abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106312269

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106312273
die ouwe baas
pi_106312280
Geen idee eigenlijk.
pi_106312294
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106312304
Hij kwam pas nog wel een keer in het topic vragen of ik al was aangekomen ofzo. En hij had commentaar op mijn thee. Dat was ergens vorige week.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:03:51 #6
361916 Casie
It's in the water
pi_106312307
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Utrecht. Maar ik heb een elektrisch drumstel, die hoor je ook nog wel goed. Maar ik zit erover te denken om hem gewoon thuis te laten, ik drum toch niet zoveel meer.
In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
pi_106312325
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
Waar zit jij ergens?
  maandag 2 januari 2012 @ 15:04:28 #8
361916 Casie
It's in the water
pi_106312330
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
pi_106312348
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
pi_106312372
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik vond hbo juist veel meer werk dan de universiteit. Al de verslagen en praktische dingen die je moet doen.
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
pi_106312380
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

Valt mee, ik sta al wat langer ingeschreven bij ssh. Ik woon al in Utrecht bij mijn ouders, dus ik ga sowieso niet met zo'n kamer genoegen nemen :). Maakt het ook wel wat moeilijker natuurlijk.
pi_106312397
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:32 #13
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106312402
sinji is gehosseld.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:36 #14
361916 Casie
It's in the water
pi_106312406
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar zit jij ergens?
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
pi_106312407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Casie het volgende:

[..]

Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
Gewoon 1 week per maand ja en amen knikken, verder komt alles goed :P
pi_106312446
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
pi_106312451
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:

[..]

In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?
pi_106312458
quote:

[..]

In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corps :r
  maandag 2 januari 2012 @ 15:08:19 #19
361916 Casie
It's in the water
pi_106312463
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
pi_106312480
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef palawan het volgende:

[..]

Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
In mijn eentje lijkt mij ook niks hoor, dan beter bij een paar andere studenten waarmee je dan samen eet enzo, hoef je ook niet elke dag te koken.
pi_106312505
Als ik een studie kan vinden ga ik trouwens absoluut bij een vereniging volgend jaar, het zou echt goed voor me zijn denk ik, uit mezelf onderneem ik niet zoveel en ik vind het toch wel erg leuk om 's avonds wel iets te doen en anderen te leren kennen.
pi_106312515
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
  maandag 2 januari 2012 @ 15:09:59 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312516
quote:

[..]

Leiden. *O*
Waar zit je ergens?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106312545
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
Precies wat ik dacht op de open dag :P
Maar als je het dan elke week een paar keer doet gaat de lol er snel af.
pi_106312561
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoon :P En we haalden nog de hoogte cijfers van het hele spul ook _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')