abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108221106
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:53 schreef Scorpie het volgende:

WAT ZEG JE ME NU, MENSEN GAAN VERTREKKEN ALS ZE ERGENS ANDERS MEER GELD VERDIENEN, IK VAL HIER VAN MIJN STOEL!
Ja, dat had je niet verwacht!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108221154
Daarom pleit ik ook voor het verbieden van bonussen. Dan heeft men geen keus.
pi_108221183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef Arolsen het volgende:
Het enige wat er dan gebeurd is dat ze de lonen verhogen.

Schiet je niks mee op.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108221192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef Arolsen het volgende:
Er is ALTIJD een keus.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_108221206
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Het enige wat er dan gebeurd is dat ze de lonen verhogen.

Schiet je niks mee op.
In combinatie met een salarisplafon en een verbod op truukjes om het te omzeilen
pi_108221219
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:31 schreef Arolsen het volgende:

[..]

In combinatie met een salarisplafon en een verbod op truukjes om het te omzeilen
Met welk doel?

Nogal arbitrair om een grens te stellen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108221275
zodra je het hier en/of in europa gaat veranderen, dan zijn er best snel andere landen die even hier mensen komen strikken en het dubbele verdienen omdat ze in het buitenland wel de bonus krijgen
pi_108221290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Met welk doel?
Het voorkomen dat een kleine groep bobo's de macht aangrijpt om zich ten koste van de samenleving exorbitant te verrijken en daarmee een extreme kloof tussen arm en rijk te laten ontstaan. Bovendien verrijkt men zich vaak ten koste van werknemers en consumenten.
pi_108221313
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Het voorkomen dat een kleine groep bobo's de macht aangrijpt om zich ten koste van de samenleving exorbitant te verrijken en daarmee een extreme kloof tussen arm en rijk te laten ontstaan. Bovendien verrijkt men zich vaak ten koste van werknemers en consumenten.
En bij een salarisplafond ga jij bepalen dat iemand die meer verdient als een ton een bobo is en iemand die 99.999 euro verdient geen bobo is bijvoorbeeld?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108221345
quote:

[..]

Geeft des te meer aan dat je alle binding met de werkelijkheid verloren bent.

Nederland hoort bij de minst ongelijke landen ter wereld. Maar dat vind jij kennelijk niet genoeg, je wil kosten wat kost iedereen onderdrukken met jouw ideeën.
pi_108221371
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

En bij een salarisplafond ga jij bepalen dat iemand die meer verdient als een ton een bobo is en iemand die 99.999 euro verdient geen bobo is bijvoorbeeld?
Je moet ergens de grens trekken wat een acceptabel loon is voor een bepaalde functie.

Het probleem is nu dat een kleine groep buitensporig veel verdient en de samenleving dat moet opbrengen.
pi_108221401
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef waht het volgende:

[..]

Geeft des te meer aan dat je alle binding met de werkelijkheid verloren bent.

Nederland hoort bij de minst ongelijke landen ter wereld. Maar dat vind jij kennelijk niet genoeg, je wil kosten wat kost iedereen onderdrukken met jouw ideeën.
Hoort nog, maar als dat zo moet blijven dan zijn er maatregelen nodig. Nu neemt de ongelijkheid snel toe.
pi_108221418
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Je moet ergens de grens trekken wat een acceptabel loon is voor een bepaalde functie.

Het probleem is nu dat een kleine groep buitensporig veel verdient en de samenleving dat moet opbrengen.
Acceptabel loon word al bepaald door de samenleving.

Dat jij of sommige anderen het er niet mee eens zijn maakt het nog niet onacceptabel, er wonen meer mensen op deze planeet en in dit land dan enkel Arolsen. Als bedrijven een x bedrag wensen uit te keren aan hun werknemers dan is dat hun eigen keuze, niet de jouwe. De "samenleving" bestaat niet enkel uit SP'ers.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108221525
quote:

[..]

Hoort nog, maar als dat zo moet blijven dan zijn er maatregelen nodig. Nu neemt de ongelijkheid snel toe.
Die ongelijkheid neemt overal toe, t.o.v. de rest hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:24:40 #65
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_108222743
quote:

[..]

De samenleving brengt dat helemaal niet op.
pi_108223504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:24 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

De samenleving brengt dat helemaal niet op.
Zeker wel. Het wordt via tarieven en belastingen allemaal doorberekend.
pi_108227425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef Arolsen het volgende:

Zeker wel. Het wordt via tarieven en belastingen allemaal doorberekend.
Waarom wordt in deze discussie die primair om de private sector gaat keer op keer de publieke sector aangehaald? Iedereen is het eens met de stelling dat daar terughoudend moet worden beloond.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:55:36 #68
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_108227649
quote:

[..]

Wat de gemiddelde mens heeft het zo slecht? Goede en talentvolle mensen verdienen gewoon meer dan het schorem dat niet weet wat werken is.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:57:39 #69
294269 mlg
pi_108227709
quote:

[..]

En dat ga jij bepalen? Je doet voorkomen dat verdienen over de rug van anderen gebeurt. Jij begrijpt niet wat eigen verantwoordelijkheid is, en je wil zorgen dat mensen dat niet kennen, zodat je ze nog veel verder in de shit helpt. Als je je daar van bewust was vond ik het al erg, maar het feit dat je dit niet snapt vind ik veel erger.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:58:44 #70
294269 mlg
pi_108227740
En zoals ik al vaker heb gezegd, bij een vrije samenleving hoort een vrije economie. Dit van elkaar splitsen brengt narigheid.
pi_108231352
quote:
De beloning van bestuurders in de (semi)publieke sector worden aan banden gelegd.
Ik heb er nog niets van gemerkt!
Geen woorden maar daden, niet lullen maar poetesen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_108231490
quote:
Je doet voorkomen dat verdienen over de rug van anderen gebeurt. J
Vaak is dat helaas ook zo.
Denk aan huisjesmelkers en speculaties.
It takes money to make money, wanneer je geld kan uitlenen of je kan iets verhuren omdat je vermogen hebt dan kan je zeer gemakkelijk meer geld krijgen. Wanneer je daarentegen in een afhankelijke positie verkeert omdat je weinig geld en vermogen hebt dan krijg je extra kosten voor het lenen van geld, voor het huren van een gebouw.

Dat valt echter buiten het bestek van deze discussie.
Het gaat m.i. om de topsalarissen van twee groepen mensen die apart moeten worden besproken:
- de zogenaamde semipublieke sector: private bedrijven die een overheidsmonopolie hebben mogen overnemen en die een belangrijke maatschappelijke functie vervullen die vroeger als NUTS-voorziening of als collectieve voorziening werd gezien. Energie, infrastructuur (transport, bekabeling, ...), bejaardentehuizen, ziekenhuizen enz.
- private bedrijven waarbij een leden van een oldboysclubje elkaar grote bonussen geven
#NoDAPL
pi_108232733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Vaak is dat helaas ook zo.
Kletskoek!
pi_108233259
Goh, wat een fantastsiche onderbouwing van jou. Ik had van jou iets meer verwacht.
Jij stelt dus dat het niet vaak gebeurt dat mensen geld 'verdienen' over de rug van anderen?
Jij vindt het volkomen integer dat huisjesmelkers misbruik maken van de woningnood, dat vastgoedmagnaten de koopprijzen van woningen opdrijven door hiermee te speculeren, dat speculanten de prijs van voedingsmiddelen opdrijven door hier mee te speculeren, dat mensen tegen woekerrentes geld uitlenen enz. ?
Dan heb jij toch hele andere fatsoensnormen dan ik. Ik noem dat over de rug van anderen geld 'verdienen'. Maar nogmaals, daar gaat het niet om in deze discussie, ik reageerde slechts op iemand die naar mijn smaak iets te veel deed voorkomen dat je per definitie verdient wat je hebt, dat je per definitie op een eerlijke manier aan geld of vermogen komt wanneer het niet gestolen is (zoals de wet diefstal definieert).
#NoDAPL
pi_108233927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Goh, wat een fantastsiche onderbouwing van jou. Ik had van jou iets meer verwacht.
Als jij de stelling onderbouwt wil ik hem best onderuit halen... Voorlopig poneer je het maar en zit er een hoop onzin omheen over b.v. old boys network.

quote:
Jij stelt dus dat het niet vaak gebeurt dat mensen geld 'verdienen' over de rug van anderen?
Nee, dat valt iha wel mee. Maar er zijn altijd mensen die middels kromme redeneringen zoiets wensen te betogen. Kijk, dat wij als westerse wereld als geheel de arme landen afknijpen klopt. Maar individueel kijkend binnen NL... Nee.

quote:
Jij vindt het volkomen integer dat huisjesmelkers misbruik maken van de woningnood,
Met alle respect, er wordt thans een zaak voorbereid omdat eigenaren van woningen die verhuurd worden zo weinig huur krijgen door de dwingende regels van de overheid in de niet-vrije sector van mening zijn dat ze geschaad worden in hun recht op eigendom. Ik acht die zaak kansrijk, al was het maar omdat in een vergelijkbare zaken Polen bakzeil haalde.

quote:
dat vastgoedmagnaten de koopprijzen van woningen opdrijven door hiermee te speculeren,
Ook dit komt uit jouw grote duim, maar ik vind dat volkomen integer. Met name omdat er genoeg gebieden in NL zijn waar je voor een normaal bedrag een woning kan kopen. Dat er nu eenmaal mensen zijn die in het centrum van a'dam willen wonen voor een prikkie... dat kan ik niet helpen.

quote:
dat speculanten de prijs van voedingsmiddelen opdrijven door hier mee te speculeren,
Dat kan ook alleen maar omdat we fair trade als geheel tegenhouden. En daar zit het grootste probleem: onze overheid houdt arme boeren in derde wereldlanden arm.

quote:
dat mensen tegen woekerrentes geld uitlenen enz. ?
Dan moet je daar niet lenen. Banken brengen normale tarieven in rekening, tenzij je eigenlijk gewoon niet kredietwaardig bent. En dan moet je gewoon niet lenen.

quote:
Dan heb jij toch hele andere fatsoensnormen dan ik. Ik noem dat over de rug van anderen geld 'verdienen'.
Ik vermoed dat jij teveel onzinpagina's op het internet leest van extreme groeperingen die ieder gevoel voor realiteit kwijt zijn.

Om nog even terug te komen op woekerrentes: niemand verplicht je om zo'n contract aan te gaan. Als je dat toch doet, dan niet zeuren over de rente.

quote:
Maar nogmaals, daar gaat het niet om in deze discussie, ik reageerde slechts op iemand die naar mijn smaak iets te veel deed voorkomen dat je per definitie verdient wat je hebt, dat je per definitie op een eerlijke manier aan geld of vermogen komt wanneer het niet gestolen is (zoals de wet diefstal definieert).
O, die persoon heeft veel zinniger inbreng dan jij zeg!
pi_108234018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik heb er nog niets van gemerkt!
Geen woorden maar daden, niet lullen maar poetesen.
Het is in ontwikkeling. Wees blij dat er niet lukraak met regels wordt gestrooid.
pi_108234342
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom wordt in deze discussie die primair om de private sector gaat keer op keer de publieke sector aangehaald? Iedereen is het eens met de stelling dat daar terughoudend moet worden beloond.
Ook in de private sector worden dit soort dingen doorberekend aan klanten en om dat het binnen ieder bedrijf gebeurt heb je niet echt keuze.Verder richt het vaak schade aan die via economische schade weer bij gewone burgers terecht komt.
pi_108234423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:55 schreef mlg het volgende:

[..]

Wat de gemiddelde mens heeft het zo slecht? Goede en talentvolle mensen verdienen gewoon meer dan het schorem dat niet weet wat werken is.
Als het nou alleen de talentvollen waren. Maar het stikt ook van de nutteloze papierenschuivers die voor wanbeleid grote sommen geld incasseren.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:15:55 #79
294269 mlg
pi_108234486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Als het nou alleen de talentvollen waren. Maar het stikt ook van de nutteloze papierenschuivers die voor wanbeleid grote sommen geld incasseren.
Bij de publieke of commerciële sector?
pi_108234689
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef mlg het volgende:

[..]

Bij de publieke of commerciële sector?
Beide sectoren, en ze zijn allemaal even fout
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:22:19 #81
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_108234755
Arolsen is een communist. Niemand mag meer vrij ondernemen. De overheid bepaald wat je verdiend.
pi_108235033
De vorige editie, gestart door EchtGaaf, tot voor kort onze held van de afdeling Werk & Inkomen, maar anno 2012 hoor je er niets meer van.

Leuk dat er weer een draadje is gestart, ik was al bang dat pittige discussies over inkomens zijn vervlogen tot vergane glorie. Mensen met een topinkomen dragen veel risico: een bedrijf kan ook over de kop gaan, door economische omstandigheden of marktontwikkelingen. Ik vraag me aan de ene kant af hoeveel zin het heeft om bijvoorbeeld bonussen flink aan banden te leggen.

De inkomensongelijkheid in ons land is naar verhouding ook beperkt en we hebben toch al een houding van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dat laatste lijkt me niet zo’n voordeel als je talentvol bent.
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_108235853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:12 schreef Arolsen het volgende:

Ook in de private sector worden dit soort dingen doorberekend aan klanten en om dat het binnen ieder bedrijf gebeurt heb je niet echt keuze.
Natuurlijk wel! Je hebt de keuze om zelf een bedrijf in die sector op te richten die capabele mensen vindt die voor veel minder loon hetzelfde werk willen doen en zo kun je weer onder de prijs duiken en een enorm groot marktaandeel behalen.

Succes!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:51:06 #84
294269 mlg
pi_108235929
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:29 schreef schaal_9 het volgende:
De vorige editie, gestart door EchtGaaf, tot voor kort onze held van de afdeling Werk & Inkomen, maar anno 2012 hoor je er niets meer van.

Leuk dat er weer een draadje is gestart, ik was al bang dat pittige discussies over inkomens zijn vervlogen tot vergane glorie. Mensen met een topinkomen dragen veel risico: een bedrijf kan ook over de kop gaan, door economische omstandigheden of marktontwikkelingen. Ik vraag me aan de ene kant af hoeveel zin het heeft om bijvoorbeeld bonussen flink aan banden te leggen.

De inkomensongelijkheid in ons land is naar verhouding ook beperkt en we hebben toch al een houding van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dat laatste lijkt me niet zo’n voordeel als je talentvol bent.
Echte buitensporige bonussen vind je niet zoveel. Bonussen zorgen in ieder geval voor een fanatiek ondernemersklimaat waar iedereen bij gebaat is. Het werkt averechts als bonussen worden afgeschaft.
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:03:12 #85
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_108248073
De financiële wereld is een piramidespel :Y

[ Bericht 58% gewijzigd door Voorschrift op 22-02-2012 00:27:58 (laat dat off-topic maar achterwege) ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_108248127
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De financiële wereld is een piramidespel
Wat een droeftoeter...
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:07:09 #87
pi_108248181
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een droeftoeter...
Ik ben blij dat je met argumenten en data zijn verhaal punt voor punt weet te ondergraven. En ook zo lekker snel.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_108248288
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik ben blij dat je met argumenten en data zijn verhaal punt voor punt weet te ondergraven. En ook zo lekker snel.
Joh, ik had na 5 seconden al dat ik ging zoeken naar een stuk touw en een wankel krukje... Aangezien het leven veel te leuk is als je in mijn schoenen staat (of zoals nu... zit) heb ik die droeftoeter maar snel weggeklikt.

Het helpt ook niet dat jij het post overigens... Dan weet je eigenlijk bij voorbaat al dat de kans dat het onzin is 99,9% is. Ik gok niet op die 0,1% met het risico dat ik een pilletje van drion weg ga hakken.
pi_108248315
DS4, ik constateer dat jij heel andere normen en waarden hebt dat ik en dat jij per definitie iets onzin vindt wanneer het niet strookt met jouw politieke visie. Jammer.
#NoDAPL
pi_108248474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
DS4, ik constateer dat jij heel andere normen en waarden hebt dat ik en dat jij per definitie iets onzin vindt wanneer het niet strookt met jouw politieke visie. Jammer.
Volgens mij ging ik in op wat jij schreef. Dan is het wat al te makkelijk om te roepen dat ik iets per definitie onzin vind als het niet strookt met mijn politieke visie... Overtuig me maar.
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:19:00 #91
pi_108248499
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:10 schreef DS4 het volgende:

- Ad Hominems -
Dat is nou weer jammer. :D
pi_108248536
Ga nou niet verzanden in persoonlijk geneuzel, topic liep goed.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_108248655
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dat is nou weer jammer. :D
Als je iets wil inbrengen, doe het dan gewoon met tekst. Voor mijn part verwijs je naar een filmpje, maar hoe moeilijk is het om de kern gewoon in tekst te vatten en te posten? Ik heb helemaal geen zin om te gluren naar een droeftoeter. De meesten niet denk ik.

Dat staat los van ad hominems. Als jij iets zinnigs post reageer ik daar ook zinnig op, of althans... doe ik mijn best.
pi_108248674
quote:
Volgens mij ging ik in op wat jij schreef. Dan is het wat al te makkelijk om te roepen dat ik iets per definitie onzin vind als het niet strookt met mijn politieke visie... Overtuig me maar.
Het is duidelijk dat jij net als mlg rechtse sentimenten hebt en linkse sentimenten afdoet als onzin. Prima hoor, maar kom daar dan gewoon voor uit en doe niet alsof dat rechts de waarheid in pacht heeft.

Ik zal even op een puntje ingaan.
Jij stelt dat het nog wel meevalt met de huisjesmelkerij. Leg mij dan eens uit hoe het komt dat je in een relatief kleine stad ¤350-¤400 betaalt om een kamertje te huren, dat zijn daar de normale prijzen, geen extreme prijzen. Dat mag je rustig huisjesmelkerij noemen, dat is misbruik maken van de zwakke positie van studenten die niet zonder kamer kunnen en daarom wel zo'n bedrag op tafel leggen. Leuk hoor dat er allemaal regels zijn maar in de praktijk beschermen die maar in beperkte mate.
#NoDAPL
pi_108248805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Het is duidelijk dat jij net als mlg rechtse sentimenten hebt en linkse sentimenten afdoet als onzin. Prima hoor, maar kom daar dan gewoon voor uit en doe niet alsof dat rechts de waarheid in pacht heeft.
Dit is wel grappig... ik ben helemaal niet rechts. _O-

quote:
Ik zal even op een puntje ingaan.
Jij stelt dat het nog wel meevalt met de huisjesmelkerij. Leg mij dan eens uit hoe het komt dat je in een relatief kleine stad ¤350-¤400 betaalt om een kamertje te huren, dat zijn daar de normale prijzen, geen extreme prijzen. Dat mag je rustig huisjesmelkerij noemen, dat is misbruik maken van de zwakke positie van studenten die niet zonder kamer kunnen en daarom wel zo'n bedrag op tafel leggen. Leuk hoor dat er allemaal regels zijn maar in de praktijk beschermen die maar in beperkte mate.
Volgens mij overdrijf jij nu met de prijs, maar van de andere kant: studenten willen allemaal op toplocaties zitten, in het centrum, dicht bij de kroegen. Natuurlijk zijn de kamers daar duur (de woningen ook trouwens). Als je goedkoper uit wil zijn ga je lekker in een dorp 20 km verderop bij een hospita zitten.

Studenten zijn overigens bepaald geen kwetsbare groep. Laat me raden... jij bent student?
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:37:18 #96
pi_108248881
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je iets wil inbrengen, doe het dan gewoon met tekst. Voor mijn part verwijs je naar een filmpje, maar hoe moeilijk is het om de kern gewoon in tekst te vatten en te posten? Ik heb helemaal geen zin om te gluren naar een droeftoeter. De meesten niet denk ik.

Dat staat los van ad hominems. Als jij iets zinnigs post reageer ik daar ook zinnig op, of althans... doe ik mijn best.
Ik roep al een hele tijd dat het een pyramidespel is, dit is alleen maar bevestiging.
pi_108248918
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik roep al een hele tijd dat het een pyramidespel is, dit is alleen maar bevestiging.
Nou weet ik nog steeds niets...
pi_108249002
Leuk hoor, dat piramidespel. Maar hier gaarne verder over hoge inkomens.
pi_108249065
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Leg gewoon uit wat je er mee bedoelt a.u.b. of start een nieuw topic over piramidespellen, dit gaat niet werken zo, het is nogal off-topic hier in een topic over inkomens.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 22 februari 2012 @ 00:47:02 #100
pi_108249095
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Leg gewoon uit wat je er mee bedoelt
Dat heb ik vaak genoeg gedaan, kijk het filmpje maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')