Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon kondenquote:De bekendste reclameslogan was "Tjolk is lekker, overal en altijd!"
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkochtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Mystikvm het volgende:
Maar als het nu weer te koop is, waarom zie ik het dan nergens?
Veel plezier op je werkquote:
Smarties.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkocht
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smarties.![]()
Maar in feite zijn het gewoon choco m&ms en die bestaat ook nog.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon konden
Oh gelukkigquote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Zoeter naar mijn ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Goed ideequote:
Heb jij ze alle 2 voor je liggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
Zal ik mijn kerst-UI maar gewoon het hele jaar houden?Weet niets beters
Shootquote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel ergerquote:
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel erger
Kies eens wat leuks uit danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.quote:
Geen idee ik ben functioneel digibeetquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Hoe doe je dat sowieso?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Photoshopquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Verkleinen met Photoshop.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
Dat regelde ik snelquote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil het wel even voor je doen als je een plaatje hebt.
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jarenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Ik weet hoe photoshop werkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren
Ow, was me ook nog niet opgevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren
Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastigquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet hoe photoshop werkt.![]()
Verkleinen lukt me dus wel, maar niet elk plaatje is daar geschikt voor inderdaad.
Tsja wat is gevoel, ik gebruik het al een jaar of 4 maar een gevoel er voor, nah.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastig
n00bquote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iedereen hier photoshop!?![]()
Ik gebruik gewoon paint
Haal eens weg, ik begin je verwarren met Murdera.quote:
Piratenbaai is je vriend.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik gebruik gewoon paint
Wat lol?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Haal eens weg, ik begin je verwarren met Murdera.
Dit. Doe verdorie gewoon koekiemonster, anders herken ik je niet!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Haal eens weg, ik begin je verwarren met Murdera.
Die heeft een varken in zijn UI, die koe lijkt er teveel op.quote:
Of gewoon zoiets als ik hebquote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dit. Doe verdorie gewoon koekiemonster, anders herken ik je niet!
(autist als ik ben)
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft een varken in zijn UI, die koe lijkt er teveel op.
Ik gebruik vaak The Gimp voor simpele snelle bewerkingen, als ik iets complex wil doen, PSDs moet openen of iets moet doen waarbij ik CMYK-kleuren wil gebruiken dan gebruik ik Photoshop. (Die ik helaas niet zo legaal heb en daarom ook liever niet gebruikquote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik gebruik gewoon paint
Dan was je toch even iets af? Is zo gebeurdquote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit met een Dillema, ik heb niks schoons meer om mijn braadworsten uit te eten en wanneer ik ze niet snij spatten ze zo uit elkaar
gewoon onder de douche eten danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zit met een Dillema, ik heb niks schoons meer om mijn braadworsten uit te eten en wanneer ik ze niet snij spatten ze zo uit elkaar
Wat heb je met je handen gedaan dan? Of had ik die vraag niet moeten stellen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Jij weet niet hoe lang het er al staat vriendquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan was je toch even iets af? Is zo gebeurd
Die hebben een day offquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb je met je handen gedaan dan? Of had ik die vraag niet moeten stellen?
Echt he.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef twi het volgende:
Mensen die hun avatar telkens moeten veranderen
Half uurtje laten wekenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe lang het er al staat vriend
Cillit bang anders...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Half uurtje laten weken
Dan was je het zo met schimmel en al er af![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
En ook geen signature
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fokquote:Op maandag 2 januari 2012 18:06 schreef palawan het volgende:
Ik heb gewoon geen UI!
En ook geen signature
Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok
Tevens hoi
Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet? Zo zie je d'r uit als een newbie die zich net heeft aangemeld op fok
Tevens hoi
Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderenquote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen herkennen je echt aan je afbeelding.. Toen ik newb was had ik wat dm verkeer met mensen die later heel anders tegen me deden, wel grappig
Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef palawan het volgende:
[..]
Precies, dan onderschatten ze mij, en overrompel ik ze met mijn geweldige FOK! kennis!
Nee, geen idee eigenlijk. Geen zin om iets te gaan verzinnen. Weet niet wat ik er neer moet zetten dus laat ik het maar zo
*Hakt hem kapot*quote:Op maandag 2 januari 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet meteen hieraan denken hehe
Gastquote:Op maandag 2 januari 2012 18:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Het staat in de week, het gaat nu al goed met mijn goede voornemens van 2012
- geen voedselvergiftiging meer oplopen door uit borden/soepkommen met schimmel te eten
Dat beertje past wel bij mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik raak meteen in de war als mensen hun ui steeds gaan lopen veranderen
Dat was mijn naam in WoWquote:Op maandag 2 januari 2012 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan de naam "Palawan"? Is het soms een onderdeel uit een cassette recorder toevallig?
Ow shit, WoW...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was mijn naam in WoW
Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben)
Is it me your looking for?quote:
Jij ook!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Heathcliff! Nog een gelukkig nieuw jaar meid!
Inderdaad, gelukkig werd het saai voor me. dus speel het nu al 1,5 jaar niet meer ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow shit, WoW...
Te verslavend zulke spellen zijn
Damn nigger welke server speelde je?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was mijn naam in WoW
Samentrekking van Paladin (character uit WoW) en padawan (zo'n dude uit starwars, waar ik eigenlijk helemaal niet zo'n fan van ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |