Heb je die arrogante homo ook weer.quote:
Geen idee, fractievoorzitter van de PvdA lijkt me ook niet echt een positief-makende baan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Wie is dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Goedenavond nuancerende Turk.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je die arrogante homo ook weer.
Hoi VS
Ik noem zijn foknaam niet, krijgt hij een harde plasser van.quote:
Cohen premier?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef Zeeland het volgende:
De eerste autistische premier, een unicum!
Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Die zinquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Dat sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
We hebben sinds Kok al geen linkse premier meer gehad en zo houden we 't graag.
Bedoel je energie- of voedselcrisis?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.
Geen linkse die er een sjoegem van begrijpt.
Want?quote:
Nee, promille crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedoel je klimaat- of voedselcrisis?
Och het is ook geen kwestie van begrijpen maar een kwestie van willen, iedereen snapt de opties die voor ons liggen m.b.t. de Euro-crisis wel maar niemand die die stappen wil zetten omdat ze allemaal kutter zijn (op de korte termijn) dan doormodderen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.
Geen linkse die er een sjoegem van begrijpt.
Ik ga een voorraad popcorn kopen.quote:
Gaarne, wie biedt zich aan?quote:
In België.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga een voorraad popcorn kopen.
Willen is onderhevig aan begrijpen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook geen kwestie van begrijpen maar een kwestie van willen, iedereen snapt de opties die voor ons liggen m.b.t. de Euro-crisis wel maar niemand die die stappen wil zetten omdat ze allemaal kutter zijn (op de korte termijn) dan doormodderen.
Je bent inmiddels de bitch van Echtgaaf?quote:
In de politiek?quote:
Alleen in bepaalde omstandigheden.quote:
Ik wachtte al op die opmerkingquote:Op maandag 2 januari 2012 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent inmiddels de bitch van Echtgaaf?
Sterf.quote:
Zo is het maar net.quote:
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.quote:
De evolutie van een kut staat al jaren stil. Hoezo conservatief?quote:
Zeker.quote:
Dat is waar, je moet 't niet in je ogen krijgen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Helaas schijnen sommige mensen dat bijtende te zuur heerlijk te vinden.
Welke partijen en welke tradities ?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms zijn tradities ook belangrijk. Zelf zou ik mij niet zo snel conservatief willen noemen, maar veel partijen gaan iets te makkelijk met tradities om, terwijl zulke dingen een grotere culturele waarde hebben dan bijvoorbeeld kunst en cultuur waar op bezuinigd wordt.
Plagiaat.quote:
Economisch kan ik het vaak prima met hen vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Welke partijen en welke tradities ?
Beetje conservatisme goedpraten voor jezelf.
Ah, klinkt als een geïntegreerde allochtoon.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Picchia het volgende:
Als hij het niet goedkeurt dan sta ik elke dag in zijn nek te hijgen met mijn knoflook en haring adem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |