Complimentje, tofquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heksen kunnen daar toch ook tegen?
* CindieY doet wasknijper op neus en zingt:ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....
Jij kan het hebbenquote:
Wat kan jij goed gitaar spelen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Johnny Cash op 3FMHet moet niet gekker worden
CashHELD
ECHTE MUZIEK
En nu weer tijd voor ongegeneerde reclame voor m'n eigen internetfilmpjes, een Johnny Cash cover door mij
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vindquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen Coldplay. En Di-Rect is ook aardig uitgekotst hier toch? Dat huidige nummer van ze vind ik best fijn klinken
Dankquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vind
Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Dan moet je je pink verder achter in de keel duwen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vind
Zal ik carglass vast bellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
Kwam het van de dam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
quote:
Dit soort reacties zijn juist om te kotsen. Compleet debielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
Ja, maar ik kan niet tegen kots... Stront ruimen heb ik geen probleem mee maar kotsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Doe dat alsjeblieft nooit meer, dat is juist
Oh ja hoor, gezelligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
minthy, heb je nog plaats naast je op de brandstapel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |