quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen toegang tot Nederland op het moment dat je 2 jaar samen gewoond hebt elders in de wereld
Ongetwijfeld, alleen is het nu trail and error en zijn de gevolgen voor de Nederlandse samenlevingquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]Ik zie al de echtparen al hierheen komen.
De inkomenseis laten staan en tegelijkertijd iemand dwingen twee jaar lang de Nederlandse arbeidsmarkt te verlaten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die eis blijft gewoon staan en wordt wat mij betreft aangescherpt tot minimaal modaal
Je hoeft niet te trouwen natuurlij, dat is een keuze
Waar staat dat je de Nederlandse arbeidsmarkt moet verlaten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
De inkomenseis laten staan en tegelijkertijd iemand dwingen twee jaar lang de Nederlandse arbeidsmarkt te verlaten?
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]Ik zie al de echtparen al hierheen komen.
Kun je wel lacherig doen, maar heel veel landen hebben dat al. In Australie moet je bijvoorbeeld ook aantonen een bepaalde periode met elkaar samen te zijn geweest voordat je partner toegang krijgt tot het land. Dat zou betekenen dat je dus iedere keer heen en weer moet pendelen over de halve planeet of je moet een periode buiten Australie gaan wonen met z'n tweeën om daarna terug te kunnen verhuizen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:08 schreef Disana het volgende:
Volgens mij speculeer jij naar het afnemen van jouw toelatingseisen tot POL.
Anders kijk je even naar de topics hierover die vandaag al werden gesloten.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Kun je wel lacherig doen, maar heel veel landen hebben dat al. In Australie moet je bijvoorbeeld ook aantonen een bepaalde periode met elkaar samen te zijn geweest voordat je partner toegang krijgt tot het land.
Je moet toch eerst twee jaar samen gaan wonen in het buitenland?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat je de Nederlandse arbeidsmarkt moet verlaten?
Och ik hou dat nooit bij, ik geef gewoon aan dat 't normaler is dan mensen denken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar de topics hierover die vandaag al werden gesloten.
Niet iedereen kan toch weten welke topics er precies zijn gemaakt eerder op de dag? Veel mensen hebben ook nog een leven buiten FOK!.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders kijk je even naar de topics hierover die vandaag al werden gesloten.
Je wil je elke dag vanuit Nairobi naar hun werk laten vliegen?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat je de Nederlandse arbeidsmarkt moet verlaten?
volgens mij mag je gewoon in belgie gaan wonen... incl je geliefdequote:Op woensdag 11 januari 2012 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die kost je 6 maanden en sws heb je niet automatisch toegang tot Belgie
Klopt, maar wat heeft dat te maken met wat je blaat?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet toch eerst twee jaar samen gaan wonen in het buitenland?
Gescheiden wonen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je wil je elke dag vanuit Nairobi naar hun werk laten vliegen?
Hoe wil jij vanuit het buitenland in Nederland gaan werken?quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft dat te maken met wat je blaat?
Ik heb niks tegen buitenlandse partners, ik geef gewoon een situatie weer.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:24 schreef Strani het volgende:
Overigens wens ik alle mensen die zo veel tegenstand leveren als het om buitenlandse partners gaat, met alle liefde een buitenlandse partner toe
Dan piept men wel anders.
Je wist niet waarover ik het had. Maar ik deed dus nergens 'lacherig' over. Hooguit over dat mensen genoegen nemen met een OP van niks.quote:
1 jaar, aanvraag duurt ook een maand of 6 dus totale tijd zal netto wel ergens rond de 18 maanden liggenquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
Kun je wel lacherig doen, maar heel veel landen hebben dat al. In Australie moet je bijvoorbeeld ook aantonen een bepaalde periode met elkaar samen te zijn geweest voordat je partner toegang krijgt tot het land. Dat zou betekenen dat je dus iedere keer heen en weer moet pendelen over de halve planeet of je moet een periode buiten Australie gaan wonen met z'n tweeën om daarna terug te kunnen verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |