FMquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef alors het volgende:
Watser met de stream... zwart beeld bij mij...
zelfs dat ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
liever coldplay dan deze kloteherrie
You Blocked me on facebook. Now you are going to die!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:45 schreef TradeMarkie het volgende:
liever coldplay dan deze kloteherrie
Dat bedoel ik...epilepsieherriequote:
twitter:
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.quote:
Het bekende "dubstep" geluid zit er wel in...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.
Ooooh bouncer
Ik denk al, volgens mij vind ik dubstep bagger, dit was wel geinig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Niet echt heel erg dubstep te noemen, maar het heeft er wel wat van weg ja.
Ik vind het ook prima aan te horen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk al, volgens mij vind ik dubstep bagger, dit was wel geinig.
Heksen kunnen daar toch ook tegen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima aan te horen!![]()
Zelfs Coldplay vind ik prima. Wat dat betreft blij met de wind, de brandstapel wil toch niet fikken
Ik heb ook niks tegen Coldplay. En Di-Rect is ook aardig uitgekotst hier toch? Dat huidige nummer van ze vind ik best fijn klinkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima aan te horen!![]()
Zelfs Coldplay vind ik prima. Wat dat betreft blij met de wind, de brandstapel wil toch niet fikken
ppieehiiieppul help the pieehiiiepul....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Internet Friends.
En dan in de aankondiging naar de megahit hoorde ik ook nog People Help The People voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |