Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon kondenquote:De bekendste reclameslogan was "Tjolk is lekker, overal en altijd!"
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkochtquote:Op maandag 2 januari 2012 17:12 schreef Mystikvm het volgende:
Maar als het nu weer te koop is, waarom zie ik het dan nergens?
Veel plezier op je werkquote:
Smarties.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een goede vraag, maar aan de andere kant vallen veel producten mij niet op. Laatst kwam ik erachter dat Smarties nog steeds bestaan terwijl ik dacht dat dat al jaren niet meer werd verkocht
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Smarties.![]()
Maar in feite zijn het gewoon choco m&ms en die bestaat ook nog.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uit de tijd dat dit soort slogans nog gewoon konden
Oh gelukkigquote:
Volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Zoeter naar mijn ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Smarties smaken wel iets anders dacht ik zo.
Goed ideequote:
Heb jij ze alle 2 voor je liggen?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:24 schreef benzin het volgende:
Zal ik mijn kerst-UI maar gewoon het hele jaar houden?Weet niets beters
Shootquote:Op maandag 2 januari 2012 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je je username kan veranderen in kerstman, anders niet.
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel ergerquote:
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n probleem. Straw heeft ook 'r oude UI weer terug, dat is veel erger
Kies eens wat leuks uit danquote:Op maandag 2 januari 2012 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen vooruitgang moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |