Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.quote:
Geen idee ik ben functioneel digibeetquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Hoe doe je dat sowieso?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is nog best moeilijk, leuke plaatjes op ava formaat krijgen zonder dat het slechte kwaliteit wordt.
Zijn daar trukjes voor?
Photoshopquote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn daar trukjes voor?
Verkleinen met Photoshop.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
Dat regelde ik snelquote:Op maandag 2 januari 2012 17:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wil het wel even voor je doen als je een plaatje hebt.
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jarenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik proef weinig verschil eigenlijk. Maar google zegt me dat ze inderdaad niet hetzelfde zijn.
Ik weet hoe photoshop werkt.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Kies sowieso geen plaatje uit waarop kleine details belangrijk zijn, kijk of het gene wat je erop wil hebben ongeveer vierkant is zodat het niet een kant op hoeft te rekken.
Laat vervolgens het schalen doen door iemand die weet hoe Photoshop werkt en er gevoel voor heeft
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren
Ow, was me ook nog niet opgevallenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat alle verschillende kleuren M&M's een andere smaak hebben. Nu doet mijn stijl M&M's eten dat verschil geen eer aan, maar 't was me nog nooit opgevallen in al die jaren
Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastigquote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet hoe photoshop werkt.![]()
Verkleinen lukt me dus wel, maar niet elk plaatje is daar geschikt voor inderdaad.
Tsja wat is gevoel, ik gebruik het al een jaar of 4 maar een gevoel er voor, nah.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Iedereen kan leren hoe photoshop werkt, maar dat gevoel ervoor krijgen is nog lastig
n00bquote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iedereen hier photoshop!?![]()
Ik gebruik gewoon paint
Haal eens weg, ik begin je verwarren met Murdera.quote:
Piratenbaai is je vriend.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heeft iedereen hier photoshop!?![]()
Ik gebruik gewoon paint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |