Solitudequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef Loop-y het volgende:
Man, wat hou ik van Skyrim, 112 uur gespeeld en heb het idee dat ik nog heel veel moet
Favoriete steden iemand? Markath. Solitude en Morthal nog niet geweest
* high five *quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Skyrim belongs to the Nords (again)
Lees m'n editquote:
Het ging dus om die Forsworn agents enzo he? En voor de mainquest moest ik langs een van hun dorpen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Dat klopt ze houden niet van mensen die in de buurt komen. Afstand houden en ze geven geen problemen; dan vallen ze nooit spontaan aan.
Uh, hier niet hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:45 schreef Gezicht het volgende:
Ik snap niet hoe mensen na 100 gespeelde uren nog steeds niet in Solitude kunnen zijn geweest, dat is een van de eerste dingen voor de main quest...
En nog geluktquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:17 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nice!Zat al te klooien met mijn Battlemage, vanavond even mijn skills opnieuw indelen
Dan gaat er dus veel DLC komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:26 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Nee dit is allemaal te optimistisch.
Cyrodil en Morrowind zijn alleen aangelegd als background.. ze gaan echt geen 2 hele provincies erbij maken. Die poort geeft hoogstens toegang tot een expansion. Ze hadden zelf gezegd ip alleen middelgrote expansions te maken.. ip kleiner dan the shivering isles.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een probleem, als ik een van mijn saves wil laden crashed het spel. Kan dat komen doordat ik vijanden gespawned heb? Of ligt het aan iets anders? Ik kan iig geen skyrim meer spelen en overnieuw beginnen ga ik ook niet.
Orsinium and the Orcs is wel een leuke om te lezen, goed verhaal. Hier kan je hem ook lezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Loop-y het volgende:
Ik lees de boeken nooit, zijn er aanraders of voegt het weinig toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:02 schreef Grielen het volgende:
Ben als een zomerbrandje door Windhelm geraasd. Al m'n Forsworn arrows opgebruikt (waren er 200+), en nu alle stormcloaks geloot van hun steel arrows (500+)
Skyrim is weer van de Imperials
ook beter als daedric ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Weet ik niet, ik heb nog geen daedricquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |