Heb je die arrogante homo ook weer.quote:
Geen idee, fractievoorzitter van de PvdA lijkt me ook niet echt een positief-makende baan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Wie is dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Goedenavond nuancerende Turk.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je die arrogante homo ook weer.
Hoi VS
Ik noem zijn foknaam niet, krijgt hij een harde plasser van.quote:
Cohen premier?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef Zeeland het volgende:
De eerste autistische premier, een unicum!
Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Die zinquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Dat sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
We hebben sinds Kok al geen linkse premier meer gehad en zo houden we 't graag.
Bedoel je energie- of voedselcrisis?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.
Geen linkse die er een sjoegem van begrijpt.
Want?quote:
Nee, promille crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedoel je klimaat- of voedselcrisis?
Och het is ook geen kwestie van begrijpen maar een kwestie van willen, iedereen snapt de opties die voor ons liggen m.b.t. de Euro-crisis wel maar niemand die die stappen wil zetten omdat ze allemaal kutter zijn (op de korte termijn) dan doormodderen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.
Geen linkse die er een sjoegem van begrijpt.
Ik ga een voorraad popcorn kopen.quote:
Gaarne, wie biedt zich aan?quote:
In België.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga een voorraad popcorn kopen.
Willen is onderhevig aan begrijpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook geen kwestie van begrijpen maar een kwestie van willen, iedereen snapt de opties die voor ons liggen m.b.t. de Euro-crisis wel maar niemand die die stappen wil zetten omdat ze allemaal kutter zijn (op de korte termijn) dan doormodderen.
Je bent inmiddels de bitch van Echtgaaf?quote:
In de politiek?quote:
Alleen in bepaalde omstandigheden.quote:
Ik wachtte al op die opmerkingquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent inmiddels de bitch van Echtgaaf?
Sterf.quote:
Zo is het maar net.quote:
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.quote:
De evolutie van een kut staat al jaren stil. Hoezo conservatief?quote:
Zeker.quote:
Dat is waar, je moet 't niet in je ogen krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Helaas schijnen sommige mensen dat bijtende te zuur heerlijk te vinden.
Welke partijen en welke tradities ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.
Plagiaat.quote:
Economisch kan ik het vaak prima met hen vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke partijen en welke tradities ?
Beetje conservatisme goedpraten voor jezelf.
Ah, klinkt als een geïntegreerde allochtoon.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Picchia het volgende:
Als hij het niet goedkeurt dan sta ik elke dag in zijn nek te hijgen met mijn knoflook en haring adem.
Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke partijen en welke tradities ?
Beetje conservatisme goedpraten voor jezelf.
En strooi dan wat lekkers op een of andere katoenplantagequote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.
Omdat mijn essay bestaat uit plaatjes van piemels. Nee garpje, geen idee. Volgens mij is het prima.quote:
Wie wil dat? In welk verkiezingsprogramma staat dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.
Heb je in ieder geval een hoger cijfer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn essay werd uiteindelijk zuurrechts, het zal de emotie wel zijn geweest gisteravond.
Sinterklaas moet blijven bestaan, monumenten uit onze VOC tijd ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mengvorm met de sociaal-democratie i.p.v. met het conservatisme?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Economisch kan ik het vaak prima met hen vinden.
Daarnaast is het electoraal beter te verkopen dan puur liberalisme, dus dan krijg ik in ieder geval economisch mijn zin.
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een hoger cijfer.
Vraag het aan Rita.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wie wil dat? In welk verkiezingsprogramma staat dat?
Waarom worden alle linkse politici dan baantjesgraaiers bij grote firma's?quote:
Omdat ze slim zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom worden alle linkse politici dan baantjesgraaiers bij grote firma's?
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.quote:
Juist, ik ben er ook enorme liefhebber van.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Picchia het volgende:
In een niet-racistische samenleving kun je gewoon racistische grapjes maken zonder een stigmatiserende werking.
Ga je nou serieus in op dat geblaat van die 12-jarige?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Jup.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Picchia het volgende:
In een niet-racistische samenleving kun je gewoon racistische grapjes maken zonder een stigmatiserende werking.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Zeeland het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?Sterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Samenwerking op dat gebied komt niet verder dan zaken doen omtrent persoonlijke vrijheden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mengvorm met de sociaal-democratie i.p.v. met het conservatisme?
Dat hur dur is wel echt lame VSquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.quote:
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat hur dur is wel echt lame VS
En gelijkheid is iets anders dan zoveel mogelijk gelijke kansen.
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.
Nee hoor, alleen over joden mag niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.
Alleen met goedpraatplakkaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.
Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis heet dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.
Waarom zou ik overigens pleiten voor gelijke kansen? Daarmee vergroot ik enkel mijn concurrentie.
Ik noem 't gewoon gezond eigenbelang.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis heet dat.
Nee, gewoon helemaal niet.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem 't gewoon gezond eigenbelang.
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.
Iedereen mag overal grappen over maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.
zie #83quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samenwerking op dat gebied komt niet verder dan zaken doen omtrent persoonlijke vrijheden.
Tradities spelen een grote rol bij de culturele vorming van een land.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?
Van mij mag het.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Zeeland het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?Geniale grappen zijn dat, kan er als Jood hartelijk om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarna zou ik mijn collectie hier posten, ware het niet dat in mijn geval ik meteen een ban zou krijgen.![]()
Ons ras?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?
Welke tradities?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tradities spelen een grote rol bij de culturele vorming van een land.
Noem een traditie en een partij die die traditie wil afschaffenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Ik las in een psychologieboek dat het een vorm van onzekerheid is wanneer mensen financiële middelen nodig hebben om zichzelf te verheffen. Hun eigenwaarde laten afhangen van een externe factor in plaats van een interne. Een sterk persoon kan zich voldaan en verheven voelen onder gelijkenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.
Waarom zou ik overigens pleiten voor gelijke kansen? Daarmee vergroot ik enkel mijn concurrentie.
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omschrijf jij de Nederlandse vrouw eens.
Welke partij ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem maar een voorbeeld: aan sinterklaas tornen.
Niet aftrekbaar van de belasting.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omschrijf jij de Nederlandse vrouw eens.
Kunst & cultuur vs. Sinterklaas?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem maar een voorbeeld: aan sinterklaas tornen.
De rolverdeling tussen man en vrouw was ook traditie. Ik vind dat je per onderwerp moet bekijken of je het het behouden waard is.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het over de arbeidsmarkt, niet zozeer over de portefeuille.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Ik las in een psychologieboek dat het een vorm van onzekerheid is wanneer mensen financiële middelen nodig hebben om zichzelf te verheffen. Hun eigenwaarde laten afhangen van een externe factor in plaats van een interne. Een sterk persoon kan zich voldaan en verheven voelen onder gelijkenen.
Mooi, wil je in dat geval ons ras niet meer als "grote culturele waarde'' bestempelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind dat je per onderwerp moet bekijken of je het het behouden waard is.
Ik als homo heb geen last van die kleine lettertjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, wil je in dat geval ons ras niet meer als "grote culturele waarde'' bestempelen.
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over de arbeidsmarkt, niet zozeer over de portefeuille.
Dat is een gevolg, geen oorzaak.
Ja ik zou het geen probleem vinden als er minder mensen afstuderen, des te meer keuze voor moi.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.
Nee, maar het mannelijke deel van het Nederlandse ras is qua niveau nou niet veel verheffender, dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als homo heb geen last van die kleine lettertjes.
Je had een valide punt , ook al sta je er niet achterquote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.
Die traditie zou ik dan niet willen behouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.
Je weet zelf best dat die heisa omtrent sinterklaas uit linkse hoeken kwam.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Noem een traditie en een partij die die traditie wil afschaffen
Not true!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs jij steekt je lul alleen in allochtone kontjes, daarmee bevestig jij dat punt alleen al.
Wij economen vinden dat jij ongelijk hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ras bestaat niet gooi ik er even in als bioloog.
O ja? Welke partijen ? Bron ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet zelf best dat die heisa omtrent sinterklaas uit linkse hoeken kwam.
Waarom geld gelijk stellen aan onzekerheid?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je had een valide punt , ook al sta je er niet achter
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja? Welke partijen ? Bron ?
Jij begint over partijen , niet ik.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu zijn er nog geen partijen die het hebben overgenomen, maar als de achterban het wil zal er op zijn minst naar gekeken worden.
Dat mogen jullie vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij economen vinden dat jij ongelijk hebt.
Econoom
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bioloog
Hihiquote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mogen jullie vinden.
Jullie zijn immers slechts pratende apen.
Evengoed zijn we dan alsnog betere apen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mogen jullie vinden.
Jullie zijn immers slechts pratende apen.
1: Doe ik niet. Je eigenwaarde uit geld halen is onzekerheid niet het hebben ervan an sich.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom geld gelijk stellen aan onzekerheid?
Afgunstig dom argument dat het is.
Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu zijn er nog geen partijen die het hebben overgenomen, maar als de achterban het wil zal er op zijn minst naar gekeken worden.
Dan had hij ook geen punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1: Doe ik niet. Je eigenwaarde uit geld halen is onzekerheid niet het hebben ervan an sich.
Neequote:
Dit is puur een aanname he, maar ik heb het idee dat het vaker bij Nederlanders speelt met een verkapt schuldgevoel.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.
Oh bah, een jihadist!quote:
Nu is het een lelijk sympathiek mokkel?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit al een uur naar de kop van Chantal Janzen te kijken en weet niet wat ik van haar moet vinden.
Vond het eerder altijd een lekker maar onsympathiek mokkel, maar in gesprek met Pauw begint dat te veranderen.
Ik vind haar een schattig koppie hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit al een uur naar de kop van Chantal Janzen te kijken en weet niet wat ik van haar moet vinden.
Vond het eerder altijd een lekker maar onsympathiek mokkel, maar in gesprek met Pauw begint dat te veranderen.
Ondanks haar leeftijd, ze is immers bijna aan het einde van haar economische levensduur gekomen en heeft al 1 schadegeval (baby) gehad, vind ik haar nog steeds aantrekkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu is het een lelijk sympathiek mokkel?
Het was een Griek.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, Sinterklaas was toch een Turk?
Nou, waar praten we dan over.
Niet meer op blondines? Kun je dat verklaren?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks haar leeftijd, ze is immers bijna aan het einde van haar economische levensduur gekomen en heeft al 1 schadegeval (baby) gehad, vind ik haar nog steeds aantrekkelijk.
Een overblijfsel uit de dagen dat ik op blondine's viel.
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een Griek.
Destijds was dat stukje Turkije nog niet van de Turken.
Ik heb alleen Surinamers dat zien roepen. Het zou kunnen dat er schuldbewuste Nederlanders zijn ook, maar dat is zeker geen mainstream.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is puur een aanname he, maar ik heb het idee dat het vaker bij Nederlanders speelt met een verkapt schuldgevoel.
Ja, volwassen geworden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet meer op blondines? Kun je dat verklaren?
Menig Turk en Griek zouden je lynchen na zo'n opmerking.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.
Eensquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Menig Turk en Griek zouden je lynchen na zo'n opmerking.
Kom nou het is toch een (beetje) racistisch feest, maar wel ons racistische feest.quote:
Het ideaal om er lekker bij te horen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.
Hehe, ik heb volgens mij nog ergens gelezen inderdaad dat het geallieerde commando overwoog om Nederland maar als land van de Axis te classificeren omdat de steun voor de Nazi's nogal aardig groot was.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.
En het feit dat percentueel gezien de meeste Joden van Europa in Nederland zoek waren hielp ook niet mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik heb volgens mij nog ergens gelezen inderdaad dat het geallieerde commando overwoog om Nederland maar als land van de Axis te classificeren omdat de steun voor de Nazi's nogal aardig groot was.
En het feit dat we weigerden verdragen te tekenen met de geallieerden in de aanloop naar de oorlog hielp ook niet echt natuurlijk.
Sinterklaas is blank, evenals de kerstman, evenals Jezus en natuurlijk God.quote:
We hielden er nogal van om mensen aan te geven en even later het servies te stelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het feit dat percentueel gezien de meeste Joden van Europa in Nederland zoek waren hielp ook niet mee.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kom nou het is toch een (beetje) racistisch feest, maar wel ons racistische feest.
Blank betekent niksquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinterklaas is blank, evenals de kerstman, evenals Jezus en natuurlijk God.
Handelsvolkje, je kreeg immers 25 gulden per aangegeven Jood.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hielden er nogal van om mensen aan te geven en even later het servies te stelen.
Nederlanders, goed volkje.
Ik heb geen leven, ben lelijk, ben veel te dik, studeer IT en heb nooit seks gehad.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Jezus, voorschrift, 86 posts per dag.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Je hebt geruild met mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen leven, ben lelijk, ben veel te dik, studeer IT en heb nooit seks gehad.
Kun je mooi weer naar de bios.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Handelsvolkje, je kreeg immers 25 gulden per aangegeven Jood.
[ afbeelding ]
Eenieder die zich in het beeld herkent mag zich uiteraard broederlijk voelen.quote:
We zouden samen in de CDA fractie moeten gaan zitten. We zijn het nooit eens, maar komen wel tot een gezamenlijk standpunt.quote:
Haha, welterusten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We zouden samen in de CDA fractie moeten gaan zitten. We zijn het nooit eens, maar komen wel tot een gezamenlijk standpunt.
Truste allen.
Gij zult ook de snelheid niet overtreden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Welterust.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Een mooi stuk tekst om de dag mee af te sluiten, welterusten.
Welterustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Een mooi stuk tekst om de dag mee af te sluiten, welterusten.
Ik discrimineer als het me uitkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef waht het volgende:
Ik discrimineer op basis van gedrag, karakter en beschaafdheid.
Nietquote:
Een anarchistische partij is een contradictiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:55 schreef Drugshond het volgende:
Er moet zoiets komen al een anarchisten partij.
[ afbeelding ]
Ik heb nog ergens zo'n nekhanger liggen.... veel commentaar op gehad.
Onzin..... als je goed bent verkoopt kunst vanzelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:55 schreef Picchia het volgende:
Helaas zal nu de kunstsubsidies gekapt worden nooit meer iemand een schilderij maken.
Wat voor schilderijen zijn dat ongeveer?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onzin..... als je goed bent verkoopt kunst vanzelf.
In Spanje ook een leuk lijstje gekocht (betaalde wel redelijk de hoofdprijs, wist maar 20 % af te dingen). Maar het is ook een plaatje.
1/3 van mijn schilderijen (stuk of 10) komen uit Spanje.
Zat met een Amerikaanse te betten..... ik gooide al mijn laatste (poker) geld met de opmerking fire and forget.quote:
Was het ook.... hij moest zo lachen dat hij de opmerking plaatste you're nuts but owke.... this is my last painting but this one i won't screw up. Scheen ook in A'dam rond te hangen als het zomer was. En had zeker skills.quote:
Zit nog een anekdote aan vast.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:10 schreef Drugshond het volgende:
Koste me toen 20 euro (hij vroeg er 40).... kreeg een pakje Camel en een fles wodka.
Deal made.
Terwijl hij een enorme baard had.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Auti het volgende:
Anton Heijboer noemde zichzelf altijd een geschoren aap.
CV-buildingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef Friek_ het volgende:
Zo, woensdag weer draaien in de kroeg. Mooi.
Het gaat over de relatie burger/overheidquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef waht het volgende:
Ik discrimineer op basis van gedrag, karakter en beschaafdheid.
Wat draai je, 80s?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:14 schreef Friek_ het volgende:
Zo, woensdag weer draaien in de kroeg. Mooi.
Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:03 schreef betyar het volgende:
PC schoongeblazen, scheelt veel. Nu hoor ik geen irritant geluid meer.
Had eerst zo'n irritante zoem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef Zeeland het volgende:
Gerrit Zalm en Donner zijn maffiabazen volgens mijn collega.
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Blijft onder ons!quote:
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blijft onder ons!![]()
Hoe zit het met de lokale JOVD?
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterker
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hèquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.
Dat krijg je met linkse oudersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.quote:
Uw nieuwe metier is pallets sorteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Puberteit he, misschien word ik ook nooit links. Zeg nooit, nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.
En ik maar denken dat linksen tegen vuurwapens zijn en er nooit eentje zouden willen bezitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Ik op Ron Paul.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
Stel nou dat Ron Paul de presidentsverkiezingen niet haalt. Zou je dan Obama stemmen?quote:
Ik zou op de democraten stemmen uiteraard. Anders misschien de GreenPartyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Stel nou dat Ron Paul de presidentsverkiezingen niet haalt. Zou je dan Obama stemmen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische pratij.
Best wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Democratie in deze vorm is wel de minst slechte inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmers
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'
- Joseph Stalin (zeer vrij vertaald)
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
En naar inkomen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Precies. Zo bedoelde ik dat ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.
Wat dat betreft hebben ze het in Duitsland beter voor elkaar, daar bestaan de coalitie's meestal uit twee partijen en klaar. Hier in Nederland is er vaak nog een kleine splinterpartij nodig (Christenunie, nu de PVV, weliswaar niet echt een splinterpartij) die vervolgens echt beleid onderuit weet te halen d.m.v. een halfzacht coalitieakkoord.
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.
Toch vind ik dit systeem beter dan die van de USA.
Tja, dat heb je altijd met democratie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef du_ke het volgende:
De PVV lijkt me eerder de essentie van deze coalitie dan een partij die erbij gehaald is om het zetelaantal kloppend te krijgen.
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.
Mij lijkt het hele verkiezingsrijbewijs onzin maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Dat lijkt me enorm corruptie gevoelig. Deel hebben we dat natuurlijk al. Topambtenaren zitten op hun positie wegens verdiensten en dat is goed zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat heb je altijd met democratie.
Een meritocratie klinkt soms niet onaardig
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Verbeet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Ik weet niet wie met dat voorstel kwam, maar het doet me denken aan 'rode Jan'. Het lijkt me gezond dat lager opgeleiden zich laten vertegenwoordigen door hogeropgeleide kamerleden. Laag opgeleide kamerleden hebben we weinig aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Dat zal zeker ook meespelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
CIVquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een blog met twee posts. Tips voor civ 5 voor mijzelf eigenlijk. Iemand heeft vorige maand deze twee posts weliswaar gelezen. Nog even en ik ben miljonair wegens advertentie-inkomsten.
Hihiquote:Het is natuurlijk niet voor niets dat de humor van links komt en niet van rechts. Humor heeft vooral te maken met creativiteit, (zelf)relativering, empathie en… engagement, hetzij met de mens of de wereld. Eigenschappen die ‘de’ rechtse mens veelal ontbeert. Het engagement van de rechtse mens beperkt zich immers vooral tot zichzelf, het behoud van eigen goed en geld in het bijzonder.
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CIV
Daar moet je echt de tijd voor nemen
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae routequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.
Ik denk dat je met die toets de SP/PVV stemmen halveert, lijkt me voor jou ongunstig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.
All hat and no cattle.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
Iran dreigt VS: We waarschuwen slechts één keer
'We eisen dat dit vliegdekschip niet terugkeert naar zijn oude basis'
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpgquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
Heel groot worden in de peilingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?
Ja, ik heb er 297.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6
Uhmm, let me guess. Daily deals?
En dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel groot worden in de peilingen.
Jezus.quote:
Bij mij is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Picchia het volgende:
Eerst pirate ik alles, tot ik voor een tweede maal een hardeschijf met 1.5+ terabyte aan games verloor. Toen dacht ik: fuck it. Laat Steam ze maar bewaren. Nu pirate ik alleen nog console games, voor de PSP, Xperia Play en Dolphin.
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.
ben benieuwd of op deze vraag nu wel een keer een antwoord komt
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro. Er zitten echt veel goede games op, alleen vaak zijn die niet te koop in retail.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgekeerd.
Ik pirate alleen voor PC en nooit console. Een PSP wil ik nog halen voor Fate/Extra en de Final Fantasy delen, maar dat is een beetje zinloos aan het worden met de komst van de Vita
rgnaighaengaeigijnragquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro.
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivelleringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
Je wrijft het ons er wel vaak in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivellering?
Ik zie het. Serious Sam is wel gaaf, doet me denken aan Duke Nukem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Op mijn Android telefoon heb ik ook een PS1 en N64 emulator. Die zal jij ook wel hebben voor je Play.
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbrekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.
Omdat het zo'n groot lulverhaal is,.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je wrijft het ons er wel vaak in.
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?
God, ik bedoelde de Play.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God, ik bedoelde de Play.
Gaat lekker met me vandaag.![]()
Zie DMquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.
Ach, als jij dat leuk vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |