Windstoot van 118 km/hquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:29 schreef themauster het volgende:
Als ik zo op twitter kijk waait IJmuiden weg. Dag Borisz
Tja dat is het principe van een megahit die hoor je de hele dag door.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ik word nu wel een beetje gek van Bouncer, draaien ze echt veel te vaak.
Ja ze maken mooie muziek in Groningenquote:
Ja ik hoor het ook op het nieuws net zo maar even Radio Noord aan zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:02 schreef CindieY het volgende:
't Gaat wel lekker in Groningen met al die wind, zo te horen
Vreemd, ja. Ik lees net op de site van RTV Noord dat heel Groningen te kampen heeft met hoog water en dat er hier en daar overloopgebieden worden ingezet. Donderdag zou 't ook weer los gaan qua weer toch? Want dan moet ik weer naar 't noordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:08 schreef themauster het volgende:
Beetje raar dat ze nu alleen waarschuwingen in Friesland en Noord-Holland afgeven, terwijl het in Groningen mis gaat.
We hebben niet allemaal dezelfde smaak.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mensen vrijwillig naar Snow Patrol gaan
Al kreeg ik geld toe, dan ging ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef SilentChaos het volgende:
Dat mensen vrijwillig naar Snow Patrol gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |