Heel groot worden in de peilingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want? Zijn er verkiezingen nu? Hij had lekker kunnen roeptoeteren in de oppositie maar dan?
Ja, ik heb er 297.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow, je hebt er wel veel. Op Steam heb ik alleen Counter Strike 1.6
Uhmm, let me guess. Daily deals?
En dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heel groot worden in de peilingen.
Jezus.quote:
Bij mij is het precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Picchia het volgende:
Eerst pirate ik alles, tot ik voor een tweede maal een hardeschijf met 1.5+ terabyte aan games verloor. Toen dacht ik: fuck it. Laat Steam ze maar bewaren. Nu pirate ik alleen nog console games, voor de PSP, Xperia Play en Dolphin.
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dat zo? Welk typisch VVD beleid krijgt Rutte er nu wel door wat in een andere samenstelling niet was gelukt? Op 130 mogen rijden na natuurlijk.
ben benieuwd of op deze vraag nu wel een keer een antwoord komt
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro. Er zitten echt veel goede games op, alleen vaak zijn die niet te koop in retail.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgekeerd.
Ik pirate alleen voor PC en nooit console. Een PSP wil ik nog halen voor Fate/Extra en de Final Fantasy delen, maar dat is een beetje zinloos aan het worden met de komst van de Vita
rgnaighaengaeigijnragquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat je niets anders nodig hebt dan een tweedehands PSP met een GBA emulator, voor ongeveer 50 euro.
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivelleringquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:06 schreef waht het volgende:
[..]
Achteraf zullen we het nooit weten natuurlijk. Dus ik gooi het op: alles.
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Picchia het volgende:
[..]
http://i40.tinypic.com/2crqzwy.jpg
Wat hebben deze games op mijn Steam-account gemeen?
Je wrijft het ons er wel vaak in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, dus de dierenpolitie en extra nivellering?
Ik zie het. Serious Sam is wel gaaf, doet me denken aan Duke Nukem.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zijn allemaal games die je met iemand anders op de bank kan spelen. Hotseat / split screen / local multiplayer.
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef robin007bond het volgende:
Op mijn Android telefoon heb ik ook een PS1 en N64 emulator. Die zal jij ook wel hebben voor je Play.
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met Clannad, heb al 2 routes uitgespeeld, de Kotomi en Misae route
Pff, ik heb nog veel te veel om te spelen. Dark Souls voor de PS3, Eternal Sonata, Final Fantasy 13 nog steeds
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ja, maar de PS1 emulator op de Xperia werkt niet zo goed als op de PSP, terwijl de specs aanzienlijk beter zijn.
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbrekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mooi dan hoef je geen anime te kijken.
Omdat het zo'n groot lulverhaal is,.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je wrijft het ons er wel vaak in.
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer. Gebruik je de native emulator van Sony voor de Vita?
God, ik bedoelde de Play.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Vita is nog niet uit. Laat staan custom content.
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
God, ik bedoelde de Play.
Gaat lekker met me vandaag.![]()
Zie DMquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
FPSe, maar volgens mij maakt het weinig verschil. En volgens mij mogen we dat hier niet bespreken.
Ach, als jij dat leuk vind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het zijn Japanse games, dus de invloeden zullen niet ontbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |