Overal heb je eikels tussenzitten.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet allemaal natuurlijk. Helaas zijn er ook genoeg atheisten die zich daar schuldig aan maken. Dan gaat het bijvoorbeeld over het vasten van een vriendin (moslima) en dan is er weer een atheist die het nodig vindt om er een hele anti-religie discussie van te maken in haar bijzijn. Terwijl niemand daar zin in heeft.
Ik kwam op teenslippers en in m'n korte broek het moeilijkste tentamen maken van de hele opleiding. Naar binnen lopen met de opmerking 'die tikken we ff binnen', naar buiten komen met de kreet 'zo, dat wordt een dikke 10' en nog daadwerkelijk alles goed hebben ook.quote:
Klopt natuurlijk en religieuzen zijn nog altijd in de meerderheid, maar ik merk het ook van atheisten steeds vaker.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Overal heb je eikels tussenzitten.
En voor ons ben je toch al de onbetwiste winnaar, de rest snapt er gewoon geen hol vanquote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog bedankt voor de lieve mensen die op me gestemd hebben trouwens.
6/26 is helemaal niet slecht.
Leg eens uit danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie nog te jong voor. Of te wereldvreemd.
Ik had altijd banaan mee naar school
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
quote:Tjolk is een zuiveldrank voor de jeugd. Het merk verscheen in Nederland op de markt in de tweede helft van de jaren zeventig. Eind jaren tachtig verdween Tjolk van het toneel, maar in 2010 verscheen de drank weer op de markt.
Oh dat zal bestquote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt de leeftijd dat je het moet kennen.
of mensen kunnen google niet gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik stemde op mensen die ik kende van naam
Vandaar dat mlig, jij en heloef geen 1e geworden zijn, de fokcrew is gewoon één grote corrupte bende die de verkiezingsuitslagen manipuleert. Dictator danny!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat raar trouwens, mijn stem is niet verwerkt bij 'welke user wens je een hele lange ban toe'.
Dan zal de rest ook niet verwerkt zijn.
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
Hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.
Dreinend kutkind was ik.
Dat zijn toch alle kinderen die hun zin niet krijgenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ging ik bij mijn moeder zeuren en toen kreeg ik het.
Dreinend kutkind was ik.
Voor mijn tijd dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Tjolk, lekker ja. Volgens mij stonden die advertenties eind jaren tachtig ook in de Donald Duck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |