Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke partijen en welke tradities ?
Beetje conservatisme goedpraten voor jezelf.
En strooi dan wat lekkers op een of andere katoenplantagequote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.
Omdat mijn essay bestaat uit plaatjes van piemels. Nee garpje, geen idee. Volgens mij is het prima.quote:
Wie wil dat? In welk verkiezingsprogramma staat dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze willen het sinterklaasfeest afschaffen en over slavernijmonumenten plaatsen om ons al slecht af te schilderen.
Heb je in ieder geval een hoger cijfer.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn essay werd uiteindelijk zuurrechts, het zal de emotie wel zijn geweest gisteravond.
Sinterklaas moet blijven bestaan, monumenten uit onze VOC tijd ook.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mengvorm met de sociaal-democratie i.p.v. met het conservatisme?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Economisch kan ik het vaak prima met hen vinden.
Daarnaast is het electoraal beter te verkopen dan puur liberalisme, dus dan krijg ik in ieder geval economisch mijn zin.
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval een hoger cijfer.
Vraag het aan Rita.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wie wil dat? In welk verkiezingsprogramma staat dat?
Waarom worden alle linkse politici dan baantjesgraaiers bij grote firma's?quote:
Omdat ze slim zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom worden alle linkse politici dan baantjesgraaiers bij grote firma's?
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.quote:
Juist, ik ben er ook enorme liefhebber van.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Picchia het volgende:
In een niet-racistische samenleving kun je gewoon racistische grapjes maken zonder een stigmatiserende werking.
Ga je nou serieus in op dat geblaat van die 12-jarige?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Jup.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Picchia het volgende:
In een niet-racistische samenleving kun je gewoon racistische grapjes maken zonder een stigmatiserende werking.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Zeeland het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?Sterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Samenwerking op dat gebied komt niet verder dan zaken doen omtrent persoonlijke vrijheden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:31 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mengvorm met de sociaal-democratie i.p.v. met het conservatisme?
Dat hur dur is wel echt lame VSquote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, omdat ze gewoon inzien dat hun "hurr durr gelijkheid" gezeik onzin is.
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.quote:
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat hur dur is wel echt lame VS
En gelijkheid is iets anders dan zoveel mogelijk gelijke kansen.
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.
Nee hoor, alleen over joden mag niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Racistische grapjes worden niet leuk gevonden. Blijkbaar is er racisme aanwezig hier.
Alleen met goedpraatplakkaat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.
Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis heet dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.
Waarom zou ik overigens pleiten voor gelijke kansen? Daarmee vergroot ik enkel mijn concurrentie.
Ik noem 't gewoon gezond eigenbelang.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Anti-sociale persoonlijkheidsstoornis heet dat.
Nee, gewoon helemaal niet.quote:
Dat mag.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem 't gewoon gezond eigenbelang.
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.
Iedereen mag overal grappen over maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar Jodengrapjes niet.
zie #83quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Samenwerking op dat gebied komt niet verder dan zaken doen omtrent persoonlijke vrijheden.
Tradities spelen een grote rol bij de culturele vorming van een land.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?
Van mij mag het.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:34 schreef Zeeland het volgende:
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?Geniale grappen zijn dat, kan er als Jood hartelijk om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaarna zou ik mijn collectie hier posten, ware het niet dat in mijn geval ik meteen een ban zou krijgen.![]()
Ons ras?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je voorbeelden noemen van die grotere, culturele waarden?
Welke tradities?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tradities spelen een grote rol bij de culturele vorming van een land.
Noem een traditie en een partij die die traditie wil afschaffenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Ik las in een psychologieboek dat het een vorm van onzekerheid is wanneer mensen financiële middelen nodig hebben om zichzelf te verheffen. Hun eigenwaarde laten afhangen van een externe factor in plaats van een interne. Een sterk persoon kan zich voldaan en verheven voelen onder gelijkenen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik 't doe is 't per definitie niet lame.
Waarom zou ik overigens pleiten voor gelijke kansen? Daarmee vergroot ik enkel mijn concurrentie.
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omschrijf jij de Nederlandse vrouw eens.
Welke partij ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem maar een voorbeeld: aan sinterklaas tornen.
Niet aftrekbaar van de belasting.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omschrijf jij de Nederlandse vrouw eens.
Kunst & cultuur vs. Sinterklaas?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik noem maar een voorbeeld: aan sinterklaas tornen.
De rolverdeling tussen man en vrouw was ook traditie. Ik vind dat je per onderwerp moet bekijken of je het het behouden waard is.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het over de arbeidsmarkt, niet zozeer over de portefeuille.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:41 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Ik las in een psychologieboek dat het een vorm van onzekerheid is wanneer mensen financiële middelen nodig hebben om zichzelf te verheffen. Hun eigenwaarde laten afhangen van een externe factor in plaats van een interne. Een sterk persoon kan zich voldaan en verheven voelen onder gelijkenen.
Mooi, wil je in dat geval ons ras niet meer als "grote culturele waarde'' bestempelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vadsig, paardenbek, eigenaardige drang om leggings te dragen ook al is het figuur er niet naar, ongeciviliseerd, ongepast arrogant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |