Er is een exemplaar van Breathing Water te vinden in Kraldar's House, in Winterhold.. Imo echt een aanraderquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef Loop-y het volgende:
Ik lees de boeken nooit, zijn er aanraders of voegt het weinig toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog geen daedric
Blades armor (dus het kuras) geeft 71, en de Ebony 70
Basic rating van armor (kuras dus):quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:09 schreef Grielen het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb nog geen daedric
Blades armor (dus het kuras) geeft 71, en de Ebony 70
Krijg je toevallig CTD's (crash to desktops, zonder error/aanleiding word je uit het spel geflikkerd)?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb een probleem, als ik een van mijn saves wil laden crashed het spel. Kan dat komen doordat ik vijanden gespawned heb? Of ligt het aan iets anders? Ik kan iig geen skyrim meer spelen en overnieuw beginnen ga ik ook niet.
The Lusty Argonian Maidquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:16 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Er is een exemplaar van Breathing Water te vinden in Kraldar's House, in Winterhold.. Imo echt een aanrader
The Locked Room is ook een leuke..
Heel veel boeken zijn 'n beetje saai, maar d'r zitten echt pareltjes tussen imo.
Ah bedankt. Alleen ik vraag me af waarom ik ze juist nu krijg, en gewoon altijd als ik een save wil laden?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Krijg je toevallig CTD's (crash to desktops, zonder error/aanleiding word je uit het spel geflikkerd)?
Heb ik ook gehad. Heb het toen min of meer opgelost met de 4gb patch waardoor het spel toestemming krijgt om meer van je RAM-geheugen te trekken. Kort daarop begonnen de problemen weer maar toen bleek een van mijn RAM-strips gewoon kapot te zijn. Blijkbaar is het ten alle tijde beschikbaar zijn van 4 gig RAM dus nogal belangrijk voor het spel. Nu draait het spel stabiel en komen die crashes slechts sporadisch voorhelemaal ervanaf komen kan geloof ik (nog) niet.
Savegame kan ook corrupt zijn, had ik ook. Continu crashen zodra de game moest laden, autosave van 1 minuut daarvoor: geen issues. Savegame maar verwijdert en autosave geladen..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah bedankt. Alleen ik vraag me af waarom ik ze juist nu krijg, en gewoon altijd als ik een save wil laden?
Dit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben zo'n figuur die eerst gaat freeroamen, tig sidequests/guildquests doet en dan een keer serieus aan de mainquest begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een willekeurige skill proberen te levelen, misschien komt het dan terug? (even 1 leveltje smithing duurt niet zo lang)quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Laser. het volgende:
Ik heb een probleem in Skyrim (PS3). Ik ben momenteel level 34. Balkje is helemaal vol maar ik kan geen "level up" kiezen. Loaden heeft niet geholpen. Het heeft er wel gestaan, maar ik was toen midden in een quest. Iemand een idee wat ik kan doen?
Thanks, heeft geholpen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Even een willekeurige skill proberen te levelen, misschien komt het dan terug? (even 1 leveltje smithing duurt niet zo lang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |