quote:
We leven niet meer in de 18de eeuw. Pruimen moeten vrij beschikbaar zijn voor iedereen.quote:
Daarvoor hebben ze prostitutie uitgevondenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We leven niet meer in de 18de eeuw. Pruimen moeten vrij beschikbaar zijn voor iedereen.
Niks veranderd ten opzichte van zijn inval beurten in de zomer. Wat heet hij gaat nu iedere week een paragnost bellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Hole1988 hoe was Jim Vorwald vannacht?
Die zijn niet vrij beschikbaar, daar moet je voor betalen..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze prostitutie uitgevonden
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Niks veranderd ten opzichte van zijn inval beurten in de zomer. Wat heet hij gaat nu iedere week een paragnost bellen.Ik dacht het niet erger kon. En al dat games geneuzel.
Omroep gedoetjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijn
De nacht 1-4 is het opleidingstraject, een DJ daar 2 dagen per week laten vullen is dus ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijn
Eerst batsen en dan helemaal niet trouwen en dan nog veel meer batsen, zuster!quote:
Dan doe je toch net als die gasten die wegrijden na het tanken, zonder te betalen?? Doe creatiefquote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zijn niet vrij beschikbaar, daar moet je voor betalen..
Niet!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst batsen en dan helemaal niet trouwen en dan nog veel meer batsen, zuster!
Ik kende het helemaal niet, maar toen ik de naam hoorde begreep ik dat dit volgens velen het echte anthem had moeten zijn van SRquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De enige ring die ik laat plaatsen is een spiraaltje jwz
Matcht aardig bij de TT dacht ik zotwitter:iKidrauhlAlways twitterde op maandag 02-01-2012 om 19:59:17#describeyoursexlifewithamovietitle High School Musical 4. In other words, non existent. reageer retweet
Ik vind van niet, maar ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan dat gedoe...quote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Evertjan het volgende:
morgen weer werkenBen ik verplicht om iedereen de beste wensen te wensen?
bagagedrager is toch die nieuwe single..quote:Op maandag 2 januari 2012 21:33 schreef Evertjan het volgende:
zit die Gers in ieder radio en tv programma deze dagen?
jaquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik zeker weer de partypooper die hier de lol niet van inziet?
Ik hoorde het vanmiddag voor het eerst, vind em tofquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Toedeloequote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef Evertjan het volgende:
ik hou er ff mee op mensen. ik ga die nieuwe serie over de oranjes checken op ned 1 tot laters of anders welterusten![]()
Ik vind er ook niets aan hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
denk 't !!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef miieejj het volgende:
ik vind de staat betermaar de nieuwe go back to the zoo is wel gaaf
SPOILER: jackpot 02-01-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
toen ik het twitter "een zwakbegaafde kloon van Jeugd v Tegenwoordig noemde" kreeg ik boze repliesquote:
mr polska - vinger op de clitter...quote:
Ik heb hem niet gelezen, maar van mij had je een +1 gekregenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik het twitter "een zwakbegaafde kloon van Jeugd v Tegenwoordig noemde" kreeg ik boze replies
Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat je sarcastisch bent...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, we gaan die oetlul nog vaker horen
ik vermoed door het woord "oetlul" en door de emoticon....quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat je sarcastisch bent...
Dat "joepie" maakt het verwarrendquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed door het woord "oetlul" en door de emoticon....
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIEquote:
dus "joepiequote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIE![]()
![]()
" maar gewoon "joepie"
ja, dat dekt de lading wel denk ik.quote:
Dan denk ik: "Hoe zou het met Tup gaan?!"quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIE![]()
![]()
" maar gewoon "joepie"
who de heck is Tup? ik las ooit een kinderboek over een jochie dat gepest werd en die had een vogeltje Tup, maar die bedoel je vast niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan denk ik: "Hoe zou het met Tup gaan?!"
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
who de heck is Tup? ik las ooit een kinderboek over een jochie dat gepest werd en die had een vogeltje Tup, maar die bedoel je vast niet...
och ja, volgens mij heb ik dat ook ooit moeten lezen.....net als bak-ker-tje deeg en pim, frits en ida! wat een drama was dat toch altijdquote:
ik las altijd Oki en Dokiquote:
Oef...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las altijd Oki en Doki
[ afbeelding ]
en Pietje Puk, van dezelfde schrijver volgens mij!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las altijd Oki en Doki
[ afbeelding ]
omdat ik zo'n sympathieke jongen ben:quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Moss gemistBen erg benieuwd naar hun nieuwe album...
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is iig veel beter dan mr polska. en dit is ook 1 van 3voor12 12 tips voor dit jaar. Hoe heet het? Palio Super Donkey ofzo? van de bandnaam moeten ze het nog niet echt hebben want die ben ik dus alweer kwijt...
lekker nummer, ik hou wel van dat "rammelgeluid". alleen dat kapsel van die gitarist die ook de backingvocals doet kan echt niet!quote:
MH dan krijg je dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
Moet nou iedere keer dat ik de radio aanzet Bouncer er op zijn?
Hehe Vanmiddag stapte ik in de Auto Bouncahh.quote:
WBquote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Rainesz het volgende:
Zo na een weekje na SR vreemd te zijn gegaan met Radio 2.
Nu weer terug op 3FM!
Trustequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
mm, ik had rond 23u naar bed willen gaan....ach, vanavond weer een kans. welterusten!
Trustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
deze had ik nog ff aanstaan. helaas gecensureerd
trusten!
Ja een nieuwe afwasborstel zou wel hendig zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
Reclame voor de Huishoudbeurs naast dit topic, ik voel een meet aankomen![]()
Heerlijk toch. Meesterwerk!!!!!1quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
Moet nou iedere keer dat ik de radio aanzet Bouncer er op zijn?
Ik vraag me af of je er wel een afwasborstel zou kunnen krijgen, de laatste keer dat ik er was stonden Durex en Christine le Duc er met een stand vol speeltjes én ben ik met een piercing naar huis gegaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja een nieuwe afwasborstel zou wel hendig zijn
[..]
Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik lekker slapen, afgelopen nachten 5 uur per nacht geslapen, ik blijf eens lekker lang liggen!
tot zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik lekker slapen, afgelopen nachten 5 uur per nacht geslapen, ik blijf eens lekker lang liggen!
Eehquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er wel een afwasborstel zou kunnen krijgen, de laatste keer dat ik er was stonden Durex en Christine le Duc er met een stand vol speeltjes én ben ik met een piercing naar huis gegaan
Niet laten zetten bij een van die stands hoorquote:
Als je een Makro dichtbij huis hebt zitten scheelt je dat een rit naar Amsterdam jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Dus voor een pallet Ajax moet ik gewoon bij die good old Makro zijn
Broer!!quote:
ja morgen vrijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Broer!!![]()
Wat ben jij nog laat, hoef je niet te werken??
Ik ook!!quote:
oke dan ben ik te drukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Wat gaan we doen? Ik moet de keuken en gang nog geschilderd hebben
Nah, mag je komend voorjaar ook wel mee helpen, heb er nu geen zin in ook...quote:
nee was een geintje, tuurlijk willen we wel helpen. Aleen morgen lukt nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, mag je komend voorjaar ook wel mee helpen, heb er nu geen zin in ook...![]()
Dierenpark??
Oh, maar ik heb er ook echt geen zin in... Het ligt al een half jaar stil, kunnen best nog een paar maanden bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef richdekk het volgende:
[..]
nee was een geintje, tuurlijk willen we wel helpen. Aleen morgen lukt niet
kijk eens op je foon johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb er ook echt geen zin in... Het ligt al een half jaar stil, kunnen best nog een paar maanden bij
quote:
"Het regent het regent de pannetjes worden nat"quote:
das klote, ik ken het idee......nee, ik heb leukere momenten in mijn leven gehad.quote:
Hier is net een raam gesneuveld door de wind...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is net een raam gesneuveld door de wind...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het westen zijn ze niks gewendquote:
Hier toch echt windkracht 9 hoor, windstoten van 100kmuquote:
Nou pas bij windkracht 6-7 heb ik het gevoel dat het gaat waaienquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:53 schreef themauster het volgende:
[..]
In het westen zijn ze niks gewend
Hier ook, ik woon bij zee windstil komt hier haast nooit voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou pas bij windkracht 6-7 heb ik het gevoel dat het gaat waaien. Het waait hier altijd
Windstoot van 118 km/hquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef themauster het volgende:
Als ik zo op twitter kijk waait IJmuiden weg. Dag Borisz
Tja dat is het principe van een megahit die hoor je de hele dag door.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik word nu wel een beetje gek van Bouncer, draaien ze echt veel te vaak.
Ja ze maken mooie muziek in Groningenquote:
Ja ik hoor het ook op het nieuws net zo maar even Radio Noord aan zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef CindieY het volgende:
't Gaat wel lekker in Groningen met al die wind, zo te horen
Vreemd, ja. Ik lees net op de site van RTV Noord dat heel Groningen te kampen heeft met hoog water en dat er hier en daar overloopgebieden worden ingezet. Donderdag zou 't ook weer los gaan qua weer toch? Want dan moet ik weer naar 't noordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef themauster het volgende:
Beetje raar dat ze nu alleen waarschuwingen in Friesland en Noord-Holland afgeven, terwijl het in Groningen mis gaat.
We hebben niet allemaal dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mensen vrijwillig naar Snow Patrol gaan
Al kreeg ik geld toe, dan ging ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mensen vrijwillig naar Snow Patrol gaan
FMquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef alors het volgende:
Watser met de stream... zwart beeld bij mij...
zelfs dat ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
liever coldplay dan deze kloteherrie
You Blocked me on facebook. Now you are going to die!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
liever coldplay dan deze kloteherrie
Dat bedoel ik...epilepsieherriequote:
twitter:
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.quote:
Het bekende "dubstep" geluid zit er wel in...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.
Ooooh bouncer
Ik denk al, volgens mij vind ik dubstep bagger, dit was wel geinig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.
Ik vind het ook prima aan te horen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al, volgens mij vind ik dubstep bagger, dit was wel geinig.
Heksen kunnen daar toch ook tegen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima aan te horen!![]()
Zelfs Coldplay vind ik prima. Wat dat betreft blij met de wind, de brandstapel wil toch niet fikken
Ik heb ook niks tegen Coldplay. En Di-Rect is ook aardig uitgekotst hier toch? Dat huidige nummer van ze vind ik best fijn klinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima aan te horen!![]()
Zelfs Coldplay vind ik prima. Wat dat betreft blij met de wind, de brandstapel wil toch niet fikken
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Internet Friends.
En dan in de aankondiging naar de megahit hoorde ik ook nog People Help The People voorbij komen.
Complimentje, tofquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heksen kunnen daar toch ook tegen?
* CindieY doet wasknijper op neus en zingt:ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....
Jij kan het hebbenquote:
Wat kan jij goed gitaar spelen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Johnny Cash op 3FMHet moet niet gekker worden
CashHELD
ECHTE MUZIEK
En nu weer tijd voor ongegeneerde reclame voor m'n eigen internetfilmpjes, een Johnny Cash cover door mij
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Coldplay. En Di-Rect is ook aardig uitgekotst hier toch? Dat huidige nummer van ze vind ik best fijn klinken
Dankquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vind
Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Dan moet je je pink verder achter in de keel duwen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vind
Zal ik carglass vast bellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
Kwam het van de dam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
quote:
Dit soort reacties zijn juist om te kotsen. Compleet debielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
Ja, maar ik kan niet tegen kots... Stront ruimen heb ik geen probleem mee maar kotsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Doe dat alsjeblieft nooit meer, dat is juist
Oh ja hoor, gezelligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
minthy, heb je nog plaats naast je op de brandstapel
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Is dat dat dansje uit de clip
The Lost Boy![]()
*stil is. *Mooi.
hatertquote:
Hoe doen ze dat dan? Schoenpoets oid?? Lijkt me stom...quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Schoenpoets oid?? Lijkt me stom...
quote:
Ik overweeg daarom ook een zomerhuisje in het westen of op de Wadden te kopen, speciaal voor dit weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar zit trouwens iedereen om te zeuren? Het waait en miezert hier een beetje, maar om dit nou een storm te noemen
En waar woon jij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:05 schreef Captain_Slow het volgende:
Waar zit trouwens iedereen om te zeuren? Het waait en miezert hier een beetje, maar om dit nou een storm te noemen
Ik neem het terug, tering wat een wind!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik overweeg daarom ook een zomerhuisje in het westen of op de Wadden te kopen, speciaal voor dit weer
Ja doh, die code oranje geldt ook alleen voor het noorden... Hier waaide het vanochtend en aan het begin van de middag behoorlijk hard, inmiddels is het rustiger. maar regen is al de hele dag, het is echt zeiknat hierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Oosten van Brabant![]()
Nog net aan de goede kant van de Maas
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja doh, die code oranje geldt ook alleen voor het noorden... Hier waaide het vanochtend en aan het begin van de middag behoorlijk hard, inmiddels is het rustiger. maar regen is al de hele dag, het is echt zeiknat hierga toch naar Afrika met dat water, het loopt hier niet eens meer weg omdat de grond compleet verzadigd is en de sloten al vol staan
En terwijl ik dit typ, wordt het ietsje minder en klaart het in de verte wat op... maar wat een schijtweer zeg, ik wordt hier echt depressief van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |