Ik hoorde het vanmiddag voor het eerst, vind em tofquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik zeker weer de partypooper die hier de lol niet van inziet?
Toedeloequote:Op maandag 2 januari 2012 21:58 schreef Evertjan het volgende:
ik hou er ff mee op mensen. ik ga die nieuwe serie over de oranjes checken op ned 1 tot laters of anders welterusten![]()
Ik vind er ook niets aan hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
denk 't !!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 2 januari 2012 22:24 schreef miieejj het volgende:
ik vind de staat betermaar de nieuwe go back to the zoo is wel gaaf
SPOILER: jackpot 02-01-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
toen ik het twitter "een zwakbegaafde kloon van Jeugd v Tegenwoordig noemde" kreeg ik boze repliesquote:
mr polska - vinger op de clitter...quote:
Ik heb hem niet gelezen, maar van mij had je een +1 gekregenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toen ik het twitter "een zwakbegaafde kloon van Jeugd v Tegenwoordig noemde" kreeg ik boze replies
Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat je sarcastisch bent...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, we gaan die oetlul nog vaker horen
ik vermoed door het woord "oetlul" en door de emoticon....quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik de indruk dat je sarcastisch bent...
Dat "joepie" maakt het verwarrendquote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed door het woord "oetlul" en door de emoticon....
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIEquote:
dus "joepiequote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIE![]()
![]()
" maar gewoon "joepie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |