Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef CindieY het volgende:
Pink, dat is nou iemand die uitgekotst moet worden
Dan moet je je pink verder achter in de keel duwen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, zonder succes overigens.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Er wordt hier aan de lopende band gekotst, ik durf soms niet eens aan te geven dat ik bepaalde draken van nummers heel tof vind
Zal ik carglass vast bellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
Kwam het van de dam?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
quote:
Dit soort reacties zijn juist om te kotsen. Compleet debielquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch. Sowieso vind ik Paul Rabbering een kneus qua muzieksmaak, verrekte emo, en dit verstaat ie dan onder 'uptempo' vermoed ik? :\ Sterretje in die bril meppen zeg ik.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef themauster het volgende:
Het hek van de buren vloog net voorbij
Ja, maar ik kan niet tegen kots... Stront ruimen heb ik geen probleem mee maar kotsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Doe dat alsjeblieft nooit meer, dat is juist
Oh ja hoor, gezelligquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
minthy, heb je nog plaats naast je op de brandstapel
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Is dat dat dansje uit de clip
The Lost Boy![]()
*stil is. *Mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |