Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef du_ke het volgende:
Negeren, happen maakt het alleen maar leuker. Net zoals GSbrder precies doet wat Ryan wil, lekker happen. En tja jij bent degene geweest die een tijdje terug zeer ver over de schreef ging dus wat dat betreft sta je gewoon niet zo sterk.
Ja, het dringt nu echt door hoor dukequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef du_ke het volgende:
Ik betwijfel of het echt doordringt maar daar hopen we dan maar op.
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
@robin, soms heb ik ook de perceptie dat mij "onrecht" wordt aangedaan, maar dan denk ik altijd aan "just let it go". Ook al zou je eventueel gelijk hebben, dan is in dergelijke situatie toch geen eer meer te behalen en kan je er beter bij berusten.
Mildheid, zou het met de jaren komen?
Ja, ik weet dat ik er niet op moet reageren, maar het zo uitlokken lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef du_ke het volgende:
Daar was ik al bang voor, het zal gewoon niet tot je doordringen...
Dank, opgelost.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Picchia het volgende:
Contacten gezocht voor oprichten nieuwe politieke partij (PEBN)
Spam en de OP laat geen ruimte voor politieke discussie.
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:55 schreef Zeeland het volgende:
Kan het Fokcoalitie spel topic een beetje worden opgeschoond? Het is een beetje offtopic gegaan.
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenstquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust opquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenst
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust op.
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...quote:Erg selectief allemaal. Daarnaast hoort feedback toch niet terug te slaan? En dat net zo hard als iemand die topics loopt te ontsporen.
quote:De hele tijd loopt hij je te beledigen, maar toen VP het had over de dubbele standaarden van de mods werd het gelijk een ban.
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...quote:Ja, ik weet dat mijn positie niet goed zit door de laatste keer. Maar ik heb mijn best gedaan verder gezeur met hem te voorkomen, maar hij gaat op dezelfde voet door. Dat kritiek daarop net zo hard terugslaat vind ik jammer.
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.
Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.quote:[..]
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...
Onbewust dan misschien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.
Eigen verantwoordelijkheid, knul.quote:Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.
Ik vind het gewoon jammer dat het zo verder moet, want ik word er gewoon moe van. Niet op van die provocaties reageren vind ik gewoon heel moeilijk. Kunnen jullie niet instellen dat ik de posts van Ryan niet meer kan lezen, zonder een abonnement te nemen? Dat zou mij heel erg helpen niet te reageren op zijn posts.
Ik kan het steeds gewoon niet laten om te reageren. Een abbo lijkt me de beste optie voor me, dus die overweeg ik dan om aan te schaffen.quote:
Nee, je hebt helemaal geen fouten gemaakt. Ze vertelt ze een gegronde mening. Ze accepteren je standpunten niet. Zo stelt Duke dat je precies doet wat Ryan wil, maar ik weet zeker dat dat mannetje opgewonden achter zijn pc'tje zit te vloeken en te schelden dat jij het niet met hem eens bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.
En dat zal misschien met de jaren nog komen
Dus juist. Niet zo zeuren, doe waarvoor je je geroepen voelt en laat de kritiek langs je heen waaien.quote:Of je stopt met zeuren.
Als je eerst een topic opent over zwarte auto's,en later over antraciete auto's, zal het niet lang duren tot men over zwaar donkergrijze auto's een topic opent. Hierna volgen nog topics over matzwarte auto's etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef Tem het volgende:
De periodieke motivatie stimulans voor de mods.
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je bij VS zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ik val op mensen van het soort dat een los eindje heeft...
[ afbeelding ]
O, okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft de afgelopen weken al een handvol zeer vage topics geopend en die verduidelijking komt er gewoon niet. Hij mag het opnieuw proberen en dan zien we wel verder.
Het loopt weer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt nu wel weer redelijk te lopen. Negeer dat figuur gewoon.
Die van Golfer zag ik pas wat later.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef Disana het volgende:
Job Cohen treedt af
Waarom is mijn reactie (wat heeft zijn afkomst ermee te maken) helemaal weggehaald, en blijft die van golfer staan? Niet belangrijk verder, maar ik zie het verschil niet.
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Topinkomens, vijf jaar later
Is Voorschrift, met zijn rechtse inslag en Troll-gedrag een goede MOD?
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp waardoor het ontspoort, dat is het enige wat ik verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.
En mijn verwijt naar jou toe is gebaseerd op mijn ervaringen in verschillende topics van de afgelopen maanden, ik kan je moeilijk zien als (enigszins) neutrale moderator.
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp, dat is het enige wat ik verwacht.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.
Ik ga slapen, maar onder protest,.
Heeft niks uit te staan met inkomens of bonussen, maar met beleggingen aansmeren onder valse voorverwenselen.quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Wat, mag je niet meer zeggen dat de financiële wereld een pyramidespel is, net als de maffia???
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Wat is the beef dan?quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:
[..]
Wat is the beef dan?
En als je niet tegen wat ad hominems kunt, dan heb je niets te zoeken op FOK! imho.
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.
Beide mag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.
Hee, maar ik zie dat je blauw bent? Moet ik je nu feliciteren of condoleren?.
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hell of a job, vraag maar aan sigme..
Slaap ze.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?
Ik ga slapen iig, welterust.
Kom weer eens in de slowchat hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik blijf nog even op na 11 uur werken even uitloungen...
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom weer eens in de slowchat hier.
Die zijn er even nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.
Dat weet je nooit. Denk je dat ze toch op school zouden behoren te zitten, om dat de diploma te halen waarmee ze 3 ton per jaar kunnen verdienen later (veel later), reageren ze ineens op je, midden op de dag...quote:
Goed dat je mod bent. Kun je eindelijk papierversnipperaar met dat off-topic en simpele one-liners in toom houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje. Als hij het topic nou inhoudelijk benaderd met deels zijn lompe retoriek oke, maar de nadruk ligt bij hem altijd op het laatste.quote:
Remlof is hier dan ook geen mod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje.
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.quote:
Tja er zit hier volk van allerlei pluimage. Een papierversnipperaar zit redelijk in een hok weggestopt maar komt daar soms uit. Net zoals jij soms ook de regels van het fatsoen overschrijdt. Ik heb niet de illusie dat POL ooit een subforum wordt waar iedereen altijd lief en aardig is voor elkaar en enkel op de inhoud de discussie aangaat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Misschien een keer naar jezelf kijken? Gaat een wereld voor je open wellicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Een juiste assumptie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Laat mij buiten dat soort lasterlijke aantijgingen aubquote:
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een onzin zeg, meteen een voorkeursbehandeling eisen omdat je dezelfde mening hebt als een bepaade mod.
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.quote:gelukkig maar.
Ik hou jullie in de gate, vooral du_ke
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.
Wat jij volwassen noemt is gewoon pure azijnzuur, daar begin ik liever niet aan, ik weet dat jij graag in je zuur oxideert verder, maar trek daar geen anderen in mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.
Het maakt voor linksigen zoals jou niet veel uit als er eentje tussen de posts door blaat dat bankiers bandieten zijn en dergelijke, maar aan de andere kant is dat vervelend.
Dus voel je maar niet meteen een achtergestelde tiener.
[..]
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.
Het is niet off topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.
Dan moet je minstens ook de ad-hominems editten, nu slaat het een beetje nergens op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.
DIt is kutter dan offtopic, als je toch gaat editten.quote:
Als je iets tegen ad-hominems hebt, lijkt me vanzelfsprekend dat je degene die ze gebruikt aanpakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Zucht, PV's stellingen staan er nog steeds, behalve de laatste.
Waar overigens niks anders stond dan z'n post hier.
Ik heb niemand aangepakt, enkel gevraagd of hij back on-topic wou gaan en de reactie daaropvolgend dat ik een rechtse troll zou zijn verwijderd en doorverwezen naar FB.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je iets tegen ad-hominems hebt, lijkt me vanzelfsprekend dat je degene die ze gebruikt aanpakt.
Je gaat immers ook niet een vrouw die verkracht is aanspreken op haar kledingstijl/uitlokken en de verkrachter op vrije voeten stellen.
C'est ça.
Ik was on-topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb niemand aangepakt, enkel gevraagd of hij back on-topic wou gaan
Ja, dat staat er dus gewoon beiden nog, enkel zijn reactie op mijn verzoek niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef De_Nuance het volgende:
Dat lijkt me terecht, maar het ging mij meer om de off-topic over piramidespellen en de ad-hominems van DS4.
Crewbashing kan prima in FB inderdaad.
Nee dat was je niet, weet je zelf ook, en ik ga er niet weer over discussiëren met je.quote:
Ik was on-topic en dat weet je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat was je niet, weet je zelf ook, en ik ga er niet weer over discussiëren met je.
Okquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dat staat er dus gewoon beiden nog, enkel zijn reactie op mijn verzoek niet.
Crewbashing kan nergens overigens, maar ik schaar rechtse troll er toch niet onder.
Prima, als je je ei kwijt wil dan is dit topic er voor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als MOD heb je verantwoordelijkheden, en daar ga ik je aan houden.
Ik zie geen discussie hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat lijkt me redelijk irrelevant. Hij is fout. Wis gewoon 'de' en je bent klaar. Jezus, waarom moet er toch overal over gediscussieerd worden hier? Zijn jullie bang dat het veranderen van iets je imago verpest of zo?
Nee? Goh, waarom verbaast me dat niet?quote:
Geen idee, je perceptie zal wel prima in orde zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee? Goh, waarom verbaast me dat niet?
In tegenstelling tot de jouwe, zoveel is wel duidelijk. Kun je nu even aangeven waarom het relevant is dat een TT er al langer staat in het geval dat iemand vraagt er een taalfout uit te halen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, je perceptie zal wel prima in orde zijn.
Prima, als 't zo'n groot punt voor je is dan haal ik 'de' wel weg.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de jouwe, zoveel is wel duidelijk. Kun je nu even aangeven waarom het relevant is dat een TT er al langer staat in het geval dat iemand vraagt er een taalfout uit te halen?
Smakeloosquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon moeten schieten op dat tuig, raampje naar beneden, AK uit het raam en hoppa.
Wat Palestijnen kunnen kunnen Westerlingen beter, drive-by biatch!
Oh, ik note mezelf wel even.quote:
Je hebt nu een voorbeeldfunctie als mod en dan kun je geen terroristische taal uitslaan.quote:
Dit forum heet niet voor niets Politiek.quote:
Waarom zou dat mij deugd doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
Daarom, een zonnebril PI met "drive-by biatch!" serieus nemen is nog tot daar aan toe, dat kan ik je niet kwalijk nemen. Overigens, die antisemitische uitspraken over 'Kanker-Israel' heb ik ook niet genote, als dat je nog enig deugd mocht doen.
Dat meld je hier niet als "smakeloos".quote:
Is daar opgeroepen op tot het beschieten van gewelddadige Israëliërs en/of zijn die uitspraken door een mod gedaan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat meld je hier niet als "smakeloos".
Uitspraken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind gewoon dat een mod bepaalde verantwoordelijkheden heeft. Je hebt een voorbeeldfunctie en dat soort uitspraken passen daar gewoon niet bij. C'est ca.
Ja helemaal prima, ook niks geen problemen mee, maar doe dan niet alsof je neus bloedt.quote:
Vooral jij ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:20 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed het was geen serieuze uitspraak.
Laten we het dan daarop houden. In de POLSC zeggen we allemaal wel dingen
Door een neponderzoekje wat zonder overleg hierheen geschopt wordtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
Voel jeje in je kruis getast?
Rechtse stemmers hebben meer sex
Het is nou niet dat TS een ervaringsdeskundige isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Bastard het volgende:
Voel jeje in je kruis getast?
Rechtse stemmers hebben meer sex
Hoezo? Tellen homo's niet mee?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is nou niet dat TS een ervaringsdeskundige is
Haha, dat zeg je nou nooit over remlof terwijl die ook wel van dat soort cynische taal uitslaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind gewoon dat een mod bepaalde verantwoordelijkheden heeft. Je hebt een voorbeeldfunctie en dat soort uitspraken passen daar gewoon niet bij. C'est ca.
Geldt ook voor D66 he, dus ik zal die uitspraak maar terugnemen. Of voel jij je nu om de een of andere reden links?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Door een neponderzoekje wat zonder overleg hierheen geschopt wordt?
Haha het is gewoon een onderzoekje van niks in scene gezet door een satirisch Belgisch programmaquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Geldt ook voor D66 he, dus ik zal die uitspraak maar terugnemen. Of voel jij je nu om de een of andere reden links?
Goed opgelet , Du_kequote:De Belgische tv-producent Woestijnvis bedacht persbureau Data Driven en liet dat een jaar lang persberichten verspreiden met ‘feiten’ als
‘Liberalen het beste seksleven hebben’
‘De manier waarop iemand zich kleedt verraadt voor 63 procent zijn politieke voorkeur.’
‘Vlamingen stonden bij verkiezingen gemiddeld 27 seconden in het stemhokje’
Niet zo verontwaardigd doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Goed opgelet , Du_ke
http://www.leugens.nl/201(...)rnalisten-met-gemak/
Ok, waarom kan het niet gewoon in het PvdA topic? het is gewoon een zieltjeswin-topic.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
Verder gezanik over open/dicht gaarne gewoon in de POL FB als je vragen hebt, dat 't weer open is lijkt me duidelijk dus daar hoef je verder niet meer over te beginnen hier. Laten we 't gewoon houden bij remlofs zieltjesgewin (of Spekman's gare belofte op de conferentie) voor de PvdA en zijn snak naar Spekman taart.
Bij deze ook maar meteen een appeltaart om jullie zoet te houden, en ik ben nog beter gezelschap dan die PvdA trui ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Dat is een feestje waar ik heen zou gaan, mits er niet teveel spaties zouden zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
Abortus Baby's uitdelen met Van der Staaij?
Omdat het PvdA centrale topic is waar de naam ook naar verwijst, een centraal topic over de PvdA, niet alles waar de PvdA bij betrokken is. Wanneer remlof gaarne zelf iets wil opzetten n.a.v. een opmerking van dhr. Spekman dan hoeft dat natuurlijk niet per se naar het centrale topic doorverwezen te worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, waarom kan het niet gewoon in het PvdA topic? het is gewoon een zieltjeswin-topic.
Wat hebben we volgende week? Bitterballen eten met Ton Elias, Abortus Baby's uitdelen met Van der Staaij?
Dat je het openzet omdat je vindt dat Remlof zijn eigen agenda mag voeren om zijn partij te promoten is prima maar kom dan niet met zo'n lulsmoesje om POL te promoten
Wat is het relevante discussie onderwerp?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het PvdA centrale topic is waar de naam ook naar verwijst, een centraal topic over de PvdA, niet alles waar de PvdA bij betrokken is. Wanneer remlof gaarne zelf iets wil opzetten n.a.v. een opmerking van dhr. Spekman dan hoeft dat natuurlijk niet per se naar het centrale topic doorverwezen te worden.
Die is er niet, vandaar dat ik zeg dat het een dunne lijn is tussen PR en POL, en achter de schermen is besloten het tot nu toe maar bij laatstgenoemde te houden. Er zal naar worden gekeken naarmate de tijd vordert.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat is het relevante discussie onderwerp?
Ah ok, voorkeursbehandelingen. Niet dat het een verrassing is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is er niet, vandaar dat ik zeg dat het een dunne lijn is tussen PR en POL, en achter de schermen is besloten het tot nu toe maar bij laatstgenoemde te houden.
aka, hopen dat de users het vergeten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
Er zal naar worden gekeken naarmate de tijd vordert.
Hoezo voorkeursbehandeling?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah ok, voorkeursbehandelingen. Niet dat het een verrassing is.
Dat mag ik toch hopen, wie zit nou te wachten op Spekman.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
aka, hopen dat de users het vergeten.
Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is een feestje waar ik heen zou gaan, mits er niet teveel spaties zouden zijn.
Het initiatief voor een mogelijk PR evenement voor FOK moet toch ergens genomen worden, dan maar in POL gezien de aard van 't beestje. Als 't nergens op uitloopt dan boeit 't niet, en als 't wel serieuze vormen aanneemt kan er actie worden ondernomen door de luitjes van PR.quote:
Nee, als iemand PvdA lid wou worden en remlof vraagt 't namens hem te doen zodat er wat te regelen valt met Spekman dan moet hij dat zelf weten, hij regelt het in den beginne gewoon vanuit zichzelf. Wat er uit voortvloeit zien we dan wel, anders was 't wel gesloten gebleven en via mail met PR afgehandeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ok, dus propagande voor politieke partijen wordt door Fok! actief gestimuleerd om Fok! te promoten?
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens tijd om de pub in te gaan, prettige avond nog.
Precies. Als Tem of Boze_Appel of wie dan ook zo'n topic wil maken om leden te werven voor de PVV kan dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het PvdA centrale topic is waar de naam ook naar verwijst, een centraal topic over de PvdA, niet alles waar de PvdA bij betrokken is. Wanneer remlof gaarne zelf iets wil opzetten n.a.v. een opmerking van dhr. Spekman dan hoeft dat natuurlijk niet per se naar het centrale topic doorverwezen te worden.
Heeft verder niks te maken met "bitterballen eten met politici" of iets dergelijks, maar gewoon remlof die n.a.v. een opmerking van een PvdA politicus wat wil regelen. Dat het als zieltjesgewin gezien kan worden klopt zeker, en dat is het ook, maar dat is toegestaan met mate.
Bij serieuzere vormen valt wellicht een verwijzing naar FOK! PR te overwegen, maar zo ver is het dus nog niet.
Dit schreeuwt om een reeks aan topics over PR momenten van de VVD.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah ok, voorkeursbehandelingen. Niet dat het een verrassing is.
Ik wacht nog steeds.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om een reeks aan topics over PR momenten van de VVD.
Graag gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
"Insteek van de systematiek"
Inderdaad zijn jullie niet consequent. Dank daarvoor.
De lijn komt heel simpel gezegd vooral neer op de stroom PvdA en PVV bash topics in te dammen. Iets minder over elke scheet of twitter een nieuw topic. Veel meer is het allemaal niet. Zo zijn bijvoorbeeld de centrale topics over bijvoorbeeld VVD of CDA ook niet door ons gestart.quote:Centrale lijn was ook dat topics die helemaal niets met een inhoudelijke discussie te maken hadden, gesloten werden. Ook daar zijn jullie niet consequent in. Zelfkennis kan dus niet ontzegd worden.
Ging niet specifiek over die post.quote:Ik zie niet in wat er niet netjes is aan die post.
Dat is gelulquote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom worden alle andere topics aangaande de PvdA gesloten of als kasplantje naar het centrale topic verwezen, en blijft het ledenwerftopic open?
feedback in feedback, zo lastig is het niet.quote:zondag 18 maart 2012 14:53 schreef Godtje het volgende:[/b]
[..]
Nee, joh! Alles naar een centraal topic verwijzen zijn we op tegen.
Dat is net besloten met dit topic!
Dus bashtopics over de PvdA worden gesloten of verplaatst, maar een ledenwerftopic niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
De lijn komt heel simpel gezegd vooral neer op de stroom PvdA en PVV bash topics in te dammen. Iets minder over elke scheet of twitter een nieuw topic. Veel meer is het allemaal niet. Zo zijn bijvoorbeeld de centrale topics over bijvoorbeeld VVD of CDA ook niet door ons gestart.
En dat het nodig lijkt te zijn laat ook dit topic weer zien, blijkbaar is voor velen wat meer vrijheid of een andere insteek te hoog gegrepen.
Dan moet je die niet quoten.quote:Ging niet specifiek over die post.
Geheel afhankelijk van de insteek.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus bashtopics over de PvdA worden gesloten of verplaatst, maar een ledenwerftopic niet.
Haha. Hij is leuk.
Doe je werk dan gewoon. Het mag niet op FOK!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
feedback in feedback, zo lastig is het niet.
Wat een kleuterachtig gedrag lokt dit topic weer uit
Dus willekeur, tenzij het een PvdA-ledenwerftopic betreft?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van de insteek.
Je snapt toch wel dat niet alles zwart of wit hoeft te zijn?
Hoevaak moet ik verdomme nog zeggen dat remlof er toestemming voor kreeg.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je werk dan gewoon. Het mag niet op FOK!
Ook niet als het een andere blauwe is.
Ik heb ook een verenging. Zal ik ook even topics gaan openen om mensen lid te laten worden voor een aanzienlijk bedrag? Als ik er dan 100 heb krijgen ze een appeltaart.
Je weet zelf ook dat die dicht gaat.
Oh? Mogen wij degenen zijn die dat bepalen en niet een of andere willekeurige user?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doe je werk dan gewoon. Het mag niet op FOK!
Het gaat mij volledig om de insteek.quote:Ook niet als het een andere blauwe is.
Geheel afhankelijk van hoe je het brengt. Is het een leuke ludieke actie dan maak je best een goede kans. Zou het alleen niet in POL proberen.quote:Ik heb ook een verenging. Zal ik ook even topics gaan openen om mensen lid te laten worden voor een aanzienlijk bedrag? Als ik er dan 100 heb krijgen ze een appeltaart.
Je weet zelf ook dat die dicht gaat.
Neuh, gewoon algehele willekeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus willekeur, tenzij het een PvdA-ledenwerftopic betreft?
Precies, bel maar een Bolkestein of hij een taart wil bakken en maak er een topic over.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef Bluesdude het volgende:
Ik begrijp van VS dat achter de schermen hier over gesproken is dat in principe ledenwerftopics van elke gevestigde politieke partij is toegestaan.?
Wat is het probleem dan nog ?
Iedereen wel of iedereen niet. Prima toch?
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.quote:
Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?quote:
quote:Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Nee? Wat was het dan? De appeltaart behorende bij de ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.
Gelul.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Dat is dan wel weer geweldig inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Hebben we de media ook al in onze machtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens wil ik de POL mods wel helpen om de PvdA de grootste te maken.
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Dat kon je nog flink in de problemen brengen, tijdens de jaren 50 in Amerika.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmen
Je gaat een lidmaatschap aan per maand en het minimum per maand is 1 euro, dus hoppa!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grapquote:
Waar jij post, zal de sirene loeien. Om zo de andere posters in het topic te waarschuwen. Het spijt mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grap
3x in sc is leuk, maar dit was in een serieus topic
geef die stalkerd eens een douw ofzo
Probeer mij eens te bestrijden op INHOUD ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar jij post, zal de sirene loeien. Om zo de andere posters in het topic te waarschuwen. Het spijt mij.
Dat doe ik alleen als ik de indruk heb niet tegen een muur te praten. Alhoewel dat misschien ijdele hoop is in POL.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Probeer mij eens te bestrijden op INHOUD ?
Ken je dat concept?
Inhoudelijke argumenten pareren met inhoudelijke argumenten ?
Wat je nu doet is stalken en een vete uitlokken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grap
3x in sc is leuk, maar dit was in een serieus topic
geef die stalkerd eens een douw ofzo
dankjewel Tem.quote:
Waarom zou je dan een muur stalken? das toch superdom ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik de indruk heb niet tegen een muur te praten. Alhoewel dat misschien ijdele hoop is in POL.
Laat je eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dankjewel Tem.
maar ik heb al een fotootje van iemand in mijn portemonnee.
zoek jij vooral verder... je vindt vast wel iemand !!
Dit dus, en geldt voor iedereen hier.quote:
Stalkerd zit serieuse topics te verklotenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle partijen ter linkerzijde excl. de SGP begonnen te roeptoeteren om nieuwe verkiezingen.
Verder:
Ik geef toch antwoord op je vraag? Jij sluit af met elk leesteken behalve een punt, ik hanteer een alarm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Stalkerd zit serieuse topics te verkloten
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord op je vraag? Jij sluit af met elk leesteken behalve een punt, ik hanteer een alarm.
Hoho, meneer Bluesdude, inhoud is ook niet uw sterkste punt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?
Nu zit je te kloten omdat jij een ander idee heb van leestekens wegzetten, zeg je .
Wat is het nu ?
Probeer mij te tackelen op INHOUD.
Zoek de feiten over een item, ga wat lezen op het internet, probeer je bezwaren goed te formuleren en sla me daarmee om de oren.
Nu ben je ruzie aan het zoeken.
Trollen? Ik zie louter inhoudelijke reacties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?
Nu zit je te kloten omdat jij een ander idee heb van leestekens wegzetten, zeg je .
Wat is het nu ?
Probeer mij te tackelen op INHOUD.
Zoek de feiten over een item, ga wat lezen op het internet, probeer je bezwaren goed te formuleren en sla me daarmee om de oren.
Nu ben je ruzie aan het zoeken.
VS als mod, jaagt alle mensen weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef mlg het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal frequente bezoekers aan het afnemen?
De laatste paar maanden stijgt POL in de statistieken met dubbele cijfers qua aantal posts. Heb ook wel het idee dat het bezoek wat diversers wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef mlg het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal frequente bezoekers aan het afnemen?
Verzoek om dergelijke posts in de SC te houden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond.
Goed idee maar dan neem ik aan dat jij je luchtalarm ook tot de SC beperkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verzoek om dergelijke posts in de SC te houden.
Uiteraard niet. Geheel conform de hedendaagse politiek ben ik enorm hypocriet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed idee maar dan neem ik aan dat jij je luchtalarm ook tot de SC beperkt.
Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
De laatste paar maanden stijgt POL in de statistieken met dubbele cijfers qua aantal posts. Heb ook wel het idee dat het bezoek wat diversers wordt.
Fok statistieken, achter de schermen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.
En bovendien: Bron?
Valt best mee, kijk maar eens naar de lijst met actieve topics op dit moment en door wie ze geopend zijn, voor een groot deel zijn dat mensen die je hier eerder niet veel zag. Naar mijn idee wordt het eerder diverser.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zijn wel bezoeken door steeds dezelfde mensen. Nieuwe users zie je nauwelijks.
Statistieken van achter de schermen inderdaad maar voor dit subforum niet zo geheimquote:En bovendien: Bron?
Inderdaad, er lopen nogal wat spambots rond in de SC die hoog in de dagelijkse post-statistieken staan. Die cijfers zijn nogal gekleurd natuurlijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt best mee, kijk maar eens naar de lijst met actieve topics op dit moment en door wie ze geopend zijn, voor een groot deel zijn dat mensen die je hier eerder niet veel zag. Naar mijn idee wordt het eerder diverser.
[..]
Statistieken van achter de schermen inderdaad maar voor dit subforum niet zo geheim
Gemiddeld aantal views per dag over de afgelopen vier maanden
februari 8086
januari 6406
december 4045
november 5549
Daar zit gewoon een flinke stijgende lijn in en ja dat komt deels door een hard lopende SC maar dat verklaart zeker niet het gehele beeld.
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, er lopen nogal wat spambots rond in de SC die hoog in de dagelijkse post-statistieken staan. Die cijfers zijn nogal gekleurd natuurlijk
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.
Ach, dat werd laatst toch ruim toegegeven door bepaalde users die voornamelijk in andere subforums posten? Gaat er ook om of het unieke views zijn of niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De SC is een aardige constante factor, die trekt geen duizenden views extra natuurlijk, of half Nederland moet ineens mee zijn gaan lurken de afgelopen maand, maar lijkt me stug.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.
VS ook trouwens.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je ma lurkt anders aan duizenden per maand.
Nu ga je me te diep in de techniek. Ik kan dit lijstje naar voren toveren maar dan houdt het opquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, dat werd laatst toch ruim toegegeven door bepaalde users die voornamelijk in andere subforums posten? Gaat er ook om of het unieke views zijn of niet.
Mamma JoaC schiet te hulp, waar?quote:
De SC, *snik*.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mamma JoaC schiet te hulp, waar?
*pakt deegroller*
Schopje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:35 schreef Reya het volgende:
Dominee Hans Visser: "Veel pastores verwekten kinderen"
Heeft niets met POL te maken.
Doe eens wat aan die stalker...quote:
Ja het valt wel op, ik zeg enkel dat je overdrijft met 'ruzie zoeken' of je telefoonnummer willen ontfutselen. Bovendien is Erik wel op de hoogte van wat we vinden van dergelijke posts buiten de SC, zal het dus ook gewoon blijven verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:06 schreef Bluesdude het volgende:
Ik reageer dus bewust niet in dat topic, want dat werkt ontwrichtend. Maar mening fokuser laat zich wel provoceren in een serieus topic .
VS.. jij ziet niet dat dit vaste hap .? Het is al de 7de keer dat hij jankie gaat doen met de sirene als hij mij signaleert. Dat is irritant, stalken en trollen. Dat moet een modje wel in de peiling houden.
Als ik niks zeg , valt het jou dan wel op?
wees realistisch.... het is ruziezoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het valt wel op, ik zeg enkel dat je overdrijft met 'ruzie zoeken' of je telefoonnummer willen ontfutselen. Bovendien is Erik wel op de hoogte van wat we vinden van dergelijke posts buiten de SC, zal het dus ook gewoon blijven verwijderen.
Och je kent Erik ook wel langer dan vandaag, het is meer jennen dan ruzie zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wees realistisch.... het is ruziezoeken.
telefoonnummer is geintje maken, dat mag je overdrijven vinden
Is het mijn schuld dus ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef du_ke het volgende:
Het is extreem flauw allemaal maar dat je zo hapt maakt het voor hem aantrekkelijker om er mee door te gaan, dat is de ellende.
Niets is jouw schuld, we stellen jou juist in het gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dus ?
Jullie moeten stalkers en trollers aanpakken en niet het slachtoffer de schuld geven.
Hij ontwricht de topics daarmee.. Ik kom alleen maar hier reageren.
Julllie hebben de vorige week ofzo een waarschuwing gegeven aan Eriksdr.
Wel.....
Hij trekt zich er geen moer van aan.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het voor hem leuker is om er mee door te gaan omdat jij hapt. Zodra we het zien halen we het weg maar het loopt ook weer niet zodanig de spuigaten uit dat het een ban waard is wat mij betreft.quote:
ok....quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets is jouw schuld, we stellen jou juist in het gelijk.
dat zal wel moeten dus... als hij jullie waarschuwingen blijft negeren..quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat het voor hem leuker is om er mee door te gaan omdat jij hapt. Zodra we het zien halen we het weg maar het loopt ook weer niet zodanig de spuigaten uit dat het een ban waard is wat mij betreft.
Stalken is het niet, hij weet gewoon dat je er op hapt en dat vind hij leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ok....
tot de volgende stalkactie dan..
Ja..... en dus ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stalken is het niet, hij weet gewoon dat je er op hapt en dat vind hij leuk.
Gewoon negeren, of stuur ons een DM, of plaats een TR wij verwijderen het sowieso wel als we 't zien.
Nee, maar het is zo sporadisch en incidenteel dat 't geen ban waard is, wat du_ke al zei.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja..... en dus ?
Hij mag dan zonder gevolgen gewoon doortrollen ?
Tot nu toe wel ..
Mijn laatste anonieme melding was 7 jaar geleden geloof ik. Ik heb daar geen zin in.
Het slachtoffer als dader. Linkse praktijken in POL!quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is het mijn schuld dus ?
Jullie moeten stalkers en trollers aanpakken en niet het slachtoffer de schuld geven.
Hij ontwricht de topics daarmee.. Ik kom alleen maar hier reageren.
Julllie hebben de vorige week ofzo een waarschuwing gegeven aan Eriksdr.
Wel.....
Hij trekt zich er geen moer van aan.
Als ik via anonieme kliklijn reageer dan blijft hij nog steeds doorgaan, lijkt me .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |