Klopt natuurlijk en religieuzen zijn nog altijd in de meerderheid, maar ik merk het ook van atheisten steeds vaker.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Overal heb je eikels tussenzitten.
En voor ons ben je toch al de onbetwiste winnaar, de rest snapt er gewoon geen hol vanquote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog bedankt voor de lieve mensen die op me gestemd hebben trouwens.
6/26 is helemaal niet slecht.
Leg eens uit danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog te jong voor. Of te wereldvreemd.
Ik had altijd banaan mee naar school
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
quote:Tjolk is een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren zeventig. Eind jaren tachtig verdween Tjolk van het toneel, maar in 2010 verscheen de drank weer op de markt.
Oh dat zal bestquote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt de leeftijd dat je het moet kennen.
of mensen kunnen google niet gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik stemde op mensen die ik kende van naam
Vandaar dat mlig, jij en heloef geen 1e geworden zijn, de fokcrew is gewoon één grote corrupte bende die de verkiezingsuitslagen manipuleert. Dictator danny!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat raar trouwens, mijn stem is niet verwerkt bij 'welke user wens je een hele lange ban toe'.
Dan zal de rest ook niet verwerkt zijn.
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
Hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.
Dreinend kutkind was ik.
Dat zijn toch alle kinderen die hun zin niet krijgenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.
Dreinend kutkind was ik.
Voor mijn tijd dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon kondenquote:De bekendste reclameslogan was "Tjolk is lekker, overal en altijd!"
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkochtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Mystikvm het volgende:
Maar als het nu weer te koop is, waarom zie ik het dan nergens?
Veel plezier op je werkquote:
Smarties.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkocht
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smarties.![]()
Maar in feite zijn het gewoon choco m&ms en die bestaat ook nog.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon konden
Oh gelukkigquote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Zoeter naar mijn ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Goed ideequote:
Heb jij ze alle 2 voor je liggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
Zal ik mijn kerst-UI maar gewoon het hele jaar houden?Weet niets beters
Shootquote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel ergerquote:
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel erger
Kies eens wat leuks uit danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.quote:
Geen idee ik ben functioneel digibeetquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Hoe doe je dat sowieso?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Photoshopquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Verkleinen met Photoshop.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
Dat regelde ik snelquote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil het wel even voor je doen als je een plaatje hebt.
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jarenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Ik weet hoe photoshop werkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |