Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:03 schreef betyar het volgende:
PC schoongeblazen, scheelt veel. Nu hoor ik geen irritant geluid meer.
Had eerst zo'n irritante zoem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef Zeeland het volgende:
Gerrit Zalm en Donner zijn maffiabazen volgens mijn collega.
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Blijft onder ons!quote:
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blijft onder ons!![]()
Hoe zit het met de lokale JOVD?
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterker
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hèquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.
Dat krijg je met linkse oudersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.quote:
Uw nieuwe metier is pallets sorteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Puberteit he, misschien word ik ook nooit links. Zeg nooit, nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.
En ik maar denken dat linksen tegen vuurwapens zijn en er nooit eentje zouden willen bezitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Ik op Ron Paul.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |