Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef du_ke het volgende:
Negeren, happen maakt het alleen maar leuker. Net zoals GSbrder precies doet wat Ryan wil, lekker happen. En tja jij bent degene geweest die een tijdje terug zeer ver over de schreef ging dus wat dat betreft sta je gewoon niet zo sterk.
Ja, het dringt nu echt door hoor dukequote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef du_ke het volgende:
Ik betwijfel of het echt doordringt maar daar hopen we dan maar op.
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef von_Preussen het volgende:
@robin, soms heb ik ook de perceptie dat mij "onrecht" wordt aangedaan, maar dan denk ik altijd aan "just let it go". Ook al zou je eventueel gelijk hebben, dan is in dergelijke situatie toch geen eer meer te behalen en kan je er beter bij berusten.
Mildheid, zou het met de jaren komen?
Ja, ik weet dat ik er niet op moet reageren, maar het zo uitlokken lijkt me ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef du_ke het volgende:
Daar was ik al bang voor, het zal gewoon niet tot je doordringen...
Dank, opgelost.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:52 schreef Picchia het volgende:
Contacten gezocht voor oprichten nieuwe politieke partij (PEBN)
Spam en de OP laat geen ruimte voor politieke discussie.
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:55 schreef Zeeland het volgende:
Kan het Fokcoalitie spel topic een beetje worden opgeschoond? Het is een beetje offtopic gegaan.
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zeker niet het enige topic dat offtopic is gegaan door een zeker iemand.
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenstquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij doet er ook weer vrolijk aan mee.
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust opquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als reactie op de posts en op ten duur ben ik gestopt met reageren. Had ook gezegd dat ik het liever in de SC zou willen, maar daar werd geen gehoor aan gegeven en daarvoor werd me zelfs een ban toegewenst
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
En er dan toch weer op doorgaan. Doe dat nou niet, slaat uiteindelijk net zo hard op jou terug wees daar maar gerust op.
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 07:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Als ik 4 threads zou laten ontsporen door over Ryan te beginnen, dan zou ik nu al gebanned zijn.
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...quote:Erg selectief allemaal. Daarnaast hoort feedback toch niet terug te slaan? En dat net zo hard als iemand die topics loopt te ontsporen.
quote:De hele tijd loopt hij je te beledigen, maar toen VP het had over de dubbele standaarden van de mods werd het gelijk een ban.
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...quote:Ja, ik weet dat mijn positie niet goed zit door de laatste keer. Maar ik heb mijn best gedaan verder gezeur met hem te voorkomen, maar hij gaat op dezelfde voet door. Dat kritiek daarop net zo hard terugslaat vind ik jammer.
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gaat er iedere keer tegen Ryan weer op in en gaat dan net dat stapje verder. Dat is gewoon niet zo slim.
Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.quote:[..]
Het is niet voor niets dat op huilen om een ban al jaren een ban staat...
Dan had je iets meer je best moeten doen. Je probeert elke keer het laatste woord te hebben en dat slaat natuurlijk een keer op je terug...
Onbewust dan misschien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 08:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat heb ik de laatste maand niet meer gedaan.
Eigen verantwoordelijkheid, knul.quote:Weet je, duke. Het enige dat ik wil is een fatsoenlijke oplossing. Misschien neem ik wel gewoon een abbo, zodat ik hem kan blokkeren, dan kan ik er niet meer op ingaan.
Ik vind het gewoon jammer dat het zo verder moet, want ik word er gewoon moe van. Niet op van die provocaties reageren vind ik gewoon heel moeilijk. Kunnen jullie niet instellen dat ik de posts van Ryan niet meer kan lezen, zonder een abonnement te nemen? Dat zou mij heel erg helpen niet te reageren op zijn posts.
Ik kan het steeds gewoon niet laten om te reageren. Een abbo lijkt me de beste optie voor me, dus die overweeg ik dan om aan te schaffen.quote:
Nee, je hebt helemaal geen fouten gemaakt. Ze vertelt ze een gegronde mening. Ze accepteren je standpunten niet. Zo stelt Duke dat je precies doet wat Ryan wil, maar ik weet zeker dat dat mannetje opgewonden achter zijn pc'tje zit te vloeken en te schelden dat jij het niet met hem eens bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat gevoel van onrecht heb ik niet meer. Ik heb fouten gemaakt, maar als Ryan op dezelfde voet doorgaat wil ik wel dat er iets aan gedaan wordt.
En dat zal misschien met de jaren nog komen
Dus juist. Niet zo zeuren, doe waarvoor je je geroepen voelt en laat de kritiek langs je heen waaien.quote:Of je stopt met zeuren.
Als je eerst een topic opent over zwarte auto's,en later over antraciete auto's, zal het niet lang duren tot men over zwaar donkergrijze auto's een topic opent. Hierna volgen nog topics over matzwarte auto's etc.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je snapt het niet en wil het niet begrijpen, maar veel succes ermee
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef Tem het volgende:
De periodieke motivatie stimulans voor de mods.
[ afbeelding ]
Daarvoor moet je bij VS zijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ik val op mensen van het soort dat een los eindje heeft...
[ afbeelding ]
O, okee, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:54 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft de afgelopen weken al een handvol zeer vage topics geopend en die verduidelijking komt er gewoon niet. Hij mag het opnieuw proberen en dan zien we wel verder.
Het loopt weer inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt nu wel weer redelijk te lopen. Negeer dat figuur gewoon.
Die van Golfer zag ik pas wat later.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef Disana het volgende:
Job Cohen treedt af
Waarom is mijn reactie (wat heeft zijn afkomst ermee te maken) helemaal weggehaald, en blijft die van golfer staan? Niet belangrijk verder, maar ik zie het verschil niet.
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Topinkomens, vijf jaar later
Is Voorschrift, met zijn rechtse inslag en Troll-gedrag een goede MOD?
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp waardoor het ontspoort, dat is het enige wat ik verwacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke inhoudelijk. De discussie loopt al jaren, het idee dat de financiele markt een pyramidespel is is niet nieuw en wordt uitstekend behandeld in het filmpje dat ik postte.
En mijn verwijt naar jou toe is gebaseerd op mijn ervaringen in verschillende topics van de afgelopen maanden, ik kan je moeilijk zien als (enigszins) neutrale moderator.
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben hier volledig neutraal in, als jij nu een topic wenst te openen waarin je piramide-spellen en structuren wil bespreken binnen de financiële wereld dan mag dat, maar doe dat niet in een topic met een ander onderwerp, dat is het enige wat ik verwacht.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien als een ander onderwerp, bonussen zijn onderdeel van die financiële markt.
Ik ga slapen, maar onder protest,.
Heeft niks uit te staan met inkomens of bonussen, maar met beleggingen aansmeren onder valse voorverwenselen.quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef Ryan3 het volgende:
Wat, mag je niet meer zeggen dat de financiële wereld een pyramidespel is, net als de maffia???
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Wat is the beef dan?quote:A pyramid scheme is a non-sustainable business model that involves promising participants payment or services, primarily for enrolling other people into the scheme, rather than supplying any real investment or sale of products or services to the public.
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dit is toch een goede samenvatting van zowel de financiële wereld als de maffia:
[..]
Wat is the beef dan?
En als je niet tegen wat ad hominems kunt, dan heb je niets te zoeken op FOK! imho.
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik stel nergens van niet, ik verzocht enkel het niet in een bestaand ongerelateerd topic te doen waardoor het ontspoort simpelweg omdat het zonde is van de discussie.
Beide mag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat topic ging toch over bonussen, meen ik? Dat bonussensysteem is een intrinsiek onderdeel van het pyramidespel wmb.
Hee, maar ik zie dat je blauw bent? Moet ik je nu feliciteren of condoleren?.
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hell of a job, vraag maar aan sigme..
Slaap ze.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, iemand moet toch schietschijf spelen?
Ik ga slapen iig, welterust.
Kom weer eens in de slowchat hier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slaap ze.
Ik blijf nog even op na 11 uur werken even uitloungen...
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom weer eens in de slowchat hier.
Die zijn er even nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, 15 ½ jarige jochies met een grote bek, trek ik niet echt hoor.
Dat weet je nooit. Denk je dat ze toch op school zouden behoren te zitten, om dat de diploma te halen waarmee ze 3 ton per jaar kunnen verdienen later (veel later), reageren ze ineens op je, midden op de dag...quote:
Goed dat je mod bent. Kun je eindelijk papierversnipperaar met dat off-topic en simpele one-liners in toom houden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb je meermaals gevraagd inhoudelijk te reageren op het topic of een apart topic te starten, en een verwijt naar mij toe als rechtse troll helpt ook niet.
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje. Als hij het topic nou inhoudelijk benaderd met deels zijn lompe retoriek oke, maar de nadruk ligt bij hem altijd op het laatste.quote:
Remlof is hier dan ook geen mod.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vind dat remlof er altijd maar slap mee omspringt, terwijl mensen toch duidelijk niet amused zijn, van zijn standaard riedeltje.
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.quote:
Tja er zit hier volk van allerlei pluimage. Een papierversnipperaar zit redelijk in een hok weggestopt maar komt daar soms uit. Net zoals jij soms ook de regels van het fatsoen overschrijdt. Ik heb niet de illusie dat POL ooit een subforum wordt waar iedereen altijd lief en aardig is voor elkaar en enkel op de inhoud de discussie aangaat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Misschien een keer naar jezelf kijken? Gaat een wereld voor je open wellicht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan kom ik weer terug op mijn eerste post. Of dat jij het daarin gewoon niet goed doet.
Een juiste assumptie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Laat mij buiten dat soort lasterlijke aantijgingen aubquote:
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een onzin zeg, meteen een voorkeursbehandeling eisen omdat je dezelfde mening hebt als een bepaade mod.
Ik neem aan dat er eerlijk gemod wordt hier
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.quote:gelukkig maar.
Ik hou jullie in de gate, vooral du_ke
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, dat geef ik toch ook aan?
Maar een off-topic stelling deponeren, daarna verzanden in ad-hominems en dat in een topic dat goed liep liever niet.
Ik sprak je dan ook aan over off-topic, ik zei dat het leidde tot Ad Hominems, niet dat jij ze uitdeelde.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was DS4 die met Ad Hominems ging gooien, niet ik.
Wat jij volwassen noemt is gewoon pure azijnzuur, daar begin ik liever niet aan, ik weet dat jij graag in je zuur oxideert verder, maar trek daar geen anderen in mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal geen voorkeursbehandeling en daar ga ik ook helemaal niet vanuit, maar wellicht biedt iemand van het rechtse kaliber een balans.
Het maakt voor linksigen zoals jou niet veel uit als er eentje tussen de posts door blaat dat bankiers bandieten zijn en dergelijke, maar aan de andere kant is dat vervelend.
Dus voel je maar niet meteen een achtergestelde tiener.
[..]
Leer ook maar een beetje volwassen worden in plaats van die flowerpowerige kinderpraatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |