quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
En ook geen signature
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fokquote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
En ook geen signature
Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok
Tevens hoi
Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok
Tevens hoi
Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappig
Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis!
Nee, geen idee eigenlijk. Geen zin om iets te gaan verzinnen. Weet niet wat ik er neer moet zetten dus laat ik het maar zo
*Hakt hem kapot*quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet meteen hieraan denken hehe
Gastquote:Op maandag 2 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het staat in de week, het gaat nu al goed met mijn goede voornemens van 2012
- geen voedselvergiftiging meer oplopen door uit borden/soepkommen met schimmel te eten
Dat beertje past wel bij mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderen
Dat was mijn naam in WoWquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig?
Ow shit, WoW...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was mijn naam in WoW
Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben)
Is it me your looking for?quote:
Jij ook!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Heathcliff! Nog een gelukkig nieuw jaar meid!
Inderdaad, gelukkig werd het saai voor me. dus speel het nu al 1,5 jaar niet meer ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn
Damn nigger welke server speelde je?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was mijn naam in WoW
Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |