Ik zou op de democraten stemmen uiteraard. Anders misschien de GreenPartyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Stel nou dat Ron Paul de presidentsverkiezingen niet haalt. Zou je dan Obama stemmen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische pratij.
Best wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Democratie in deze vorm is wel de minst slechte inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmers
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'
- Joseph Stalin (zeer vrij vertaald)
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
En naar inkomen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Precies. Zo bedoelde ik dat ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.
Wat dat betreft hebben ze het in Duitsland beter voor elkaar, daar bestaan de coalitie's meestal uit twee partijen en klaar. Hier in Nederland is er vaak nog een kleine splinterpartij nodig (Christenunie, nu de PVV, weliswaar niet echt een splinterpartij) die vervolgens echt beleid onderuit weet te halen d.m.v. een halfzacht coalitieakkoord.
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.
Toch vind ik dit systeem beter dan die van de USA.
Tja, dat heb je altijd met democratie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef du_ke het volgende:
De PVV lijkt me eerder de essentie van deze coalitie dan een partij die erbij gehaald is om het zetelaantal kloppend te krijgen.
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.
Mij lijkt het hele verkiezingsrijbewijs onzin maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Dat lijkt me enorm corruptie gevoelig. Deel hebben we dat natuurlijk al. Topambtenaren zitten op hun positie wegens verdiensten en dat is goed zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, dat heb je altijd met democratie.
Een meritocratie klinkt soms niet onaardig
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.
Verbeet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Ik weet niet wie met dat voorstel kwam, maar het doet me denken aan 'rode Jan'. Het lijkt me gezond dat lager opgeleiden zich laten vertegenwoordigen door hogeropgeleide kamerleden. Laag opgeleide kamerleden hebben we weinig aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal onzin om meer laagopgeleiden in de tweede kamer te willen. Van wie kwam laatst dat onzalige voorstel?
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is enkel wat jij graag wil geloven. Gezien je halsstarrige kijk op deze zaak.
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke aanwijzingen zijn er dan dat samenwerking met de PVV niet de eerste en grootste voorkeur had van Rutte?
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:28 schreef waht het volgende:
[..]
Dat staat niet ter discussie. De PVV gaf Rutte meer mogelijkheden om VVD-beleid erdoor te krijgen. Zo simpel is het.
Dat zal zeker ook meespelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Plus dat de VVD-achterban meer heeft met de PVV dan met de PvdA.
CIVquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:38 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een blog met twee posts. Tips voor civ 5 voor mijzelf eigenlijk. Iemand heeft vorige maand deze twee posts weliswaar gelezen. Nog even en ik ben miljonair wegens advertentie-inkomsten.
Hihiquote:Het is natuurlijk niet voor niets dat de humor van links komt en niet van rechts. Humor heeft vooral te maken met creativiteit, (zelf)relativering, empathie en… engagement, hetzij met de mens of de wereld. Eigenschappen die ‘de’ rechtse mens veelal ontbeert. Het engagement van de rechtse mens beperkt zich immers vooral tot zichzelf, het behoud van eigen goed en geld in het bijzonder.
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?
Neehoor, Rutte wou gewoon per se met de PVV in zee.
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
CIV
Daar moet je echt de tijd voor nemen
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae routequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik speel het zelden. Vrijwel uitsluitend hotseat, met een vriend achter dezelfde computer.
Ik denk dat je met die toets de SP/PVV stemmen halveert, lijkt me voor jou ongunstig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Puur een kennistoets. Om te voorkomen dat mensen op een kont van een politicus stemmen.
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou voor de VVD electoraal dodelijk zijn geweest als PVV nu een oppositiepartij was geweest. En nu helemaal met dat Europadossier.
All hat and no cattle.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:51 schreef remlof het volgende:
Iran dreigt VS: We waarschuwen slechts één keer
'We eisen dat dit vliegdekschip niet terugkeert naar zijn oude basis'
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpgquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
Heel groot worden in de peilingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?
Ja, ik heb er 297.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6
Uhmm, let me guess. Daily deals?
En dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel groot worden in de peilingen.
Jezus.quote:
Bij mij is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Picchia het volgende:
Eerst pirate ik alles, tot ik voor een tweede maal een hardeschijf met 1.5+ terabyte aan games verloor. Toen dacht ik: fuck it. Laat Steam ze maar bewaren. Nu pirate ik alleen nog console games, voor de PSP, Xperia Play en Dolphin.
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.
ben benieuwd of op deze vraag nu wel een keer een antwoord komt
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro. Er zitten echt veel goede games op, alleen vaak zijn die niet te koop in retail.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgekeerd.
Ik pirate alleen voor PC en nooit console. Een PSP wil ik nog halen voor Fate/Extra en de Final Fantasy delen, maar dat is een beetje zinloos aan het worden met de komst van de Vita
rgnaighaengaeigijnragquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro.
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivelleringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
Je wrijft het ons er wel vaak in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivellering?
Ik zie het. Serious Sam is wel gaaf, doet me denken aan Duke Nukem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Op mijn Android telefoon heb ik ook een PS1 en N64 emulator. Die zal jij ook wel hebben voor je Play.
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbrekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.
Omdat het zo'n groot lulverhaal is,.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je wrijft het ons er wel vaak in.
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?
God, ik bedoelde de Play.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God, ik bedoelde de Play.
Gaat lekker met me vandaag.![]()
Zie DMquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.
Ach, als jij dat leuk vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |