Mij lijkt het hele verkiezingsrijbewijs onzin maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Dat lijkt me enorm corruptie gevoelig. Deel hebben we dat natuurlijk al. Topambtenaren zitten op hun positie wegens verdiensten en dat is goed zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat heb je altijd met democratie.
Een meritocratie klinkt soms niet onaardig
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Verbeet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Ik weet niet wie met dat voorstel kwam, maar het doet me denken aan 'rode Jan'. Het lijkt me gezond dat lager opgeleiden zich laten vertegenwoordigen door hogeropgeleide kamerleden. Laag opgeleide kamerleden hebben we weinig aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Dat zal zeker ook meespelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
CIVquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een blog met twee posts. Tips voor civ 5 voor mijzelf eigenlijk. Iemand heeft vorige maand deze twee posts weliswaar gelezen. Nog even en ik ben miljonair wegens advertentie-inkomsten.
Hihiquote:Het is natuurlijk niet voor niets dat de humor van links komt en niet van rechts. Humor heeft vooral te maken met creativiteit, (zelf)relativering, empathie en… engagement, hetzij met de mens of de wereld. Eigenschappen die ‘de’ rechtse mens veelal ontbeert. Het engagement van de rechtse mens beperkt zich immers vooral tot zichzelf, het behoud van eigen goed en geld in het bijzonder.
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CIV
Daar moet je echt de tijd voor nemen
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae routequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.
Ik denk dat je met die toets de SP/PVV stemmen halveert, lijkt me voor jou ongunstig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.
All hat and no cattle.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
Iran dreigt VS: We waarschuwen slechts één keer
'We eisen dat dit vliegdekschip niet terugkeert naar zijn oude basis'
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpgquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |