt improven...quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Aezeal het volgende:
Nee eigenlijk bedoel ik met welke perk van smiting
En dat is dus hetzelfde als de ingots neem ik aan. Dus meer dan steel heb je niet nodig in smiting? Of zijn de blades wapens niet vergelijkbaar met daedric?
Ja maar om een beetje goed te improven heb je toch perks voor dubbel effect. Als ik wapens ga dragen ga ik voor legendary natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je geen perk voor nodig, vraag me alleen wel af tot hoe ver je kunt improven...
Geen ervaring maar de combinatie one handed + shield en light armor lijkt me onzin.. als je in melee gaat dan heeft heavy armor de voordelen.. pas bij veel perks wordt dit wat gelijker (dus end game).quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef S0nic het volgende:
Heb ff een Nord aangemaakt, alleen twijfel of nog ik one-handed met shield en light armor ga of two-handed met heavy armor.
Iemand ervaringen hiermee?
Eigenlijk nooit inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Waarom niet? Als je het gewoon draagt fungeert het als extra slot. Net als een ketting of ring.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:15 schreef Maanvis het volgende:
Wie gebruikt er überhaupt een shield zeg
Speel Skyrim en dan een commetary over je profielwerkstuk die helemaal niks met skyrim te maken heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik moest ook lachen toen ik het "las"quote:
Deadly Bashquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blocken is heel handig hoor, vooral icm bashing
1h/shield + light armor is een dikke faal, ik kon zo niet eens draken aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:57 schreef S0nic het volgende:
Heb ff een Nord aangemaakt, alleen twijfel of nog ik one-handed met shield en light armor ga of two-handed met heavy armor.
Iemand ervaringen hiermee?
Level 15 Khajiit met light armor en 1h/shield, de makkelijkste draken waren onmogelijk. Om maar niet te spreken over Draugr eindbazen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 01:56 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn mage gaat light armor dragen, omdat ik een hekel aan alteration heb![]()
Maar 1h/shield plus light armor lijkt me echt maf. Heavy armor heeft uiteraard de voorkeur. Maar je zou het wel kunnen doen als uitdaging voor jezelf. Velen vinden het spel te makkelijk worden op hoog lvl maar op zo'n manier zou het nog een leuke challenge kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |