Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:03 schreef betyar het volgende:
PC schoongeblazen, scheelt veel. Nu hoor ik geen irritant geluid meer.
Had eerst zo'n irritante zoem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan inderdaad soms veel schelen, ook in CPU en moederbord temperatuur.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:48 schreef Zeeland het volgende:
Gerrit Zalm en Donner zijn maffiabazen volgens mijn collega.
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Ik had het kunnen wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Blijft onder ons!quote:
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterkerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blijft onder ons!![]()
Hoe zit het met de lokale JOVD?
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nog niks gedaan, maar ik wil het landelijk bestuur binnenkort mailen. Misschien dat er meer initiatiefnemers zijn. Samen sta je altijd sterker
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hèquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Veel succes. Het zal niet makkelijk zijn denk ik.
Dat krijg je met linkse oudersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geen sociaal-democratische slogans jatten nu hè
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.quote:
Uw nieuwe metier is pallets sorteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]'
Een collega van mij gelooft niet dat Pim Fortuyn door Volkert was vermoord. Hij denkt dat Volkert was ingehuurd door een politieke tegenstander, of dat een andere politici hem heeft omgebracht
Puberteit he, misschien word ik ook nooit links. Zeg nooit, nooit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wat dat betreft is je opvoeding een beetje mislukt.
En ik maar denken dat linksen tegen vuurwapens zijn en er nooit eentje zouden willen bezitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Volkert heeft het wapen gekregen van Ad Melkert. Wist je dat niet?
Ik op Ron Paul.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
Stel nou dat Ron Paul de presidentsverkiezingen niet haalt. Zou je dan Obama stemmen?quote:
Ik zou op de democraten stemmen uiteraard. Anders misschien de GreenPartyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Wie zou eigenlijk hier op de Republikeinse partij stemmen als hij in de VS zou wonen?
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische partij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Stel nou dat Ron Paul de presidentsverkiezingen niet haalt. Zou je dan Obama stemmen?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, dat is lastig. Ik denk dat ik op de derde partij zou stemmen: de libertarische pratij.
Best wel inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmersquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]Twee partijenstelsel is gewoon kut.
Democratie in deze vorm is wel de minst slechte inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heeft ook wel weer voordelen. Verschillen zijn duidelijker. Ideaal voor tokkiestemmers
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Tokkies moeten niet stemmen, tokkies moeten deportereren'
- Joseph Stalin (zeer vrij vertaald)
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een verkiezingsrijbewijs.
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
En naar inkomen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Precies. Zo bedoelde ik dat ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Als er zo'n 'rijbewijs' wordt ingevoerd moet die niet kijken naar intelligentie, maar naar kennis. Daarmee bedoel ik dat de stemmer wel moeten weten waarop ze stemmen.
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik ben tegen.
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Best wel inderdaad.
In dat opzicht ben ik wel blij met de democratie die we in Nederland hebben
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Leuk ja, met die onmogelijke coalitie's altijd.
Wat dat betreft hebben ze het in Duitsland beter voor elkaar, daar bestaan de coalitie's meestal uit twee partijen en klaar. Hier in Nederland is er vaak nog een kleine splinterpartij nodig (Christenunie, nu de PVV, weliswaar niet echt een splinterpartij) die vervolgens echt beleid onderuit weet te halen d.m.v. een halfzacht coalitieakkoord.
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duitsland heeft het vaak wel beter voor elkaar inderdaad.
Toch vind ik dit systeem beter dan die van de USA.
Tja, dat heb je altijd met democratie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een systeem wat Geert Wilders in haar gelederen toelaat is in essentie een fout systeem.
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef du_ke het volgende:
De PVV lijkt me eerder de essentie van deze coalitie dan een partij die erbij gehaald is om het zetelaantal kloppend te krijgen.
Nee, dat krijg je een scheve vertegenwoordiging. Lijkt me echt helemaal niet verstandig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niks maar als je het doet moet je het goed doen.
Minimaal HBO of WO afgerond, minimaal een modaal inkomen en geslaagd voor een toets over staatsrecht.
Je wilt toch een bepaald minimumniveau van je kiezers?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Schoolopleiding is onzin. Een inburgeringscursus stelt ook niet dat soort eisen.
Wat een onzin, de verkiezingen waren net geweest. Welke electorale redenen zouden er dan zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Rutte kon om electorale redenen beter de PVV binnenboord houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |