Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef du_ke het volgende:
Negeren, happen maakt het alleen maar leuker. Net zoals GSbrder precies doet wat Ryan wil, lekker happen. En tja jij bent degene geweest die een tijdje terug zeer ver over de schreef ging dus wat dat betreft sta je gewoon niet zo sterk.
Ja, het dringt nu echt door hoor dukequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef du_ke het volgende:
Ik betwijfel of het echt doordringt maar daar hopen we dan maar op.
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
@robin, soms heb ik ook de perceptie dat mij "onrecht" wordt aangedaan, maar dan denk ik altijd aan "just let it go". Ook al zou je eventueel gelijk hebben, dan is in dergelijke situatie toch geen eer meer te behalen en kan je er beter bij berusten.
Mildheid, zou het met de jaren komen?
Ja, ik weet dat ik er niet op moet reageren, maar het zo uitlokken lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef du_ke het volgende:
Daar was ik al bang voor, het zal gewoon niet tot je doordringen...
Dank, opgelost.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Picchia het volgende:
Contacten gezocht voor oprichten nieuwe politieke partij (PEBN)
Spam en de OP laat geen ruimte voor politieke discussie.
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:55 schreef Zeeland het volgende:
Kan het Fokcoalitie spel topic een beetje worden opgeschoond? Het is een beetje offtopic gegaan.
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenstquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust opquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenst
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust op.
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...quote:Erg selectief allemaal. Daarnaast hoort feedback toch niet terug te slaan? En dat net zo hard als iemand die topics loopt te ontsporen.
quote:De hele tijd loopt hij je te beledigen, maar toen VP het had over de dubbele standaarden van de mods werd het gelijk een ban.
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...quote:Ja, ik weet dat mijn positie niet goed zit door de laatste keer. Maar ik heb mijn best gedaan verder gezeur met hem te voorkomen, maar hij gaat op dezelfde voet door. Dat kritiek daarop net zo hard terugslaat vind ik jammer.
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.
Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.quote:[..]
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...
Onbewust dan misschien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.
Eigen verantwoordelijkheid, knul.quote:Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.
Ik vind het gewoon jammer dat het zo verder moet, want ik word er gewoon moe van. Niet op van die provocaties reageren vind ik gewoon heel moeilijk. Kunnen jullie niet instellen dat ik de posts van Ryan niet meer kan lezen, zonder een abonnement te nemen? Dat zou mij heel erg helpen niet te reageren op zijn posts.
Ik kan het steeds gewoon niet laten om te reageren. Een abbo lijkt me de beste optie voor me, dus die overweeg ik dan om aan te schaffen.quote:
Nee, je hebt helemaal geen fouten gemaakt. Ze vertelt ze een gegronde mening. Ze accepteren je standpunten niet. Zo stelt Duke dat je precies doet wat Ryan wil, maar ik weet zeker dat dat mannetje opgewonden achter zijn pc'tje zit te vloeken en te schelden dat jij het niet met hem eens bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.
En dat zal misschien met de jaren nog komen
Dus juist. Niet zo zeuren, doe waarvoor je je geroepen voelt en laat de kritiek langs je heen waaien.quote:Of je stopt met zeuren.
Als je eerst een topic opent over zwarte auto's,en later over antraciete auto's, zal het niet lang duren tot men over zwaar donkergrijze auto's een topic opent. Hierna volgen nog topics over matzwarte auto's etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef Tem het volgende:
De periodieke motivatie stimulans voor de mods.
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je bij VS zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ik val op mensen van het soort dat een los eindje heeft...
[ afbeelding ]
O, okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft de afgelopen weken al een handvol zeer vage topics geopend en die verduidelijking komt er gewoon niet. Hij mag het opnieuw proberen en dan zien we wel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |