Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet zelf best dat die heisa omtrent sinterklaas uit linkse hoeken kwam.
Nu zijn er nog geen partijen die het hebben overgenomen, maar als de achterban het wil zal er op zijn minst naar gekeken worden.
Dan had hij ook geen punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1: Doe ik niet. Je eigenwaarde uit geld halen is onzekerheid niet het hebben ervan an sich.
Neequote:
Dit is puur een aanname he, maar ik heb het idee dat het vaker bij Nederlanders speelt met een verkapt schuldgevoel.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.
Oh bah, een jihadist!quote:
Nu is het een lelijk sympathiek mokkel?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit al een uur naar de kop van Chantal Janzen te kijken en weet niet wat ik van haar moet vinden.
Vond het eerder altijd een lekker maar onsympathiek mokkel, maar in gesprek met Pauw begint dat te veranderen.
Ik vind haar een schattig koppie hebben.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zit al een uur naar de kop van Chantal Janzen te kijken en weet niet wat ik van haar moet vinden.
Vond het eerder altijd een lekker maar onsympathiek mokkel, maar in gesprek met Pauw begint dat te veranderen.
Ondanks haar leeftijd, ze is immers bijna aan het einde van haar economische levensduur gekomen en heeft al 1 schadegeval (baby) gehad, vind ik haar nog steeds aantrekkelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu is het een lelijk sympathiek mokkel?
Het was een Griek.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, Sinterklaas was toch een Turk?
Nou, waar praten we dan over.
Niet meer op blondines? Kun je dat verklaren?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ondanks haar leeftijd, ze is immers bijna aan het einde van haar economische levensduur gekomen en heeft al 1 schadegeval (baby) gehad, vind ik haar nog steeds aantrekkelijk.
Een overblijfsel uit de dagen dat ik op blondine's viel.
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was een Griek.
Destijds was dat stukje Turkije nog niet van de Turken.
Ik heb alleen Surinamers dat zien roepen. Het zou kunnen dat er schuldbewuste Nederlanders zijn ook, maar dat is zeker geen mainstream.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit is puur een aanname he, maar ik heb het idee dat het vaker bij Nederlanders speelt met een verkapt schuldgevoel.
Ja, volwassen geworden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet meer op blondines? Kun je dat verklaren?
Menig Turk en Griek zouden je lynchen na zo'n opmerking.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.
Eensquote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Das niet relevant, ze hebben beiden een donkere huidskleur en dezelfde snor, ergo het is hetzelfde.
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Menig Turk en Griek zouden je lynchen na zo'n opmerking.
Kom nou het is toch een (beetje) racistisch feest, maar wel ons racistische feest.quote:
Het ideaal om er lekker bij te horen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.
Hehe, ik heb volgens mij nog ergens gelezen inderdaad dat het geallieerde commando overwoog om Nederland maar als land van de Axis te classificeren omdat de steun voor de Nazi's nogal aardig groot was.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ben ik mij zeer bewust, maar het is net als met Nederlanders en Duitsers, dat is ook precies hetzelfde, althans vochten ze in de oorlog bijna allemaal voor hetzelfde ideaal.
En het feit dat percentueel gezien de meeste Joden van Europa in Nederland zoek waren hielp ook niet mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik heb volgens mij nog ergens gelezen inderdaad dat het geallieerde commando overwoog om Nederland maar als land van de Axis te classificeren omdat de steun voor de Nazi's nogal aardig groot was.
En het feit dat we weigerden verdragen te tekenen met de geallieerden in de aanloop naar de oorlog hielp ook niet echt natuurlijk.
Sinterklaas is blank, evenals de kerstman, evenals Jezus en natuurlijk God.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |