abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106315692
Had trouwens vanmiddag met haar afgesproken maar ze moest nog teveel werk doen dus ze belde af :{
Nouja maar voor morgen afgesproken.
Ze is echt leuk, had haar aan de telefoon dat ik vaak afspraken vergat (ging niet over vanmiddag)
Dat ze het wel voor me bij wilde houden als ik terug zou betalen in natura.

Het is wel een geil ding, moet er nog allemaal effe aan wennen hoor, gaat voor me gevoel wel erg hard.
Do what you love, love what you do!
pi_106315699
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren heb ik een de trein een belneger met een blik duidelijk gemaakt dat hij aso bezig was. Hij zei sorry en liep de coupe uit :D
_O_ Jij hebt gewoon een bazenblik :D
pi_106315754
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn gaat het mij niet om het geloof maar meer om de mensen van de kerk zelf , het zijn vaak niet de tolerantste mensen en daar hoor ik liever heel eerlijk gezegd niet bij.
Hangt erg van de gemeente af hoor.
Juist bij die pinkstergemeentes is het heel open allemaal weet ik uit ervaring.
Maar ook daar heb je weer verschillen in.
Er zijn er ook die je meer sektes kunt noemen (zoveel procent van je loon afgeven)
Daar heb ik dan weer niks mee.

En dat zeg ik als gereformeerde hahaha, mensen zien je al lopen strak in pak gelijk als je dat woord noemt, terwijl het helemaal niet het geval is bij ons dan.
pi_106315768
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:35 schreef kree het volgende:
Had trouwens vanmiddag met haar afgesproken maar ze moest nog teveel werk doen dus ze belde af :{
Nouja maar voor morgen afgesproken.
Ze is echt leuk, had haar aan de telefoon dat ik vaak afspraken vergat (ging niet over vanmiddag)
Dat ze het wel voor me bij wilde houden als ik terug zou betalen in natura.

Het is wel een geil ding, moet er nog allemaal effe aan wennen hoor, gaat voor me gevoel wel erg hard.
Als het zo goed voelt dan gaat dat vanzelf :Y echt waar. Dat stukje in natura dus :P haha
Veel vergeten dan maar haha _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106315820
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef kree het volgende:

[..]

Er zijn er ook die je meer sektes kunt noemen (zoveel procent van je loon afgeven)

En dat zeg ik als gereformeerde hahaha, mensen zien je al lopen strak in pak gelijk als je dat woord noemt, terwijl het helemaal niet het geval is bij ons dan.
Alleen dingen als homoseksualiteit is in die pinksterclubjes enorm een taboe. En dat soort onzin.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106315910
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:37 schreef kree het volgende:

[..]

En dat ben ik dus niet met je eens ben zelf opgegroeid ermee hebben ook verschillende kerken gehad en mijn ervaring is ook dat ik daarin toch steeds hetzelfde .
pi_106315931
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen dingen als homoseksualiteit is in die pinksterclubjes enorm een taboe. En dat soort onzin.
Klopt, raar is dat eigenlijk niet bij alle maar ken er wel de verhalen van.
Terwijl er bij ons in de gemeente gewoon een paar zitten die homo zijn en daar heeft niemand moeite mee.

Tja....
Gemeente zoeken die bij je past, maar de hele essentie is dat je geloofd dat er een God is denk ik.
En daar hoef je voor mijn mening niet eens voor naar een kerk te gaan om het een soort van te "bewijzen".

Maar wat je wel vaak ziet is dat mensen met 'problemen' uit het verleden heel radicaal gelovig worden ineens.
Weet niet hoe dat komt of ze dan echt het licht ineens zien ofzo van hogerhand. Blijven lastige discussie punten altijd waar je uiteindelijk na uren lullen nog niet uit bent omdat iedereen het anders ziet.
pi_106315994
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat ben ik dus niet met je eens ben zelf opgegroeid ermee hebben ook verschillende kerken gehad en mijn ervaring is ook dat ik daarin toch steeds hetzelfde .
Wat voor stroming was dat dan?
pi_106316030
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef kree het volgende:

[..]

Terwijl er bij ons in de gemeente gewoon een paar zitten die homo zijn en daar heeft niemand moeite mee.

Tja....
Gemeente zoeken die bij je past, maar de hele essentie is dat je geloofd dat er een God is denk ik.
En daar hoef je voor mijn mening niet eens voor naar een kerk te gaan om het een soort van te "bewijzen".

Maar wat je wel vaak ziet is dat mensen met 'problemen' uit het verleden heel radicaal gelovig worden ineens.
Weet niet hoe dat komt of ze dan echt het licht ineens zien ofzo van hogerhand. Blijven lastige discussie punten altijd waar je uiteindelijk na uren lullen nog niet uit bent omdat iedereen het anders ziet.
En dat is dus niet alleen bij pinkstergemeentes maar meer met kerken, idem dito met zelfmoord enzo en juist dat soort denkbeelden storen me dus heel erg . De hokjesgeest is er heel erg en ja daar stoor ik me aan
pi_106316074
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef kree het volgende:

[..]

Tja....

Daar geloof ik dus echt niet in :N sowieso geloof ik niet in het bestaan van een god of iets dergelijks. Maar mensen die gelovig worden na een trauma of verslaving tsja uit angst om terug te vallen grijpen zij zich vast aan iets.

Tolerantie is een elke geloofsgemeenschap niet altijd normaal voor anders denkende.
14 SHADES OF GREY
pi_106316092
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat voor stroming was dat dan?
Het gaat mij niet om de stromingen maar meer de hypocrisie die een heleboel geloven bij elkaar hebben .
pi_106316106
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En dat is dus niet alleen bij pinkstergemeentes maar meer met kerken, idem dito met zelfmoord enzo en juist dat soort denkbeelden storen me dus heel erg . De hokjesgeest is er heel erg en ja daar stoor ik me aan
Helemaal mee eens.
14 SHADES OF GREY
pi_106316163
Mijn ervaring met pinkstergemeentes is dat er geen respect is voor de niet-gelovigen. Er is mij wel eens verteld dat ik naar de hel ga en dat zij (het meisje met wie ik de discussie aan ging) dat helemaal niet erg vond. Ik verdiende dat immers, want ik geloof niet in Zijn woord. Ze vond het jammer voor me, maar dan had ik maar moeten geloven.

Toen ik haar vervolgens vertelde dat ze het verdiende om overreden te worden door een trein omdat ze ronduit onvriendelijk is was ze beledigd :')

Maar goed, misschien verschilt de mate van disrespect per gemeente.
pi_106316251
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn ervaring met pinkstergemeentes is dat er geen respect is voor de niet-gelovigen. Er is mij wel eens verteld dat ik naar de hel ga en dat zij (het meisje met wie ik de discussie aan ging) dat helemaal niet erg vond. Ik verdiende dat immers, want ik geloof niet in Zijn woord. Ze vond het jammer voor me, maar dan had ik maar moeten geloven.

Toen ik haar vervolgens vertelde dat ze het verdiende om overreden te worden door een trein omdat ze ronduit onvriendelijk is was ze beledigd :')

Dat is ook mijn ervaring. De niet-gelovigen moeten respect hebben voor de gelovigen, de gelovigen mogen de niet-gelovigen beledigen tot op het bot :N

Ik heb ook eens te verstaan gekregen dat ik in de hel zou belanden. Mijn antwoord: jij bent de enige die daar een probleem mee heeft, ik geloof niet in een hiernamaals en dus ook niet in een hel. Als ik dood ga dan is het luikjes dicht lamp uit en klaar :P
En toen was hij weer beledigd :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106316260
en laten we nog maar zwijgen over de katholieke kerk, heel streng tegen homofilie zijn en ondertussen paters hebben die zich vergrijpen aan kinderen :r
pi_106316276
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:47 schreef Mystikvm het volgende:

Je had haar moeten zeggen dat het de wil van god was dat jullie seks hadden
14 SHADES OF GREY
pi_106316298
ik wil zomer :(
pi_106316334
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
Ik ook.

Bikini's :9~
pi_106316349
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat is ook mijn ervaring. De niet-gelovigen moeten respect hebben voor de gelovigen, de gelovigen mogen de niet-gelovigen beledigen tot op het bot :N

Ik heb ook eens te verstaan gekregen dat ik in de hel zou belanden. Mijn antwoord: jij bent de enige die daar een probleem mee heeft, ik geloof niet in een hiernamaals en dus ook niet in een hel. Als ik dood ga dan is het luikjes dicht lamp uit en klaar :P
En toen was hij weer beledigd :')
Het is natuurlijk een dogmatisch beeld dat is verankerd in die mensen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, net zoals ik iemand met een depressie of psychose het niet kwalijk kan nemen dat ze de dingen zien zoals zij ze zien. Radicale vergelijking, I know, maar zo is het wel.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je had haar moeten zeggen dat het de wil van god was dat jullie seks hadden
Ben je gek!? Straks is het besmettelijk en heb ik het ook :N
pi_106316419
Ik net naar de huisarts bellen ( 4 uur) zegt die stomme trut aan de telefoon '' je kunt alleen 's ochtends afspraken maken om 8 uur''
ik zo '' ik heb u nu aan de telefoon zo ingewikkeld is het toch niet om een afspraak te maken?''
'' morgen ochtend kunt u dit doen mevrouw''
gvd stomme kut moet ik morgen nog eerder uit bed :(
pi_106316429
quote:
Inderdaad, het is veel te koud.
signatuurloos
pi_106316435
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook.

En zomerjurkjes :9~
pi_106316437
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een dogmatisch beeld dat is verankerd in die mensen. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, net zoals ik iemand met een depressie of psychose het niet kwalijk kan nemen dat ze de dingen zien zoals zij ze zien. Radicale vergelijking, I know, maar zo is het wel.

[..]

Ben je gek!? Straks is het besmettelijk en heb ik het ook :N
Daarom ook met condoom doen, mag vast niet van haar god :')
14 SHADES OF GREY
pi_106316449
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Inderdaad, het is veel te koud.
Ja :(
pi_106316464
Het hagelt! :o
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106316474
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Lot88 het volgende:
Ik net naar de huisarts bellen ( 4 uur) zegt die stomme trut aan de telefoon '' je kunt alleen 's ochtends afspraken maken om 8 uur''
ik zo '' ik heb u nu aan de telefoon zo ingewikkeld is het toch niet om een afspraak te maken?''
Je kan daarna best weer gaan slapen ik zie het probleem niet
14 SHADES OF GREY
pi_106316483
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef Joysa het volgende:
Het hagelt! :o
Dat heb je in het zuiden he :P
pi_106316492
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef palawan het volgende:

[..]

Dat heb je in het zuiden he :P
Het zonnige zuiden :')
pi_106316500
quote:
Ik ook, shorts en teenslippers all we need :7
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_106316517
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef Lot88 het volgende:
Raar hoor :D
pi_106316542
quote:
Ik wil eerst winter met kou en sneeuw :7
pi_106316545
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:56 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik ook, shorts en teenslippers all we need :7
sopsop :')
pi_106316548
Enige probleem dat ik heb met gelovigen is dat ze je willen ompraten.
En dan daarover beginnen en dat zeg ik als zelf gelovige.

Zou dat nooit doen bij iemand, afgezien van dat het dus totaal niet werkt (zie maar wat jullie zelf zeggen)
Mag van mij iedereen denken en geloven wat ie wil, vragen erover beantwoorden dan weer wel.
Maar dan vanuit hoe ik het zelf zie en niet vanuit "hoe de gemeente" het ziet.

Tja ligt eraan wie je treft, ik ken het soort wat jullie omschrijven ook wel hoor.
pi_106316564
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je kan daarna best weer gaan slapen ik zie het probleem niet
UH NEE? als ik wakker ben kan ik niet meer slapen
  maandag 2 januari 2012 @ 16:57:31 #155
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316568
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook.

+1
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 2 januari 2012 @ 16:59:05 #156
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316620
en sowieso in de zomer korte broek hemd en teenslippers _O_
pi_106316638
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

UH NEE? als ik wakker ben kan ik niet meer slapen
Dan doe je het toch echt zelf :P Morgen gelijk om klokslag 8 uur bellen
14 SHADES OF GREY
pi_106316648
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Lot88 het volgende:

[..]

sopsop :')
Je wil niet weten, als de dames dronken zijn of niet hoogopgeleid gaan ze rare dingen roepen hoor, en toen had ik nog niet eens zo'n adonislichaam als nu :@
pi_106316652
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef kree het volgende:

Zou dat nooit doen bij iemand, afgezien van dat het dus totaal niet werkt (zie maar wat jullie zelf zeggen)
Mag van mij iedereen denken en geloven wat ie wil, vragen erover beantwoorden dan weer wel.
Maar dan vanuit hoe ik het zelf zie en niet vanuit "hoe de gemeente" het ziet.

Tja ligt eraan wie je treft, ik ken het soort wat jullie omschrijven ook wel hoor.
Ik ken er ook hordes die wel normaal kunnen doen hoor, het is een stereotype dat helaas toch een keer te vaak bevestigd wordt :)
pi_106316654
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan doe je het toch echt zelf :P Morgen gelijk om klokslag 8 uur bellen
ik zal die trut krijgen ik sta gewoon n uur eerder op en bel lekker 5 voor 8 !
pi_106316655
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
- hemd
pi_106316666
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dan neemt ze niet op _O-
  maandag 2 januari 2012 @ 17:00:18 #163
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106316677
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

- hemd
ligt er aan hoe warm het is. Maar als het 22+ is dan blote bast.
pi_106316689
quote:

[..]

:')
pi_106316699
quote:
3. Lekkerste smaak tjolk (311 inzendingen / 65%)
1. Aardbei (156)
2. Banaan (121)
3. Melk (34)
Hier heb ik wel gewonnen. :7
pi_106316714
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef stefanhaan het volgende:
Geen teenslippers. :{w
signatuurloos
pi_106316726
Ik zie net dat mijn 1e foto in 2012 op de tijdlijn al binnen is 1 januari al :')
pi_106316736
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ligt er aan hoe warm het is. Maar als het 22+ is dan blote bast.
In de stad met blote bast? Is dat niet een beetje raar? Of naar je studie :?
pi_106316738
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Of gewoon sneakers :7
pi_106316750
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:01 schreef palawan het volgende:

[..]

In de stad met blote bast? Is dat niet een beetje raar? Of naar je studie :?
Naar Noorderplantsoen natuurlijk :@
pi_106316756
Mannen met teenslippers.. hmm O+
pi_106316759
quote:

[..]

Ik zeg doen :D
14 SHADES OF GREY
pi_106316765
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

WTF is tjolk :')
pi_106316768
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Niet allemaal natuurlijk. Helaas zijn er ook genoeg atheisten die zich daar schuldig aan maken. Dan gaat het bijvoorbeeld over het vasten van een vriendin (moslima) en dan is er weer een atheist die het nodig vindt om er een hele anti-religie discussie van te maken in haar bijzijn. Terwijl niemand daar zin in heeft.
pi_106316770
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had ook op je gestemd voor liefste Fok!ster hoor O+
pi_106316783
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

WTF is tjolk :')
Geen idee. :')
pi_106316787
quote:

[..]

Jawel!
Ik heb mooie leren. Zijn echt teenslippers voor bazen :7
pi_106316807
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet allemaal natuurlijk. Helaas zijn er ook genoeg atheisten die zich daar schuldig aan maken. Dan gaat het bijvoorbeeld over het vasten van een vriendin (moslima) en dan is er weer een atheist die het nodig vindt om er een hele anti-religie discussie van te maken in haar bijzijn. Terwijl niemand daar zin in heeft.
Overal heb je eikels tussenzitten.
signatuurloos
pi_106316813
quote:

[..]

Ik kwam op teenslippers en in m'n korte broek het moeilijkste tentamen maken van de hele opleiding. Naar binnen lopen met de opmerking 'die tikken we ff binnen', naar buiten komen met de kreet 'zo, dat wordt een dikke 10' en nog daadwerkelijk alles goed hebben ook.

Like a baws :7
pi_106316816
Nog bedankt voor de lieve mensen die op me gestemd hebben trouwens.

6e van de 26 is helemaal niet slecht. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')