quote:
We leven niet meer in de 18de eeuw. Pruimen moeten vrij beschikbaar zijn voor iedereen.quote:
Daarvoor hebben ze prostitutie uitgevondenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
We leven niet meer in de 18de eeuw. Pruimen moeten vrij beschikbaar zijn voor iedereen.
Niks veranderd ten opzichte van zijn inval beurten in de zomer. Wat heet hij gaat nu iedere week een paragnost bellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Hole1988 hoe was Jim Vorwald vannacht?
Die zijn niet vrij beschikbaar, daar moet je voor betalen..quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze prostitutie uitgevonden
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Niks veranderd ten opzichte van zijn inval beurten in de zomer. Wat heet hij gaat nu iedere week een paragnost bellen.Ik dacht het niet erger kon. En al dat games geneuzel.
Omroep gedoetjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijn
De nacht 1-4 is het opleidingstraject, een DJ daar 2 dagen per week laten vullen is dus ook niet de bedoeling.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
snapte ook niet waarom Barend van Deelen voor hem zendtijd moest inleveren om eerlijk te zijn
Eerst batsen en dan helemaal niet trouwen en dan nog veel meer batsen, zuster!quote:
Dan doe je toch net als die gasten die wegrijden na het tanken, zonder te betalen?? Doe creatiefquote:Op maandag 2 januari 2012 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zijn niet vrij beschikbaar, daar moet je voor betalen..
Niet!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eerst batsen en dan helemaal niet trouwen en dan nog veel meer batsen, zuster!
Ik kende het helemaal niet, maar toen ik de naam hoorde begreep ik dat dit volgens velen het echte anthem had moeten zijn van SRquote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De enige ring die ik laat plaatsen is een spiraaltje jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |