We hielden er nogal van om mensen aan te geven en even later het servies te stelen.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het feit dat percentueel gezien de meeste Joden van Europa in Nederland zoek waren hielp ook niet mee.
Dat klopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kom nou het is toch een (beetje) racistisch feest, maar wel ons racistische feest.
Blank betekent niksquote:Op maandag 2 januari 2012 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinterklaas is blank, evenals de kerstman, evenals Jezus en natuurlijk God.
Handelsvolkje, je kreeg immers 25 gulden per aangegeven Jood.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hielden er nogal van om mensen aan te geven en even later het servies te stelen.
Nederlanders, goed volkje.
Ik heb geen leven, ben lelijk, ben veel te dik, studeer IT en heb nooit seks gehad.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Jezus, voorschrift, 86 posts per dag.
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Je hebt geruild met mij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen leven, ben lelijk, ben veel te dik, studeer IT en heb nooit seks gehad.
Kun je mooi weer naar de bios.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Handelsvolkje, je kreeg immers 25 gulden per aangegeven Jood.
[ afbeelding ]
Eenieder die zich in het beeld herkent mag zich uiteraard broederlijk voelen.quote:
We zouden samen in de CDA fractie moeten gaan zitten. We zijn het nooit eens, maar komen wel tot een gezamenlijk standpunt.quote:
Haha, welterusten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We zouden samen in de CDA fractie moeten gaan zitten. We zijn het nooit eens, maar komen wel tot een gezamenlijk standpunt.
Truste allen.
Gij zult ook de snelheid niet overtreden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Welterust.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Een mooi stuk tekst om de dag mee af te sluiten, welterusten.
Welterustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:05 schreef De_Nuance het volgende:
Een mooi stuk tekst om de dag mee af te sluiten, welterusten.
Ik discrimineer als het me uitkomt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef waht het volgende:
Ik discrimineer op basis van gedrag, karakter en beschaafdheid.
Nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |