quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik vind dat je per onderwerp moet bekijken of je het het behouden waard is.
Ik als homo heb geen last van die kleine lettertjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, wil je in dat geval ons ras niet meer als "grote culturele waarde'' bestempelen.
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het over de arbeidsmarkt, niet zozeer over de portefeuille.
Dat is een gevolg, geen oorzaak.
Ja ik zou het geen probleem vinden als er minder mensen afstuderen, des te meer keuze voor moi.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.
Nee, maar het mannelijke deel van het Nederlandse ras is qua niveau nou niet veel verheffender, dat bedoel ik maar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik als homo heb geen last van die kleine lettertjes.
Je had een valide punt , ook al sta je er niet achterquote:Op maandag 2 januari 2012 23:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik lulde ook maar wat in de ruimte. Ik gebruik hetzelfde argument constant.
Die traditie zou ik dan niet willen behouden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.
Je weet zelf best dat die heisa omtrent sinterklaas uit linkse hoeken kwam.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Noem een traditie en een partij die die traditie wil afschaffen
Not true!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zelfs jij steekt je lul alleen in allochtone kontjes, daarmee bevestig jij dat punt alleen al.
Wij economen vinden dat jij ongelijk hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef De_Nuance het volgende:
Ras bestaat niet gooi ik er even in als bioloog.
O ja? Welke partijen ? Bron ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet zelf best dat die heisa omtrent sinterklaas uit linkse hoeken kwam.
Waarom geld gelijk stellen aan onzekerheid?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je had een valide punt , ook al sta je er niet achter
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
O ja? Welke partijen ? Bron ?
Jij begint over partijen , niet ik.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu zijn er nog geen partijen die het hebben overgenomen, maar als de achterban het wil zal er op zijn minst naar gekeken worden.
Dat mogen jullie vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij economen vinden dat jij ongelijk hebt.
Econoom
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bioloog
Hihiquote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mogen jullie vinden.
Jullie zijn immers slechts pratende apen.
Evengoed zijn we dan alsnog betere apen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat mogen jullie vinden.
Jullie zijn immers slechts pratende apen.
1: Doe ik niet. Je eigenwaarde uit geld halen is onzekerheid niet het hebben ervan an sich.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom geld gelijk stellen aan onzekerheid?
Afgunstig dom argument dat het is.
Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu zijn er nog geen partijen die het hebben overgenomen, maar als de achterban het wil zal er op zijn minst naar gekeken worden.
Dan had hij ook geen punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
1: Doe ik niet. Je eigenwaarde uit geld halen is onzekerheid niet het hebben ervan an sich.
Neequote:
Dit is puur een aanname he, maar ik heb het idee dat het vaker bij Nederlanders speelt met een verkapt schuldgevoel.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is alleen een kleine splintergroep die dat vind in de Surinaamse gemeenschap. Ik weet niet of dat gebonden is aan links of rechts. Alhoewel 80% van de Surinamers PvdA stemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |