ja, dat dekt de lading wel denk ik.quote:
Dan denk ik: "Hoe zou het met Tup gaan?!"quote:Op maandag 2 januari 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeert het eens emotieloos te zeggen, dan komt het wel aan denk ik. dus niet "JOEPIE![]()
![]()
" maar gewoon "joepie"
who de heck is Tup? ik las ooit een kinderboek over een jochie dat gepest werd en die had een vogeltje Tup, maar die bedoel je vast niet...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan denk ik: "Hoe zou het met Tup gaan?!"
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
who de heck is Tup? ik las ooit een kinderboek over een jochie dat gepest werd en die had een vogeltje Tup, maar die bedoel je vast niet...
och ja, volgens mij heb ik dat ook ooit moeten lezen.....net als bak-ker-tje deeg en pim, frits en ida! wat een drama was dat toch altijdquote:
ik las altijd Oki en Dokiquote:
Oef...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las altijd Oki en Doki
[ afbeelding ]
en Pietje Puk, van dezelfde schrijver volgens mij!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las altijd Oki en Doki
[ afbeelding ]
omdat ik zo'n sympathieke jongen ben:quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Moss gemistBen erg benieuwd naar hun nieuwe album...
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is iig veel beter dan mr polska. en dit is ook 1 van 3voor12 12 tips voor dit jaar. Hoe heet het? Palio Super Donkey ofzo? van de bandnaam moeten ze het nog niet echt hebben want die ben ik dus alweer kwijt...
lekker nummer, ik hou wel van dat "rammelgeluid". alleen dat kapsel van die gitarist die ook de backingvocals doet kan echt niet!quote:
MH dan krijg je dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
Moet nou iedere keer dat ik de radio aanzet Bouncer er op zijn?
Hehe Vanmiddag stapte ik in de Auto Bouncahh.quote:
WBquote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef Rainesz het volgende:
Zo na een weekje na SR vreemd te zijn gegaan met Radio 2.
Nu weer terug op 3FM!
Trustequote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
mm, ik had rond 23u naar bed willen gaan....ach, vanavond weer een kans. welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |