abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106312269

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106312273
die ouwe baas
pi_106312280
Geen idee eigenlijk.
pi_106312294
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106312304
Hij kwam pas nog wel een keer in het topic vragen of ik al was aangekomen ofzo. En hij had commentaar op mijn thee. Dat was ergens vorige week.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:03:51 #6
361916 Casie
It's in the water
pi_106312307
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Utrecht. Maar ik heb een elektrisch drumstel, die hoor je ook nog wel goed. Maar ik zit erover te denken om hem gewoon thuis te laten, ik drum toch niet zoveel meer.
In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
pi_106312325
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
Waar zit jij ergens?
  maandag 2 januari 2012 @ 15:04:28 #8
361916 Casie
It's in the water
pi_106312330
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
pi_106312348
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
pi_106312372
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik vond hbo juist veel meer werk dan de universiteit. Al de verslagen en praktische dingen die je moet doen.
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
pi_106312380
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

Valt mee, ik sta al wat langer ingeschreven bij ssh. Ik woon al in Utrecht bij mijn ouders, dus ik ga sowieso niet met zo'n kamer genoegen nemen :). Maakt het ook wel wat moeilijker natuurlijk.
pi_106312397
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:32 #13
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106312402
sinji is gehosseld.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:36 #14
361916 Casie
It's in the water
pi_106312406
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar zit jij ergens?
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
pi_106312407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Casie het volgende:

[..]

Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
Gewoon 1 week per maand ja en amen knikken, verder komt alles goed :P
pi_106312446
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
pi_106312451
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:

[..]

In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?
pi_106312458
quote:

[..]

In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corps :r
  maandag 2 januari 2012 @ 15:08:19 #19
361916 Casie
It's in the water
pi_106312463
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
pi_106312480
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef palawan het volgende:

[..]

Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
In mijn eentje lijkt mij ook niks hoor, dan beter bij een paar andere studenten waarmee je dan samen eet enzo, hoef je ook niet elke dag te koken.
pi_106312505
Als ik een studie kan vinden ga ik trouwens absoluut bij een vereniging volgend jaar, het zou echt goed voor me zijn denk ik, uit mezelf onderneem ik niet zoveel en ik vind het toch wel erg leuk om 's avonds wel iets te doen en anderen te leren kennen.
pi_106312515
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
  maandag 2 januari 2012 @ 15:09:59 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312516
quote:

[..]

Leiden. *O*
Waar zit je ergens?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106312545
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
Precies wat ik dacht op de open dag :P
Maar als je het dan elke week een paar keer doet gaat de lol er snel af.
pi_106312561
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoon :P En we haalden nog de hoogte cijfers van het hele spul ook _O-
pi_106312570
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?
Ik wilde niet hospiteren, was wel lid van de studievereniging. Hospiteren is sowieso een vervelend dingetje daar, je moet heel goed liggen willen ze je accepteren. Alle medestudenten zaten op de Pelikaanhof, dat was het hoekje voor de taalnerds, heb ik begrepen. Volgens mij zonder hospiteren is huren mogelijk. Heb er zelf nooit gezeten, dus weet het niet precies.

Leiden is wel een megatoffe stad, vind ik. Ga er nog graag heen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:12:19 #27
361916 Casie
It's in the water
pi_106312600
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk hartstikke bevooroordeeld maar Leiden is ook echt heel leuk voor studenten. Ehm dat ligt heel erg aan een paar factoren. Wanneer ga je hospiteren, ben je lid, wel of geen flat, binnen de singels of buiten de singels. Maar over het algemeen moet het te doen zijn.. Het is niet zo'n ramp als in Amsterdam. En ga vooral zoeken bij de sls.
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral. :)
pi_106312601
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:

[..]

Lol, ik ook hoor. Maar zo moeilijk was het allemaal niet. 2 dagen krijgen voor een hoofdstuk, en helemaal niks doen. en dan 's nachts denken van kut: en het in 1,5 uur fixen.

Om er vervolgens de dag erna achter te komen dat de helft het niet heeft gedaan, en je nog redelijke kwaliteit hebt ook nog.
Hbo niveau :')
pi_106312633
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wilde niet hospiteren, was wel lid van de studievereniging. Hospiteren is sowieso een vervelend dingetje daar, je moet heel goed liggen willen ze je accepteren. Alle medestudenten zaten op de Pelikaanhof, dat was het hoekje voor de taalnerds, heb ik begrepen. Volgens mij zonder hospiteren is huren mogelijk. Heb er zelf nooit gezeten, dus weet het niet precies.

Ach, ik heb eigenlijk niets tegen hospiteren, maar ik zou mezelf wel wat beter moeten leren presenteren om ergens binnen te kunnen komen waarschijnlijk. Daar ga ik de rest van het jaar maar aan werken, een wat interessanter persoon proberen te worden. Het zou toch wel moeten lukken, ik ben in elk geval al minder saai dan een jaar geleden.
pi_106312636
Ik ben ook een beetje op zoek naar een kamer of iets in Utrecht :) Maar vrees dat het niets wordt :')
pi_106312661
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef palawan het volgende:

[..]

Lol, ik ook hoor. Maar zo moeilijk was het allemaal niet. 2 dagen krijgen voor een hoofdstuk, en helemaal niks doen. en dan 's nachts denken van kut: en het in 1,5 uur fixen.

Om er vervolgens de dag erna achter te komen dat de helft het niet heeft gedaan, en je nog redelijke kwaliteit hebt ook nog.
Hbo niveau :')
Daar kwamen wij dan weer niet mee weg. Als we een week kregen, hadden we die nodig ook. Vandaag opdracht krijgen is vandaag weten wat te doen en de rest van de week bikkelen :Y

Edit: Een aantal klasgenoten van me zijn naderhand met een master verdergegaan, en doen die met 2 vingers in de neus overigens. Uni-masters ja :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:14:39 #32
361916 Casie
It's in the water
pi_106312663
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corps :r
Dankjewel ;)

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoon :P En we haalden nog de hoogte cijfers van het hele spul ook _O-
Dan werkt het ja. Maar ik zat bij allemaal strebertjes die meteen uit schooltijd aan het 'huiswerk' gingen en om 8 uur 's avonds de deadline was want ze gingen om tien uur slapen en moesten alles eerst nog doorlezen..
pi_106312685
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik heb eigenlijk niets tegen hospiteren, maar ik zou mezelf wel wat beter moeten leren presenteren om ergens binnen te kunnen komen waarschijnlijk. Daar ga ik de rest van het jaar maar aan werken, een wat interessanter persoon proberen te worden. Het zou toch wel moeten lukken, ik ben in elk geval al minder saai dan een jaar geleden.
Als je het idee hebt dat hospiteren alleen maar voor hippe studenten is dan heb je het mis hoor. Doe je niet anders voor dan dat je bent.

En wat Casie zegt, SLS is een goede plek om te beginnen met zoeken.
pi_106312696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk hartstikke bevooroordeeld maar Leiden is ook echt heel leuk voor studenten. Ehm dat ligt heel erg aan een paar factoren. Wanneer ga je hospiteren, ben je lid, wel of geen flat, binnen de singels of buiten de singels. Maar over het algemeen moet het te doen zijn.. Het is niet zo'n ramp als in Amsterdam. En ga vooral zoeken bij de sls.
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral. :)
Ik ga daar nog kijken naar archeologie, als het wat voor me is en ik het zou willen gaan studeren, en ga zoeken naar een kamer, stel ik mijn vragen over het kamerzoeken wel aan jou :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:17 #35
361916 Casie
It's in the water
pi_106312726
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pelikaanhof, klikspaanweg en flanorpad zijn de complexen voor de neurdjes en mensen die normaal niks kunnen vinden, volgens de vooroordelen. Ik vind het wel meevallen, wonen ook genoeg wel actieve studenten.
pi_106312727
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef Casie het volgende:
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral.
mijn laatste ex woont ook in leiden, ook student. je deed me al aan haar denken, dit verklaart het wel. :7
pi_106312732
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je het idee hebt dat hospiteren alleen maar voor hippe studenten is dan heb je het mis hoor. Doe je niet anders voor dan dat je bent.

En wat Casie zegt, SLS is een goede plek om te beginnen met zoeken.
Ik ga me niet anders voordoen. Ik wil mezelf ontwikkelen tot een leuker persoon om mee om te gaan.
pi_106312739
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh? :o Ik had dat idee wel een beetje :)
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:52 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312743
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga daar nog kijken naar archeologie, als het wat voor me is en ik het zou willen gaan studeren, en ga zoeken naar een kamer, stel ik mijn vragen over het kamerzoeken wel aan jou :P
Dan kun je af en toe op bezoek komen. *O*
  maandag 2 januari 2012 @ 15:17:01 #40
361916 Casie
It's in the water
pi_106312747
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leiden. *O*
Waar zit je ergens?
Ik woon aan het Rap.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:18:59 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312815
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik woon aan het Rap.
Leuk! Lekker centraal.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:23:10 #42
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106312948
Studentenverenigingen :r
Hospiteren :r
Heaven is a place on earth with you
pi_106312959
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom?
pi_106312980
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef benzin het volgende:
Ik ben ook een beetje op zoek naar een kamer of iets in Utrecht :) Maar vrees dat het niets wordt :')
Als je het niet probeert weet je het niet. Als ik wat leuks zie, zal ik je dan een pm sturen? Ik ga deze week hospiteren, als het kan (ik heb me voorgenomen er overmorgen mee te beginnen, ik heb morgenavond een hertentamen en daarna begin ik).
pi_106313000
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Corpstrutjes :9
pi_106313019
@ casie wat speel je zoal op drums?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106313028
Ik vraag me af bij wat voor soort vereniging ik zou passen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:25:36 #48
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106313032
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom?
Nouja ik lieg een beetje.
Heb zelf vet vaak gehospiteerd en meestal draaide dat altijd wel uit op leuke feestjes met gratis drank *O*
Maar dat hele studentenverenigingengedoe is gewoon niks voor mij.
Heaven is a place on earth with you
  maandag 2 januari 2012 @ 15:26:23 #49
361916 Casie
It's in the water
pi_106313054
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef dawg het volgende:

[..]

mijn laatste ex woont ook in leiden, ook student. je deed me al aan haar denken, dit verklaart het wel. :7
Niet alle studenten lijken meteen op elkaar joh :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:26:53 #50
361916 Casie
It's in the water
pi_106313071
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Catena! Dat weet ik bijna 100% zeker.
pi_106313080
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als je het niet probeert weet je het niet. Als ik wat leuks zie, zal ik je dan een pm sturen?
Tuurlijk, hou me maar op de hoogte :) Zelfs als het verder niets is kan jouw zoektocht mij misschien inzicht geven waar ik moet zoeken. :+
pi_106313086
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Casie het volgende:

[..]

Niet alle studenten lijken meteen op elkaar joh :P
Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig maken :Y
  maandag 2 januari 2012 @ 15:27:28 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313096
quote:
Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.
pi_106313141
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.
Ik zal er eens naar kijken :P
pi_106313146
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk, hou me maar op de hoogte :) Zelfs als het verder niets is kan jouw zoektocht mij misschien inzicht geven waar ik moet zoeken. :+
O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor. Ik moet eigenlijk ook even tegen mijn vrienden zeggen dat ze me op de hoogte moeten houden als ze iets vinden.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:29:00 #56
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313152
quote:

[..]

Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.
pi_106313200
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Ik zal er eens naar kijken :P
Ik wil ook bij een studenten vereniging :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106313235
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:28 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor.
Ik ben pas net 13 maanden ingeschreven bij ssh, maar zal eens kijken.
pi_106313283
quote:
Ga gewoon niet bij een studentenvereniging.
Kost je alleen maar tijd en geld.

En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Maar dan zonder de verplichte feesten en ontgroeningen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:33:37 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313332
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.
Waarom ben je weg gegaan?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:

[..]

En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Verplichtingen bij Catena. _O-
pi_106313335
quote:

[..]

Er zitten vast ook voordelen aan zo'n vereniging
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:33:43 #62
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313340
quote:

[..]

Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
pi_106313342
quote:

[..]

Ja maar ik vind sporten niet leuk :P
En tijd en geld heb ik er wel voor over, ik wil gewoon omgang met anderen buiten het studeren om, maakt me niet uit dat dat wat van je tijd en geld in beslag neemt.
pi_106313355
quote:

[..]

Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keer :P
pi_106313375
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woon
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:34:59 #66
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313398
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ben je weg gegaan?
Vond Leiden niks, vond de studie tegenvallen, vond de vereniging tegenvallen.
pi_106313412
quote:

[..]

Klinkt inderdaad wel als iets voor mij :P
Ik ben schuldig aan het beheersen van Sindarijns en Quenya :')
  maandag 2 januari 2012 @ 15:35:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313420
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woon
Leiden lieverd. :*
pi_106313422
quote:

[..]

Een beetje wat Biton is in Utrecht dus :P
pi_106313448
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leiden lieverd. :*
Oh dat is wel dichterbij iig :P dan ben ik nog steeds geen student :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:36:33 #71
361916 Casie
It's in the water
pi_106313460
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig maken :Y
Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keer :P
En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.
pi_106313522
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.
Daarom :Y

quote:
[..]

En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.
My point exactly :7
  maandag 2 januari 2012 @ 15:38:07 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313524
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Vond Leiden niks, vond de studie tegenvallen, vond de vereniging tegenvallen.
Dat is jammer.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat is wel dichterbij iig :P dan ben ik nog steeds geen student :P
Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.
pi_106313558
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is jammer.

[..]

Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.
Ik geloof dat newbi daar meer voor is dan :P
14 SHADES OF GREY
pi_106313626
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik vind sporten niet leuk :P
En tijd en geld heb ik er wel voor over, ik wil gewoon omgang met anderen buiten het studeren om, maakt me niet uit dat dat wat van je tijd en geld in beslag neemt.
Er zijn zoveel sporten. En ze zijn bijna allemaal leuk O+
Zeker dat er geen enkele is die je niet leuk vind? Klimmen bijvoorbeeld, of onderwaterhockey (ja dat bestaat :'))

Maar ok, als je het echt niet leuk vindt houd het op natuurlijk.
Ik heb er wel veel plezier aan gehad in ieder geval. Je krijgt daar namelijk ook gezelligheid en leert er mensen kennen (heb het over studenten sportverenigingen he)
pi_106313660
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef palawan het volgende:

[..]

Zeker dat er geen enkele is die je niet leuk vind? Klimmen bijvoorbeeld, of onderwaterhockey (ja dat bestaat :'))

Ik heb er wel veel plezier aan gehad in ieder geval. Je krijgt daar namelijk ook gezelligheid en leert er mensen kennen (heb het over studenten sportverenigingen he)
Hehe, mijn voetbalteam bestaat nu ook bijna alleen maar uit studenten :7
pi_106313674
mijn kat op schoot laat net een scheet :r
stinkbeest
pi_106313678
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef palawan het volgende:

[..]

Sporten leuk :') dat is niet zoiets als zeggen voor de lol zondags naar de kerk gaan.
14 SHADES OF GREY
pi_106313731
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
mijn kat op schoot laat net een scheet :r
stinkbeest
Je moet ook geen kat op schoot hebben maar een poes :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sporten leuk :') dat is niet zoiets als zeggen voor de lol zondags naar de kerk gaan.
Tijn, jongen, je bent een beste vent hoor. Maar soms ben je ook gewoon een vervelende azijnpisser :')
pi_106313762
quote:

[..]

Dat betekent dat het voor sommige mensen wel iets is en voor anderen niet. Net als met naar de kerk gaan inderdaad.
pi_106313772
quote:

[..]

Vind ik wel ja haha. Maar is me dan ook al met de paplepel ingegoten. Vroeger meefietsen met mijn vader die ging hardlopen, en eens de op een na jongste deelnemer aan de zwem-4-daagse. En bijna altijd wel op een of andere sportvereniging gezeten :)
pi_106313830
Hoe oud zijn de meeste mensen eigenlijk als ze bij een vereniging gaan? Want ik ben nu 3de jaars student en zit er over te denken om volgend jaar op kamers te gaan en dan ook bij een vereniging te gaan. Kan dat nog?
pi_106313861
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Rikkert33 het volgende:
Hoe oud zijn de meeste mensen eigenlijk als ze bij een vereniging gaan? Want ik ben nu 3de jaars student en zit er over te denken om volgend jaar op kamers te gaan en dan ook bij een vereniging te gaan. Kan dat nog?
Kan prima. Zijn er genoeg die niet direct het eerste jaar bij een vereniging gaan hoor
pi_106313893
quote:
Beter laat dan té laat ;)
pi_106313943
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je moet ook geen kat op schoot hebben maar een poes :P

[..]

Tijn, jongen, je bent een beste vent hoor. Maar soms ben je ook gewoon een vervelende azijnpisser :')
Ik geef gewoon mijn menig over sporten en indirect ook over de kerk, mag dat niet dan?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef palawan het volgende:

[..]

Vind ik wel ja haha. Maar is me dan ook al met de paplepel ingegoten. Vroeger meefietsen met mijn vader die ging hardlopen, en eens de op een na jongste deelnemer aan de zwem-4-daagse. En bijna altijd wel op een of andere sportvereniging gezeten :)
Op de mavo vond ik gym echt een ramp wat een gezeik :') dat sporten. Flikker op man als ik wil sporten dan doe ik dat zelf wel. Wat ik toen ik op de mavo zat ook deed. Zwemmen
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:49:12 #86
361916 Casie
It's in the water
pi_106313947
quote:
Ik zou als aankomend 4e jaars niet meer bij het corps gaan, dan word je wel raar aangekeken. Maar genoeg verenigingen waar het kan.
pi_106314018
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn menig over sporten en indirect ook over de kerk, mag dat niet dan?

[..]

Op de mavo vond ik gym echt een ramp wat een gezeik :') dat sporten. Flikker op man als ik wil sporten dan doe ik dat zelf wel. Wat ik toen ik op de mavo zat ook deed. Zwemmen
Er zijn weinig mensen die voor de lol naar de kerk gaan. Er zijn veel mensen die sporten leuk vinden. Het is dus verre van hetzelfde ;)

Jij vind geen van beide leuk, prima, maar zeg dat dan anders ;)
pi_106314020
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:49 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik zou als aankomend 4e jaars niet meer bij het corps gaan, dan word je wel raar aangekeken. Maar genoeg verenigingen waar het kan.
Haha, het corps ligt ook niet echt in mijn straatje, maar ik zal eens rond gaan kijken dan! Ik doe HBO nu, wil daarna nog een master doen,dus ik heb nog tijd zat lijkt me!
pi_106314079
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen die voor de lol naar de kerk gaan. Er zijn veel mensen die sporten leuk vinden. Het is dus verre van hetzelfde ;)

Maar die zijn er wel. Ik ken er genoeg :') familie zit er vol mee. Geloof is alles voor ze.

Ik vond het een prima vergelijking
14 SHADES OF GREY
pi_106314123
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ken wel veel mensen die voor de lol naar de kerk gaan hoor.
pi_106314262
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je woont natuurlijk. Feit is dat slechts een minderheid van de Nederlandse bevolking actief gelovig is, en daarvan ook nog eens slechts een gedeelte werkelijk met plezier naar de kerk gaat. Misschien een groot gedeelte, maar evengoed niet allemaal :)
pi_106314301
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar die zijn er wel. Ik ken er genoeg :') familie zit er vol mee. Geloof is alles voor ze.

Ik vond het een prima vergelijking
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor de lol is natuurlijk wat anders als dat het een verplichting voor ze is :') En dat lijkt me eerder het geval?
pi_106314445
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:

[..]

[..]

Voor de lol is natuurlijk wat anders als dat het een verplichting voor ze is :') En dat lijkt me eerder het geval?
Er wordt nergens beweerd dat het verplicht is :') om te gaan naar de kerk. Alleen sociale druk en controle gaan veel mensen wel vaker dan ze eigenlijk zouden willen. Dus dat klopt wel inderdaad.
Dat soort onzin staat mij dus tegen bij geloof. Of het nu Christelijk, Joods, Islamitisch of wat anders is.
14 SHADES OF GREY
pi_106314535
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, ik ken ze echt die naar de kerk gaan terwijl hun ouders dat niet doen, en er gewoon plezier aan hebben. Ik gun ze dat wel. Net als dat ik het mensen gun plezier te hebben in sporten.
pi_106314560
He wat stoer , gisteren via hyves wilde een jongen op mijn hyves. Wat blijft diegene tekent manga en is bezig professioneel manga te maken , en wilde mijn mening . Hoe cool is dat , wat leuk als je van je hobby zo je werk maakt
pi_106314631
Een vroegere vriendin, die eigenlijk hoer is geworden ( door veel drugsgebruik foute vriendjes etc. ) Die is er mee gestopt en nu een beetje een geloofsfanaat geworden
pi_106314651
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ken ze echt die naar de kerk gaan terwijl hun ouders dat niet doen, en er gewoon plezier aan hebben. Ik gun ze dat wel. Net als dat ik het mensen gun plezier te hebben in sporten.
Ok, nu ik erover nadenk moet ik zeggen dat ik ook wel zo iemand ken.
Die zei dat hij de kerk ook leuk vond. En naderhand gingen ze ook altijd koffiedrinken met de rest van de kerkgangers. Echt zo'n hele gemeenschap.

Hij zat ook bij zo'n soort nieuwe kerk, niet zo'n historisch gebouw, maar ze hadden daar ook een drumstel in dat lokaal staan ofzo.
pi_106314664
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Een vroegere vriendin, die eigenlijk hoer is geworden ( door veel drugsgebruik foute vriendjes etc. ) Die is er mee gestopt en nu een beetje een geloofsfanaat geworden
Ik sta altijd weer versteld van jouw verhalen over je vrienden.
pi_106314748
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Die zei dat hij de kerk ook leuk vond. En naderhand gingen ze ook altijd koffiedrinken met de rest van de kerkgangers. Echt zo'n hele gemeenschap.

Hij zat ook bij zo'n soort nieuwe kerk, niet zo'n historisch gebouw, maar ze hadden daar ook een drumstel in dat lokaal staan ofzo.
Heeft onze kerk ook, ik ken wat mensen die in het combo zitten dat daar elke zondagavond speelt, en dat is ook helemaal geen saaie muziek ofzo. Ze zitten ook bij een jeugdvereniging van de kerk die best veel leuke dingen organiseert. Het is dat ik niet geloof, anders had ik het best leuk gevonden daar deel van uit te maken hoor.
pi_106314759
Ik sta sowieso verstelt
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106314818
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik sta altijd weer versteld van jouw verhalen over je vrienden.
Dat is een oud huisgenootje geweest , van het opvanghuis. Zij ging terwijl ze dus in het huis was met de verkeerde vrienden om en raakte verslaafd en dat is eigenlijk een reden geweest om de vriendschap te beeindigen , ze is toen afgetakeld en heeft ook in Amsterdam achter de ramen gestaan. Een oud huisgenootje zag haar daar dus.

En ja zoals ik al zei ik heb een redelijk heftig leven gehad en ja je zit niet voor niets in opvanghuis voor probleemjongeren dan kom je weleens mensen tegen waar het niet zo goed mee gaat in de maatschappij.
pi_106314900
Zometeen een paar uurtjes werken *O*
Doe ik toch nog wat nuttigs vandaag, naast het doorlezen van studiegidsen.
pi_106314974
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Pinkstergemeentes :)

Ik kom bij allerlei soorten kerken omdat ik bij een gospelkoor speel.
Van de zwaardere tot hele vrije gemeenten.

Maar het zijn inderdaad gemeenschappen waar je mensen kent.
Zit ook een hele leuke vrijgezelle meid bij mij in de band (waarmee we dan in onze eigen kerk spelen, dat is dus bandje nummer 2, nog wel eens gevraagd of ze wat wilde gaan drinken met me, maar nee)

En nu band 3: maar dat is covers dus weer een ander wereldje, ik vermaak me wel :)
Do what you love, love what you do!
pi_106315009
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zometeen een paar uurtjes werken *O*
Doe ik toch nog wat nuttigs vandaag, naast het doorlezen van studiegidsen.
Al eens nagedacht over een studiekeuzetest. of loopbaantest, of hoe die dingen ook heten?

Dan gaan ze niet alleen kijken wat je leuk vind, maar ook wat goed bij je past qua persoonlijkheid. Als je geen idee hebt wat je wilt doen is dat misschien een optie om in gedachten te houden :)
pi_106315038
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef palawan het volgende:

[..]

Al eens nagedacht over een studiekeuzetest. of loopbaantest, of hoe die dingen ook heten?

Dan gaan ze niet alleen kijken wat je leuk vind, maar ook wat goed bij je past qua persoonlijkheid. Als je geen idee hebt wat je wilt doen is dat misschien een optie om in gedachten te houden :)
Ik heb al een afspraak staan bij zo'n bureau, over een paar weken :)
pi_106315062
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb al een afspraak staan bij zo'n bureau, over een paar weken :)
ok dan, goed bezig!
pi_106315064
Ik heb er zelf totaal niets mee met de kerk , mijn ouders leven heel erg voor de kerk en alles maar het is niet mijn cup of tea.
pi_106315227
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb er zelf totaal niets mee met de kerk , mijn ouders leven heel erg voor de kerk en alles maar het is niet mijn cup of tea.
Ik wel, uiteraard met de paplepel ingegoten.
Maar hoe ouder ik wordt hoe meer ik het ga waarderen, het zijn toch ook wel mensen die je al jaren kent en waarmee je wat gemeenschappelijks hebt.

Buiten dat ik zit niet elke week in de kerk, meestal alleen als ik moet spelen maar dat is vaak zat.

Bovendien heb ik wel meerdere relaties zien ontstaan binnen de gemeente.
Maar je moet natuurlijk niet naar een kerk gaan met de gedachte van ik ga er iemand versieren :)
pi_106315240
Gisteren heb ik een de trein een belneger met een blik duidelijk gemaakt dat hij aso bezig was. Hij zei sorry en liep de coupe uit :D
14 SHADES OF GREY
pi_106315292
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef kree het volgende:

[..]

Maar hoe ouder ik wordt hoe meer ik het ga waarderen, het zijn toch ook wel mensen die je al jaren kent en waarmee je wat gemeenschappelijks hebt.

Buiten dat ik zit niet elke week in de kerk, meestal alleen als ik moet spelen maar dat is vaak zat.

Maar je moet natuurlijk niet naar een kerk gaan met de gedachte van ik ga er iemand versieren :)
Volgens mij oma is dat ook de plaats om je partner te ontmoeten. Mijn zusje heeft wat dat betreft wel naar haar geluisterd haar verloofde komt uit de kerk waar zij ook naar toe gaat. Oh daar ben ik ook nog lid van. Te lui om mijzelf te laten uitschrijven
14 SHADES OF GREY
pi_106315372
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je er qua contacten veel aan hebt omdat het bij mijn ouders ook zo is . Maar mijn ervaring is vaak juist dat ik heel anders over dingen denk en daar gewoon niet in pas , ik heb veel meegemaakt qua leven en ook redelijk heftig dus sta ook heel anders in het leven dan anderen en helemaal bij een kerk.
pi_106315399
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren heb ik een de trein een belneger met een blik duidelijk gemaakt dat hij aso bezig was. Hij zei sorry en liep de coupe uit :D
Well played :7
pi_106315422
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij oma is dat ook de plaats om je partner te ontmoeten. Mijn zusje heeft wat dat betreft wel naar haar geluisterd haar verloofde komt uit de kerk waar zij ook naar toe gaat. Oh daar ben ik ook nog lid van. Te lui om mijzelf te laten uitschrijven
Wel grappig jaar of 8 terug waren er wel een paar meiden die ik echt leuk vond binnen de gemeente, maar nooit op afgestapt.
Die zijn inmiddels getrouwd (en kinderen)

Als ik nu in onze gemeente kijk dan is er eigenlijk maar 1 meid die vrij is en die ik leuk vind en dat is die waar ik net over vertelde maarja ben 28 ook onderhand.
De meeste hebben dan al een relatie.

Maarja gelukkig heb ik Anja nu :P
pi_106315428
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja maar oma heeft in een andere tijd geleefd dan nu en toen was het vaak ook belangrijk dat je iemand trouwde van de kerk , nu is dat heel erg veranderd
pi_106315454
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:27 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Well played :7
Haha zeker, vaak is het gewoon dat je zelf niet door hebt hoe luid je bent. En als andere je daar op wijzen worden de meeste wel stiller en zeggen sorry
14 SHADES OF GREY
pi_106315526
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:26 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je er qua contacten veel aan hebt omdat het bij mijn ouders ook zo is . Maar mijn ervaring is vaak juist dat ik heel anders over dingen denk en daar gewoon niet in pas , ik heb veel meegemaakt qua leven en ook redelijk heftig dus sta ook heel anders in het leven dan anderen en helemaal bij een kerk.
Ja dat is begrijpelijk maarja om niet als predikant over te komen en een "geloofs discussie" te starten.

Het gaat allemaal om relativeren, ik geloof bijvoorbeeld niet alles letterlijk wat in de bijbel staat.
Zie het meer als een soort aanwijzingen zeg maar.
Ligt er maar net aan hoe je het allemaal interpreteert.

Daarom is er ook zoveel verschil tussen verschillende geloofsstromen zwaar en ligt.
pi_106315555
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef kree het volgende:

[..]

Wel grappig jaar of 8 terug waren er wel een paar meiden die ik echt leuk vond binnen de gemeente, maar nooit op afgestapt.
Die zijn inmiddels getrouwd (en kinderen)

Als ik nu in onze gemeente kijk dan is er eigenlijk maar 1 meid die vrij is en die ik leuk vind en dat is die waar ik net over vertelde maarja ben 28 ook onderhand.
De meeste hebben dan al een relatie.

Maarja gelukkig heb ik Anja nu :P
En hoe is het daarmee? Jezelf kunnen beheersen met O&N? Of batsend het nieuwe jaar in gegaan?
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:28 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja maar oma heeft in een andere tijd geleefd dan nu en toen was het vaak ook belangrijk dat je iemand trouwde van de kerk , nu is dat heel erg veranderd
Gelukkig wel :D
14 SHADES OF GREY
pi_106315581
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En hoe is het daarmee? Jezelf kunnen beheersen met O&N? Of batsend het nieuwe jaar in gegaan?

Goed en het was nog net voor nieuwjaar ja :@
pi_106315642
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:32 schreef kree het volgende:

[..]

Goed en het was nog net voor nieuwjaar ja :@
Goed zo _O_ feli man enzo *O* wanneer ga je haar weer zien?
14 SHADES OF GREY
pi_106315672
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:30 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat is begrijpelijk maarja om niet als predikant over te komen en een "geloofs discussie" te starten.

Het gaat allemaal om relativeren, ik geloof bijvoorbeeld niet alles letterlijk wat in de bijbel staat.
Zie het meer als een soort aanwijzingen zeg maar.
Ligt er maar net aan hoe je het allemaal interpreteert.

Daarom is er ook zoveel verschil tussen verschillende geloofsstromen zwaar en ligt.
Om heel eerlijk te zijn gaat het mij niet om het geloof maar meer om de mensen van de kerk zelf , het zijn vaak niet de tolerantste mensen en daar hoor ik liever heel eerlijk gezegd niet bij.
pi_106315692
Had trouwens vanmiddag met haar afgesproken maar ze moest nog teveel werk doen dus ze belde af :{
Nouja maar voor morgen afgesproken.
Ze is echt leuk, had haar aan de telefoon dat ik vaak afspraken vergat (ging niet over vanmiddag)
Dat ze het wel voor me bij wilde houden als ik terug zou betalen in natura.

Het is wel een geil ding, moet er nog allemaal effe aan wennen hoor, gaat voor me gevoel wel erg hard.
pi_106315699
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
_O_ Jij hebt gewoon een bazenblik :D
pi_106315754
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn gaat het mij niet om het geloof maar meer om de mensen van de kerk zelf , het zijn vaak niet de tolerantste mensen en daar hoor ik liever heel eerlijk gezegd niet bij.
Hangt erg van de gemeente af hoor.
Juist bij die pinkstergemeentes is het heel open allemaal weet ik uit ervaring.
Maar ook daar heb je weer verschillen in.
Er zijn er ook die je meer sektes kunt noemen (zoveel procent van je loon afgeven)
Daar heb ik dan weer niks mee.

En dat zeg ik als gereformeerde hahaha, mensen zien je al lopen strak in pak gelijk als je dat woord noemt, terwijl het helemaal niet het geval is bij ons dan.
pi_106315768
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef kree het volgende:
Had trouwens vanmiddag met haar afgesproken maar ze moest nog teveel werk doen dus ze belde af :{
Nouja maar voor morgen afgesproken.
Ze is echt leuk, had haar aan de telefoon dat ik vaak afspraken vergat (ging niet over vanmiddag)
Dat ze het wel voor me bij wilde houden als ik terug zou betalen in natura.

Het is wel een geil ding, moet er nog allemaal effe aan wennen hoor, gaat voor me gevoel wel erg hard.
Als het zo goed voelt dan gaat dat vanzelf :Y echt waar. Dat stukje in natura dus :P haha
Veel vergeten dan maar haha _O-
14 SHADES OF GREY
pi_106315820
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef kree het volgende:

[..]

Er zijn er ook die je meer sektes kunt noemen (zoveel procent van je loon afgeven)

En dat zeg ik als gereformeerde hahaha, mensen zien je al lopen strak in pak gelijk als je dat woord noemt, terwijl het helemaal niet het geval is bij ons dan.
Alleen dingen als homoseksualiteit is in die pinksterclubjes enorm een taboe. En dat soort onzin.
14 SHADES OF GREY
pi_106315910
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef kree het volgende:

[..]

En dat ben ik dus niet met je eens ben zelf opgegroeid ermee hebben ook verschillende kerken gehad en mijn ervaring is ook dat ik daarin toch steeds hetzelfde .
pi_106315931
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dingen als homoseksualiteit is in die pinksterclubjes enorm een taboe. En dat soort onzin.
Klopt, raar is dat eigenlijk niet bij alle maar ken er wel de verhalen van.
Terwijl er bij ons in de gemeente gewoon een paar zitten die homo zijn en daar heeft niemand moeite mee.

Tja....
Gemeente zoeken die bij je past, maar de hele essentie is dat je geloofd dat er een God is denk ik.
En daar hoef je voor mijn mening niet eens voor naar een kerk te gaan om het een soort van te "bewijzen".

Maar wat je wel vaak ziet is dat mensen met 'problemen' uit het verleden heel radicaal gelovig worden ineens.
Weet niet hoe dat komt of ze dan echt het licht ineens zien ofzo van hogerhand. Blijven lastige discussie punten altijd waar je uiteindelijk na uren lullen nog niet uit bent omdat iedereen het anders ziet.
pi_106315994
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat ben ik dus niet met je eens ben zelf opgegroeid ermee hebben ook verschillende kerken gehad en mijn ervaring is ook dat ik daarin toch steeds hetzelfde .
Wat voor stroming was dat dan?
pi_106316030
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef kree het volgende:

[..]

Terwijl er bij ons in de gemeente gewoon een paar zitten die homo zijn en daar heeft niemand moeite mee.

Tja....
Gemeente zoeken die bij je past, maar de hele essentie is dat je geloofd dat er een God is denk ik.
En daar hoef je voor mijn mening niet eens voor naar een kerk te gaan om het een soort van te "bewijzen".

Maar wat je wel vaak ziet is dat mensen met 'problemen' uit het verleden heel radicaal gelovig worden ineens.
Weet niet hoe dat komt of ze dan echt het licht ineens zien ofzo van hogerhand. Blijven lastige discussie punten altijd waar je uiteindelijk na uren lullen nog niet uit bent omdat iedereen het anders ziet.
En dat is dus niet alleen bij pinkstergemeentes maar meer met kerken, idem dito met zelfmoord enzo en juist dat soort denkbeelden storen me dus heel erg . De hokjesgeest is er heel erg en ja daar stoor ik me aan
pi_106316074
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef kree het volgende:

[..]

Tja....

Daar geloof ik dus echt niet in :N sowieso geloof ik niet in het bestaan van een god of iets dergelijks. Maar mensen die gelovig worden na een trauma of verslaving tsja uit angst om terug te vallen grijpen zij zich vast aan iets.

Tolerantie is een elke geloofsgemeenschap niet altijd normaal voor anders denkende.
14 SHADES OF GREY
pi_106316092
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat voor stroming was dat dan?
Het gaat mij niet om de stromingen maar meer de hypocrisie die een heleboel geloven bij elkaar hebben .
pi_106316106
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat is dus niet alleen bij pinkstergemeentes maar meer met kerken, idem dito met zelfmoord enzo en juist dat soort denkbeelden storen me dus heel erg . De hokjesgeest is er heel erg en ja daar stoor ik me aan
Helemaal mee eens.
14 SHADES OF GREY
pi_106316163
Mijn ervaring met pinkstergemeentes is dat er geen respect is voor de niet-gelovigen. Er is mij wel eens verteld dat ik naar de hel ga en dat zij (het meisje met wie ik de discussie aan ging) dat helemaal niet erg vond. Ik verdiende dat immers, want ik geloof niet in Zijn woord. Ze vond het jammer voor me, maar dan had ik maar moeten geloven.

Toen ik haar vervolgens vertelde dat ze het verdiende om overreden te worden door een trein omdat ze ronduit onvriendelijk is was ze beledigd :')

Maar goed, misschien verschilt de mate van disrespect per gemeente.
pi_106316251
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met pinkstergemeentes is dat er geen respect is voor de niet-gelovigen. Er is mij wel eens verteld dat ik naar de hel ga en dat zij (het meisje met wie ik de discussie aan ging) dat helemaal niet erg vond. Ik verdiende dat immers, want ik geloof niet in Zijn woord. Ze vond het jammer voor me, maar dan had ik maar moeten geloven.

Toen ik haar vervolgens vertelde dat ze het verdiende om overreden te worden door een trein omdat ze ronduit onvriendelijk is was ze beledigd :')

Dat is ook mijn ervaring. De niet-gelovigen moeten respect hebben voor de gelovigen, de gelovigen mogen de niet-gelovigen beledigen tot op het bot :N

Ik heb ook eens te verstaan gekregen dat ik in de hel zou belanden. Mijn antwoord: jij bent de enige die daar een probleem mee heeft, ik geloof niet in een hiernamaals en dus ook niet in een hel. Als ik dood ga dan is het luikjes dicht lamp uit en klaar :P
En toen was hij weer beledigd :')
pi_106316260
en laten we nog maar zwijgen over de katholieke kerk, heel streng tegen homofilie zijn en ondertussen paters hebben die zich vergrijpen aan kinderen :r
pi_106316276
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:

Je had haar moeten zeggen dat het de wil van god was dat jullie seks hadden
14 SHADES OF GREY
pi_106316298
ik wil zomer :(
pi_106316334
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Ik ook.

Bikini's :9~
pi_106316349
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat is ook mijn ervaring. De niet-gelovigen moeten respect hebben voor de gelovigen, de gelovigen mogen de niet-gelovigen beledigen tot op het bot :N

Ik heb ook eens te verstaan gekregen dat ik in de hel zou belanden. Mijn antwoord: jij bent de enige die daar een probleem mee heeft, ik geloof niet in een hiernamaals en dus ook niet in een hel. Als ik dood ga dan is het luikjes dicht lamp uit en klaar :P
En toen was hij weer beledigd :')
Het is natuurlijk een dogmatisch beeld dat is verankerd in die mensen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, net zoals ik iemand met een depressie of psychose het niet kwalijk kan nemen dat ze de dingen zien zoals zij ze zien. Radicale vergelijking, I know, maar zo is het wel.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je had haar moeten zeggen dat het de wil van god was dat jullie seks hadden
Ben je gek!? Straks is het besmettelijk en heb ik het ook :N
pi_106316419
Ik net naar de huisarts bellen ( 4 uur) zegt die stomme trut aan de telefoon '' je kunt alleen 's ochtends afspraken maken om 8 uur''
ik zo '' ik heb u nu aan de telefoon zo ingewikkeld is het toch niet om een afspraak te maken?''
'' morgen ochtend kunt u dit doen mevrouw''
gvd stomme kut moet ik morgen nog eerder uit bed :(
pi_106316429
quote:
Inderdaad, het is veel te koud.
signatuurloos
pi_106316435
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook.

En zomerjurkjes :9~
pi_106316437
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een dogmatisch beeld dat is verankerd in die mensen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, net zoals ik iemand met een depressie of psychose het niet kwalijk kan nemen dat ze de dingen zien zoals zij ze zien. Radicale vergelijking, I know, maar zo is het wel.

[..]

Ben je gek!? Straks is het besmettelijk en heb ik het ook :N
Daarom ook met condoom doen, mag vast niet van haar god :')
14 SHADES OF GREY
pi_106316449
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Inderdaad, het is veel te koud.
Ja :(
pi_106316464
Het hagelt! :o
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106316474
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Lot88 het volgende:
Ik net naar de huisarts bellen ( 4 uur) zegt die stomme trut aan de telefoon '' je kunt alleen 's ochtends afspraken maken om 8 uur''
ik zo '' ik heb u nu aan de telefoon zo ingewikkeld is het toch niet om een afspraak te maken?''
Je kan daarna best weer gaan slapen ik zie het probleem niet
14 SHADES OF GREY
pi_106316483
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
Het hagelt! :o
Dat heb je in het zuiden he :P
pi_106316492
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef palawan het volgende:

[..]

Dat heb je in het zuiden he :P
Het zonnige zuiden :')
pi_106316500
quote:
Ik ook, shorts en teenslippers all we need :7
pi_106316517
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Lot88 het volgende:
Raar hoor :D
pi_106316542
quote:
Ik wil eerst winter met kou en sneeuw :7
pi_106316545
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik ook, shorts en teenslippers all we need :7
sopsop :')
pi_106316548
Enige probleem dat ik heb met gelovigen is dat ze je willen ompraten.
En dan daarover beginnen en dat zeg ik als zelf gelovige.

Zou dat nooit doen bij iemand, afgezien van dat het dus totaal niet werkt (zie maar wat jullie zelf zeggen)
Mag van mij iedereen denken en geloven wat ie wil, vragen erover beantwoorden dan weer wel.
Maar dan vanuit hoe ik het zelf zie en niet vanuit "hoe de gemeente" het ziet.

Tja ligt eraan wie je treft, ik ken het soort wat jullie omschrijven ook wel hoor.
pi_106316564
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan daarna best weer gaan slapen ik zie het probleem niet
UH NEE? als ik wakker ben kan ik niet meer slapen
  maandag 2 januari 2012 @ 16:57:31 #155
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316568
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook.

+1
  maandag 2 januari 2012 @ 16:59:05 #156
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316620
en sowieso in de zomer korte broek hemd en teenslippers _O_
pi_106316638
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

UH NEE? als ik wakker ben kan ik niet meer slapen
Dan doe je het toch echt zelf :P Morgen gelijk om klokslag 8 uur bellen
14 SHADES OF GREY
pi_106316648
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

sopsop :')
Je wil niet weten, als de dames dronken zijn of niet hoogopgeleid gaan ze rare dingen roepen hoor, en toen had ik nog niet eens zo'n adonislichaam als nu :@
pi_106316652
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef kree het volgende:

Zou dat nooit doen bij iemand, afgezien van dat het dus totaal niet werkt (zie maar wat jullie zelf zeggen)
Mag van mij iedereen denken en geloven wat ie wil, vragen erover beantwoorden dan weer wel.
Maar dan vanuit hoe ik het zelf zie en niet vanuit "hoe de gemeente" het ziet.

Tja ligt eraan wie je treft, ik ken het soort wat jullie omschrijven ook wel hoor.
Ik ken er ook hordes die wel normaal kunnen doen hoor, het is een stereotype dat helaas toch een keer te vaak bevestigd wordt :)
pi_106316654
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan doe je het toch echt zelf :P Morgen gelijk om klokslag 8 uur bellen
ik zal die trut krijgen ik sta gewoon n uur eerder op en bel lekker 5 voor 8 !
pi_106316655
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
- hemd
pi_106316666
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan neemt ze niet op _O-
  maandag 2 januari 2012 @ 17:00:18 #163
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316677
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

- hemd
ligt er aan hoe warm het is. Maar als het 22+ is dan blote bast.
pi_106316689
quote:

[..]

:')
pi_106316699
quote:
3. Lekkerste smaak tjolk (311 inzendingen / 65%)
1. Aardbei (156)
2. Banaan (121)
3. Melk (34)
Hier heb ik wel gewonnen. :7
pi_106316714
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
Geen teenslippers. :{w
signatuurloos
pi_106316726
Ik zie net dat mijn 1e foto in 2012 op de tijdlijn al binnen is 1 januari al :')
pi_106316736
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ligt er aan hoe warm het is. Maar als het 22+ is dan blote bast.
In de stad met blote bast? Is dat niet een beetje raar? Of naar je studie :?
pi_106316738
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Of gewoon sneakers :7
pi_106316750
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef palawan het volgende:

[..]

In de stad met blote bast? Is dat niet een beetje raar? Of naar je studie :?
Naar Noorderplantsoen natuurlijk :@
pi_106316756
Mannen met teenslippers.. hmm O+
pi_106316759
quote:

[..]

Ik zeg doen :D
14 SHADES OF GREY
pi_106316765
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

WTF is tjolk :')
pi_106316768
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Niet allemaal natuurlijk. Helaas zijn er ook genoeg atheisten die zich daar schuldig aan maken. Dan gaat het bijvoorbeeld over het vasten van een vriendin (moslima) en dan is er weer een atheist die het nodig vindt om er een hele anti-religie discussie van te maken in haar bijzijn. Terwijl niemand daar zin in heeft.
pi_106316770
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had ook op je gestemd voor liefste Fok!ster hoor O+
pi_106316783
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Geen idee. :')
pi_106316787
quote:

[..]

Jawel!
Ik heb mooie leren. Zijn echt teenslippers voor bazen :7
pi_106316807
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet allemaal natuurlijk. Helaas zijn er ook genoeg atheisten die zich daar schuldig aan maken. Dan gaat het bijvoorbeeld over het vasten van een vriendin (moslima) en dan is er weer een atheist die het nodig vindt om er een hele anti-religie discussie van te maken in haar bijzijn. Terwijl niemand daar zin in heeft.
Overal heb je eikels tussenzitten.
signatuurloos
pi_106316813
quote:

[..]

Ik kwam op teenslippers en in m'n korte broek het moeilijkste tentamen maken van de hele opleiding. Naar binnen lopen met de opmerking 'die tikken we ff binnen', naar buiten komen met de kreet 'zo, dat wordt een dikke 10' en nog daadwerkelijk alles goed hebben ook.

Like a baws :7
pi_106316816
Nog bedankt voor de lieve mensen die op me gestemd hebben trouwens.

6e van de 26 is helemaal niet slecht. O+
pi_106316860
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geen idee. :')
Zijn jullie nog te jong voor. Of te wereldvreemd.

Ik had altijd banaan mee naar school O+
pi_106316863
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Overal heb je eikels tussenzitten.
Klopt natuurlijk en religieuzen zijn nog altijd in de meerderheid, maar ik merk het ook van atheisten steeds vaker.
pi_106316864
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog bedankt voor de lieve mensen die op me gestemd hebben trouwens.

6/26 is helemaal niet slecht. O+
En voor ons ben je toch al de onbetwiste winnaar, de rest snapt er gewoon geen hol van O+
pi_106316898
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

Leg eens uit dan :D
14 SHADES OF GREY
pi_106316984
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leg eens uit dan :D
Jij hebt de leeftijd dat je het moet kennen.
pi_106317014
quote:

[..]

[..]

quote:
Tjolk is een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren zeventig. Eind jaren tachtig verdween Tjolk van het toneel, maar in 2010 verscheen de drank weer op de markt.
pi_106317020
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij hebt de leeftijd dat je het moet kennen.
Oh dat zal best :) toch heb ik geen idee en ben te lui om te googlen :P
14 SHADES OF GREY
pi_106317023
quote:

[..]

[..]

of mensen kunnen google niet gebruiken :P
pi_106317032
Wat raar trouwens, mijn stem is niet verwerkt bij 'welke user wens je een hele lange ban toe'.

Dan zal de rest ook niet verwerkt zijn. :{
pi_106317055
Ik stemde op mensen die ik kende van naam :')
  maandag 2 januari 2012 @ 17:10:07 #191
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106317075
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_106317079
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik stemde op mensen die ik kende van naam :')
Herkenbaar. :')
pi_106317080
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat raar trouwens, mijn stem is niet verwerkt bij 'welke user wens je een hele lange ban toe'.

Dan zal de rest ook niet verwerkt zijn. :{
Vandaar dat mlig, jij en heloef geen 1e geworden zijn, de fokcrew is gewoon één grote corrupte bende die de verkiezingsuitslagen manipuleert. Dictator danny!
pi_106317119
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.

Dreinend kutkind was ik.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:11:29 #195
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106317135
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dreinend kutkind was ik.
Haha :D
pi_106317166
quote:
6s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dreinend kutkind was ik.
Dat zijn toch alle kinderen die hun zin niet krijgen
14 SHADES OF GREY
pi_106317180
Maar als het nu weer te koop is, waarom zie ik het dan nergens?
pi_106317192
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Voor mijn tijd dus.
signatuurloos
  maandag 2 januari 2012 @ 17:14:53 #199
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_106317260
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:13 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Voor mijn tijd dus.
Zo zag het er uit :)

pi_106317302
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ken ik wel. Mijn oma had daarvan nog een kwartetspel.
signatuurloos
pi_106317336
quote:
De bekendste reclameslogan was "Tjolk is lekker, overal en altijd!"
Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon konden :')
pi_106317339
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Mystikvm het volgende:
Maar als het nu weer te koop is, waarom zie ik het dan nergens?
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkocht :')
  maandag 2 januari 2012 @ 17:17:51 #203
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106317367
Damn moet zo werken :') geen zin :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106317401
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef Newbie114 het volgende:
Damn moet zo werken :') geen zin :')
Veel plezier op je werk :D
14 SHADES OF GREY
pi_106317408
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Strani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Komt me niet bekend voor. :@
  maandag 2 januari 2012 @ 17:19:13 #206
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106317423
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Veel plezier op je werk :D
:'(

Ben niet meer moe, dat scheelt
pi_106317434
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkocht :')
Smarties. O+ O+

Maar in feite zijn het gewoon choco m&ms en die bestaat ook nog.
pi_106317452
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Smarties. O+ O+

Maar in feite zijn het gewoon choco m&ms en die bestaat ook nog.
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Rustig aan.
pi_106317466
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon konden :')
_O-
pi_106317470
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

:'(

Ben niet meer moe, dat scheelt
Oh gelukkig :D gvd ik moet morgen werken kut ik ben echt verrot
14 SHADES OF GREY
pi_106317479
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. :P
pi_106317488
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zoeter naar mijn idee :)
pi_106317531
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef benzin het volgende:

[..]

En nepper.
Chemischer, meer kleurstof ofzo.
Rustig aan.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:22:24 #214
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106317533
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh gelukkig :D gvd ik moet morgen werken kut ik ben echt verrot
Gewoon op tijd naar bed dan :)
pi_106317561
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn. :P
pi_106317594
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:22 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Gewoon op tijd naar bed dan :)
Goed idee :)
14 SHADES OF GREY
pi_106317617
Zal ik mijn kerst-UI maar gewoon het hele jaar houden? :') Weet niets beters :')
pi_106317648
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn. :P
Heb jij ze alle 2 voor je liggen? :o
Rustig aan.
pi_106317824
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
Zal ik mijn kerst-UI maar gewoon het hele jaar houden? :') Weet niets beters :')
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:30:16 #220
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106317831
smarties zijn old school. Maar m&m's smaken beter.
pi_106317844
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.
Shoot ;(
pi_106317886
Lol, kerstmuts weg
Rustig aan.
pi_106317908
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, kerstmuts weg
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel erger :P
pi_106317934
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel erger :P
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen. :')
pi_106318147
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen. :')
Kies eens wat leuks uit dan
14 SHADES OF GREY
pi_106318240
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kies eens wat leuks uit dan
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.

Zijn daar trukjes voor?
pi_106318348
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.

Zijn daar trukjes voor?
Geen idee ik ben functioneel digibeet
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 17:45:57 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318372
Goedemiddag
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106318383
quote:

[..]

Zijn daar trukjes voor?
Hoe doe je dat sowieso?
Rustig aan.
pi_106318387
quote:

[..]

Zijn daar trukjes voor?
Photoshop
signatuurloos
pi_106318401
quote:

[..]

Zijn daar trukjes voor?
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.

Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft :+
pi_106318405
Ik wil het wel even voor je doen als je een plaatje hebt.
signatuurloos
  maandag 2 januari 2012 @ 17:47:39 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318428
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe doe je dat sowieso?
Verkleinen met Photoshop.
C'est la vie
pi_106318431
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:

Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft :+
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil het wel even voor je doen als je een plaatje hebt.
Dat regelde ik snel :o :+
pi_106318433
Boomknuffelen.
Rustig aan.
pi_106318470
Goeie middag/avond allen :W
pi_106318481
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef kingtoppie het volgende:
Boomknuffelen.
Leuke ui toppie :)
pi_106318535
Die dan?
Rustig aan.
  maandag 2 januari 2012 @ 17:51:05 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106318560
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren :')
pi_106318572
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:

[..]

Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.

Ik weet hoe photoshop werkt. :P

Verkleinen lukt me dus wel, maar niet elk plaatje is daar geschikt voor inderdaad.
pi_106318592
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren :')
_O-
pi_106318601
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:

[..]

Ow, was me ook nog niet opgevallen :o
Maar ik eet dan ook bijna nooit m&m's of smarties
pi_106318633
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet hoe photoshop werkt. :P

Verkleinen lukt me dus wel, maar niet elk plaatje is daar geschikt voor inderdaad.
Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastig :+
  maandag 2 januari 2012 @ 17:53:29 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106318668
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-
Hé, dis mijn stijl eens niet, joh!
  maandag 2 januari 2012 @ 17:54:54 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318724
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastig :+
Tsja wat is gevoel, ik gebruik het al een jaar of 4 maar een gevoel er voor, nah.
C'est la vie
pi_106318772
Heeft iedereen hier photoshop!? :o
Ik gebruik gewoon paint :')
pi_106318782
Wat vinden jullie van mijn plaatje?
Rustig aan.
pi_106318793
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
n00b :(
  maandag 2 januari 2012 @ 17:56:31 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318806
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wat vinden jullie van mijn plaatje?
Haal eens weg, ik begin je verwarren met Murdera.
C'est la vie
  maandag 2 januari 2012 @ 17:56:51 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318824
quote:
Piratenbaai is je vriend.
C'est la vie
pi_106318827
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat lol?
Rustig aan.
pi_106318837
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit. Doe verdorie gewoon koekiemonster, anders herken ik je niet!
(autist als ik ben)
  maandag 2 januari 2012 @ 17:57:41 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318858
quote:

[..]

Wat lol?
Die heeft een varken in zijn UI, die koe lijkt er teveel op.
C'est la vie
pi_106318885
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Dit. Doe verdorie gewoon koekiemonster, anders herken ik je niet!
(autist als ik ben)
Of gewoon zoiets als ik heb
14 SHADES OF GREY
pi_106318886
quote:
8s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Die heeft een varken in zijn UI, die koe lijkt er teveel op.
_O-
  maandag 2 januari 2012 @ 17:58:23 #256
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106318888
Mensen die hun avatar telkens moeten veranderen :')
pi_106318894
:P
Moeilijk hè, varkens en koeien onderscheiden.
Rustig aan.
pi_106318895
quote:

[..]

Wat lol?
Ik dacht even dat je murdera was :')
pi_106318896
quote:
Ik gebruik vaak The Gimp voor simpele snelle bewerkingen, als ik iets complex wil doen, PSDs moet openen of iets moet doen waarbij ik CMYK-kleuren wil gebruiken dan gebruik ik Photoshop. (Die ik helaas niet zo legaal heb en daarom ook liever niet gebruik ;()
pi_106318928
Ik zit met een Dillema, ik heb niks schoons meer om mijn braadworsten uit te eten en wanneer ik ze niet snij spatten ze zo uit elkaar ;(
pi_106318946
Hi droommannen.
pi_106318953
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit met een Dillema, ik heb niks schoons meer om mijn braadworsten uit te eten en wanneer ik ze niet snij spatten ze zo uit elkaar ;(
Dan was je toch even iets af? Is zo gebeurd
pi_106318954
quote:
gewoon onder de douche eten dan ;)
pi_106318958
Hi droomman O+
  maandag 2 januari 2012 @ 18:00:12 #265
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_106318962
quote:
Wat heb je met je handen gedaan dan? Of had ik die vraag niet moeten stellen?
pi_106318969
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

gewoon onder de douche eten dan ;)
Dit ja.
Rustig aan.
pi_106318970
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef xFriendx het volgende:
Hi droommannen.
Hoihoi!
pi_106318976
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan was je toch even iets af? Is zo gebeurd
Jij weet niet hoe lang het er al staat vriend :{w
pi_106318993
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef twi het volgende:

[..]

Wat heb je met je handen gedaan dan? Of had ik die vraag niet moeten stellen?
Die hebben een day off :@
  maandag 2 januari 2012 @ 18:00:47 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106318996
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef twi het volgende:
Mensen die hun avatar telkens moeten veranderen :')
Echt he. :')
C'est la vie
pi_106319008
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Jij weet niet hoe lang het er al staat vriend :{w
Half uurtje laten weken
Dan was je het zo met schimmel en al er af ^O^
pi_106319225
Ik heb al 2 jaar deze UI en hij is tof
14 SHADES OF GREY
pi_106319229
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Half uurtje laten weken
Dan was je het zo met schimmel en al er af ^O^
Cillit bang anders... :P
Rustig aan.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:05:35 #274
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106319245
En anders nieuw servies kopen.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:05:43 #275
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106319252
Of plastic borden.
pi_106319295
Ik heb gewoon geen UI!
En ook geen signature :7
pi_106319309
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
Hallo pala :W
Rustig aan.
pi_106319349
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hallo pala :W
Hoi kinggie :W
pi_106319413
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok :P
Tevens hoi
pi_106319469
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Cillit bang anders... :P
Ik moet meteen hieraan denken hehe :P
pi_106319496
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok :P
Tevens hoi
Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappig :P
Rustig aan.
pi_106319533
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tevens hoi
Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis! :')

Nee, geen idee eigenlijk. Geen zin om iets te gaan verzinnen. Weet niet wat ik er neer moet zetten dus laat ik het maar zo :')
pi_106319545
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappig :P
Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderen _O-
pi_106319581
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef palawan het volgende:

[..]

Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis! :')

Nee, geen idee eigenlijk. Geen zin om iets te gaan verzinnen. Weet niet wat ik er neer moet zetten dus laat ik het maar zo :')
Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig? :P
pi_106319593
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik moet meteen hieraan denken hehe :P
*Hakt hem kapot*
Rustig aan.
pi_106319642
Het staat in de week, het gaat nu al goed met mijn goede voornemens van 2012

- geen voedselvergiftiging meer oplopen door uit borden/soepkommen met schimmel te eten
  maandag 2 januari 2012 @ 18:14:53 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106319666
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het staat in de week, het gaat nu al goed met mijn goede voornemens van 2012

- geen voedselvergiftiging meer oplopen door uit borden/soepkommen met schimmel te eten
Gast :')
C'est la vie
pi_106319759
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderen _O-
Dat beertje past wel bij mij.
Rustig aan.
pi_106319809
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig? :P
Dat was mijn naam in WoW :')
Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben :'))
pi_106319873
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:

[..]

Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben :'))
Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn :P
pi_106319892
Hallo.
pi_106319913
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hallo.
He Heathcliff! Nog een gelukkig nieuw jaar meid! ^O^
pi_106319925
quote:
Hallo.
Hee
  maandag 2 januari 2012 @ 18:20:07 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106319927
quote:
Hallo.
Is it me your looking for?
C'est la vie
pi_106319943
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He Heathcliff! Nog een gelukkig nieuw jaar meid! ^O^
Jij ook!
pi_106319957
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn :P
Inderdaad, gelukkig werd het saai voor me. dus speel het nu al 1,5 jaar niet meer ofzo
pi_106319963
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:

[..]

Damn nigger welke server speelde je?
pi_106319979
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Is it me your looking for?
Lol. ^O^
pi_106319997
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef heloef het volgende: