Trustenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
deze had ik nog ff aanstaan. helaas gecensureerd
trusten!
Ja een nieuwe afwasborstel zou wel hendig zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
Reclame voor de Huishoudbeurs naast dit topic, ik voel een meet aankomen![]()
Heerlijk toch. Meesterwerk!!!!!1quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
Moet nou iedere keer dat ik de radio aanzet Bouncer er op zijn?
Ik vraag me af of je er wel een afwasborstel zou kunnen krijgen, de laatste keer dat ik er was stonden Durex en Christine le Duc er met een stand vol speeltjes én ben ik met een piercing naar huis gegaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja een nieuwe afwasborstel zou wel hendig zijn
[..]
Geniet ervanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik lekker slapen, afgelopen nachten 5 uur per nacht geslapen, ik blijf eens lekker lang liggen!
tot zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wat zal ik lekker slapen, afgelopen nachten 5 uur per nacht geslapen, ik blijf eens lekker lang liggen!
Eehquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er wel een afwasborstel zou kunnen krijgen, de laatste keer dat ik er was stonden Durex en Christine le Duc er met een stand vol speeltjes én ben ik met een piercing naar huis gegaan
Niet laten zetten bij een van die stands hoorquote:
Als je een Makro dichtbij huis hebt zitten scheelt je dat een rit naar Amsterdam jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
Dus voor een pallet Ajax moet ik gewoon bij die good old Makro zijn
Broer!!quote:
ja morgen vrijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Broer!!![]()
Wat ben jij nog laat, hoef je niet te werken??
Ik ook!!quote:
oke dan ben ik te drukquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Wat gaan we doen? Ik moet de keuken en gang nog geschilderd hebben
Nah, mag je komend voorjaar ook wel mee helpen, heb er nu geen zin in ook...quote:
nee was een geintje, tuurlijk willen we wel helpen. Aleen morgen lukt nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, mag je komend voorjaar ook wel mee helpen, heb er nu geen zin in ook...![]()
Dierenpark??
Oh, maar ik heb er ook echt geen zin in... Het ligt al een half jaar stil, kunnen best nog een paar maanden bijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:08 schreef richdekk het volgende:
[..]
nee was een geintje, tuurlijk willen we wel helpen. Aleen morgen lukt niet
kijk eens op je foon johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb er ook echt geen zin in... Het ligt al een half jaar stil, kunnen best nog een paar maanden bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |