Heb je die arrogante homo ook weer.quote:
Geen idee, fractievoorzitter van de PvdA lijkt me ook niet echt een positief-makende baan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Wie is dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
Soms vraag ik me af of meneer azijnzuur autistisch is, hij neemt alles zo serieus.
Goedenavond nuancerende Turk.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je die arrogante homo ook weer.
Hoi VS
Ik noem zijn foknaam niet, krijgt hij een harde plasser van.quote:
Cohen premier?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:18 schreef Zeeland het volgende:
De eerste autistische premier, een unicum!
Dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Die zinquote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen premier?
Wellicht in een andere dimensie.
Dat sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat moeten we niet willen met zijn allen.
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat sowieso.
We hebben sinds Kok al geen linkse premier meer gehad en zo houden we 't graag.
Bedoel je energie- of voedselcrisis?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet. We zitten in een crisis.
Geen linkse die er een sjoegem van begrijpt.
Want?quote:
Nee, promille crisis.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bedoel je klimaat- of voedselcrisis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |