abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106312269

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106312273
die ouwe baas
pi_106312280
Geen idee eigenlijk.
pi_106312294
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106312304
Hij kwam pas nog wel een keer in het topic vragen of ik al was aangekomen ofzo. En hij had commentaar op mijn thee. Dat was ergens vorige week.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:03:51 #6
361916 Casie
It's in the water
pi_106312307
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Utrecht. Maar ik heb een elektrisch drumstel, die hoor je ook nog wel goed. Maar ik zit erover te denken om hem gewoon thuis te laten, ik drum toch niet zoveel meer.
In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
pi_106312325
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

In Utrecht mag je al blij zijn wanneer je in de uilenstede ofzoiets komt in een kamertje van 12m, als ik de verhalen hoor van andere.
Waar zit jij ergens?
  maandag 2 januari 2012 @ 15:04:28 #8
361916 Casie
It's in the water
pi_106312330
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Kutkloon: look at it from the bright side: je moet gaan hospiteren in huizen waar veel vrouwen zitten. Je hebt immers bewezen gevoel voor ritme O-)
Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
pi_106312348
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
pi_106312372
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:59 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik vond hbo juist veel meer werk dan de universiteit. Al de verslagen en praktische dingen die je moet doen.
Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
pi_106312380
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:03 schreef Casie het volgende:

[..]

Valt mee, ik sta al wat langer ingeschreven bij ssh. Ik woon al in Utrecht bij mijn ouders, dus ik ga sowieso niet met zo'n kamer genoegen nemen :). Maakt het ook wel wat moeilijker natuurlijk.
pi_106312397
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Zal ook aan de studie liggen. Ik heb eerst wo elektrotechniek gedaan. dat was wel superveel zelfstudie, waarom ik ook faalde :')

Nu met hbo ict-beheer moet ik vooral veel verslagen maken ja. Maar dat doe je vaak in groepsverband en dan valt het nog wel mee. Doet iedereen gewoon 1 stuk en het is klaar :')
Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:32 #13
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_106312402
sinji is gehosseld.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 2 januari 2012 @ 15:06:36 #14
361916 Casie
It's in the water
pi_106312406
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar zit jij ergens?
In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
pi_106312407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef Casie het volgende:

[..]

Veel vrouwen in huis is een ramp hoor :P
Gewoon 1 week per maand ja en amen knikken, verder komt alles goed :P
pi_106312446
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:04 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat werkt :P Maar ach, ik kan het altijd proberen.
Op ssh staan nu toch alleen maar huizen bij de uithof die je zo kan huren, dus misschien neem ik er wel zo een, hoef ik niet eens te hospiteren (wel een beetje saai natuurlijk).
Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
pi_106312451
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Casie het volgende:

[..]

In Leiden en heb deze kamer gekregen door te hospiteren. Begonnen met 12m en nu doorverhuist, binnen het huis, naar 16m. In Leiden maakt het heel erg uit of je lid bent bij een vereniging.
Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?
pi_106312458
quote:

[..]

In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corps :r
  maandag 2 januari 2012 @ 15:08:19 #19
361916 Casie
It's in the water
pi_106312463
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:05 schreef palawan het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
pi_106312480
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:07 schreef palawan het volgende:

[..]

Met andere studenten samenwonen lijkt me echt niks.
Woon je met zo'n stel ransapen die in de wasbak pissen, wc onderpoepen, nooit afwassen...
Ok, zal niet zo erg zijn meestal. Maar om even een beeld te scheppen ;)
In mijn eentje lijkt mij ook niks hoor, dan beter bij een paar andere studenten waarmee je dan samen eet enzo, hoef je ook niet elke dag te koken.
pi_106312505
Als ik een studie kan vinden ga ik trouwens absoluut bij een vereniging volgend jaar, het zou echt goed voor me zijn denk ik, uit mezelf onderneem ik niet zoveel en ik vind het toch wel erg leuk om 's avonds wel iets te doen en anderen te leren kennen.
pi_106312515
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vond die hele dagen practica en projecten van anderhalve week zo ontzettend kut.
Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
  maandag 2 januari 2012 @ 15:09:59 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312516
quote:

[..]

Leiden. *O*
Waar zit je ergens?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106312545
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Echt wel...
Terwijl ik op de middelbare school zoiets had van: Cool! we gaan veel practica doen! :')

Alhoewel die grote projecten wel tof waren, zo'n versterker bouwen ofzo, hele dag lekker soldeertin snuiven, want dat kon ik dan wel redelijk goed... die draadjes mooi solderen :')
Om vervolgens met knallende koppijn van die tindampen weer naar huis te fietsen :')
Precies wat ik dacht op de open dag :P
Maar als je het dan elke week een paar keer doet gaat de lol er snel af.
pi_106312561
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een op het laatste moment werker en dat is kut in groepsverband met de deadlines enzo :P Haal liever een nachtje door dan dat ik al twee weken van te voren er mee bezig ga. En het werkt altijd.
Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoon :P En we haalden nog de hoogte cijfers van het hele spul ook _O-
pi_106312570
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Leiden lijkt me echt tof om te wonen. Ik ga er sowieso nog naar de open dagen in het voorjaar. Is het moeilijker of makkelijker dan gemiddeld om daar een kamer te krijgen met hospiteren?
Ik wilde niet hospiteren, was wel lid van de studievereniging. Hospiteren is sowieso een vervelend dingetje daar, je moet heel goed liggen willen ze je accepteren. Alle medestudenten zaten op de Pelikaanhof, dat was het hoekje voor de taalnerds, heb ik begrepen. Volgens mij zonder hospiteren is huren mogelijk. Heb er zelf nooit gezeten, dus weet het niet precies.

Leiden is wel een megatoffe stad, vind ik. Ga er nog graag heen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:12:19 #27
361916 Casie
It's in the water
pi_106312600
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk hartstikke bevooroordeeld maar Leiden is ook echt heel leuk voor studenten. Ehm dat ligt heel erg aan een paar factoren. Wanneer ga je hospiteren, ben je lid, wel of geen flat, binnen de singels of buiten de singels. Maar over het algemeen moet het te doen zijn.. Het is niet zo'n ramp als in Amsterdam. En ga vooral zoeken bij de sls.
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral. :)
pi_106312601
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef Casie het volgende:

[..]

Lol, ik ook hoor. Maar zo moeilijk was het allemaal niet. 2 dagen krijgen voor een hoofdstuk, en helemaal niks doen. en dan 's nachts denken van kut: en het in 1,5 uur fixen.

Om er vervolgens de dag erna achter te komen dat de helft het niet heeft gedaan, en je nog redelijke kwaliteit hebt ook nog.
Hbo niveau :')
pi_106312633
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wilde niet hospiteren, was wel lid van de studievereniging. Hospiteren is sowieso een vervelend dingetje daar, je moet heel goed liggen willen ze je accepteren. Alle medestudenten zaten op de Pelikaanhof, dat was het hoekje voor de taalnerds, heb ik begrepen. Volgens mij zonder hospiteren is huren mogelijk. Heb er zelf nooit gezeten, dus weet het niet precies.

Ach, ik heb eigenlijk niets tegen hospiteren, maar ik zou mezelf wel wat beter moeten leren presenteren om ergens binnen te kunnen komen waarschijnlijk. Daar ga ik de rest van het jaar maar aan werken, een wat interessanter persoon proberen te worden. Het zou toch wel moeten lukken, ik ben in elk geval al minder saai dan een jaar geleden.
pi_106312636
Ik ben ook een beetje op zoek naar een kamer of iets in Utrecht :) Maar vrees dat het niets wordt :')
pi_106312661
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef palawan het volgende:

[..]

Lol, ik ook hoor. Maar zo moeilijk was het allemaal niet. 2 dagen krijgen voor een hoofdstuk, en helemaal niks doen. en dan 's nachts denken van kut: en het in 1,5 uur fixen.

Om er vervolgens de dag erna achter te komen dat de helft het niet heeft gedaan, en je nog redelijke kwaliteit hebt ook nog.
Hbo niveau :')
Daar kwamen wij dan weer niet mee weg. Als we een week kregen, hadden we die nodig ook. Vandaag opdracht krijgen is vandaag weten wat te doen en de rest van de week bikkelen :Y

Edit: Een aantal klasgenoten van me zijn naderhand met een master verdergegaan, en doen die met 2 vingers in de neus overigens. Uni-masters ja :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:14:39 #32
361916 Casie
It's in the water
pi_106312663
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:08 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

In Utrecht ook, die corpshuizen. Het corps :r
Dankjewel ;)

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zat in een groep met allemaal van dat soort lui, inclusief ikzelf. En we hadden een berg verslagen waar de gemiddelde mens geen eind aan zag. Wij begonnen gewoon en vlogen van de een naar de ander, net zo lang tot we klaar waren. Middernachtelijk telefonisch overleg was niet ongewoon :P En we haalden nog de hoogte cijfers van het hele spul ook _O-
Dan werkt het ja. Maar ik zat bij allemaal strebertjes die meteen uit schooltijd aan het 'huiswerk' gingen en om 8 uur 's avonds de deadline was want ze gingen om tien uur slapen en moesten alles eerst nog doorlezen..
pi_106312685
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, ik heb eigenlijk niets tegen hospiteren, maar ik zou mezelf wel wat beter moeten leren presenteren om ergens binnen te kunnen komen waarschijnlijk. Daar ga ik de rest van het jaar maar aan werken, een wat interessanter persoon proberen te worden. Het zou toch wel moeten lukken, ik ben in elk geval al minder saai dan een jaar geleden.
Als je het idee hebt dat hospiteren alleen maar voor hippe studenten is dan heb je het mis hoor. Doe je niet anders voor dan dat je bent.

En wat Casie zegt, SLS is een goede plek om te beginnen met zoeken.
pi_106312696
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:12 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk hartstikke bevooroordeeld maar Leiden is ook echt heel leuk voor studenten. Ehm dat ligt heel erg aan een paar factoren. Wanneer ga je hospiteren, ben je lid, wel of geen flat, binnen de singels of buiten de singels. Maar over het algemeen moet het te doen zijn.. Het is niet zo'n ramp als in Amsterdam. En ga vooral zoeken bij de sls.
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral. :)
Ik ga daar nog kijken naar archeologie, als het wat voor me is en ik het zou willen gaan studeren, en ga zoeken naar een kamer, stel ik mijn vragen over het kamerzoeken wel aan jou :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:17 #35
361916 Casie
It's in the water
pi_106312726
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Pelikaanhof, klikspaanweg en flanorpad zijn de complexen voor de neurdjes en mensen die normaal niks kunnen vinden, volgens de vooroordelen. Ik vind het wel meevallen, wonen ook genoeg wel actieve studenten.
pi_106312727
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:14 schreef Casie het volgende:
Je moet een beetje weten waar je wel en niet heen moet gaan is het vooral.
mijn laatste ex woont ook in leiden, ook student. je deed me al aan haar denken, dit verklaart het wel. :7
pi_106312732
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je het idee hebt dat hospiteren alleen maar voor hippe studenten is dan heb je het mis hoor. Doe je niet anders voor dan dat je bent.

En wat Casie zegt, SLS is een goede plek om te beginnen met zoeken.
Ik ga me niet anders voordoen. Ik wil mezelf ontwikkelen tot een leuker persoon om mee om te gaan.
pi_106312739
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oh? :o Ik had dat idee wel een beetje :)
  maandag 2 januari 2012 @ 15:16:52 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312743
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:15 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ga daar nog kijken naar archeologie, als het wat voor me is en ik het zou willen gaan studeren, en ga zoeken naar een kamer, stel ik mijn vragen over het kamerzoeken wel aan jou :P
Dan kun je af en toe op bezoek komen. *O*
  maandag 2 januari 2012 @ 15:17:01 #40
361916 Casie
It's in the water
pi_106312747
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leiden. *O*
Waar zit je ergens?
Ik woon aan het Rap.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:18:59 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106312815
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:17 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik woon aan het Rap.
Leuk! Lekker centraal.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:23:10 #42
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106312948
Studentenverenigingen :r
Hospiteren :r
Heaven is a place on earth with you
pi_106312959
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom?
pi_106312980
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:13 schreef benzin het volgende:
Ik ben ook een beetje op zoek naar een kamer of iets in Utrecht :) Maar vrees dat het niets wordt :')
Als je het niet probeert weet je het niet. Als ik wat leuks zie, zal ik je dan een pm sturen? Ik ga deze week hospiteren, als het kan (ik heb me voorgenomen er overmorgen mee te beginnen, ik heb morgenavond een hertentamen en daarna begin ik).
pi_106313000
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
Corpstrutjes :9
pi_106313019
@ casie wat speel je zoal op drums?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106313028
Ik vraag me af bij wat voor soort vereniging ik zou passen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:25:36 #48
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106313032
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom?
Nouja ik lieg een beetje.
Heb zelf vet vaak gehospiteerd en meestal draaide dat altijd wel uit op leuke feestjes met gratis drank *O*
Maar dat hele studentenverenigingengedoe is gewoon niks voor mij.
Heaven is a place on earth with you
  maandag 2 januari 2012 @ 15:26:23 #49
361916 Casie
It's in the water
pi_106313054
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef dawg het volgende:

[..]

mijn laatste ex woont ook in leiden, ook student. je deed me al aan haar denken, dit verklaart het wel. :7
Niet alle studenten lijken meteen op elkaar joh :P
  maandag 2 januari 2012 @ 15:26:53 #50
361916 Casie
It's in the water
pi_106313071
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Catena! Dat weet ik bijna 100% zeker.
pi_106313080
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Als je het niet probeert weet je het niet. Als ik wat leuks zie, zal ik je dan een pm sturen?
Tuurlijk, hou me maar op de hoogte :) Zelfs als het verder niets is kan jouw zoektocht mij misschien inzicht geven waar ik moet zoeken. :+
pi_106313086
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Casie het volgende:

[..]

Niet alle studenten lijken meteen op elkaar joh :P
Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig maken :Y
  maandag 2 januari 2012 @ 15:27:28 #53
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313096
quote:
Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.
pi_106313141
quote:

[..]

quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.
Ik zal er eens naar kijken :P
pi_106313146
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Tuurlijk, hou me maar op de hoogte :) Zelfs als het verder niets is kan jouw zoektocht mij misschien inzicht geven waar ik moet zoeken. :+
O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor. Ik moet eigenlijk ook even tegen mijn vrienden zeggen dat ze me op de hoogte moeten houden als ze iets vinden.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:29:00 #56
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313152
quote:

[..]

Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.
pi_106313200
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

Ik zal er eens naar kijken :P
Ik wil ook bij een studenten vereniging :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106313235
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:28 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor.
Ik ben pas net 13 maanden ingeschreven bij ssh, maar zal eens kijken.
pi_106313283
quote:
Ga gewoon niet bij een studentenvereniging.
Kost je alleen maar tijd en geld.

En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Maar dan zonder de verplichte feesten en ontgroeningen.
  maandag 2 januari 2012 @ 15:33:37 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313332
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:29 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.
Waarom ben je weg gegaan?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:

[..]

En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Verplichtingen bij Catena. _O-
pi_106313335
quote:

[..]

Er zitten vast ook voordelen aan zo'n vereniging
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:33:43 #62
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313340
quote:

[..]

Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
pi_106313342
quote:

[..]

Ja maar ik vind sporten niet leuk :P
En tijd en geld heb ik er wel voor over, ik wil gewoon omgang met anderen buiten het studeren om, maakt me niet uit dat dat wat van je tijd en geld in beslag neemt.
pi_106313355
quote:

[..]

Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keer :P
pi_106313375
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woon
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:34:59 #66
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_106313398
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom ben je weg gegaan?
Vond Leiden niks, vond de studie tegenvallen, vond de vereniging tegenvallen.
pi_106313412
quote:

[..]

Klinkt inderdaad wel als iets voor mij :P
Ik ben schuldig aan het beheersen van Sindarijns en Quenya :')
  maandag 2 januari 2012 @ 15:35:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313420
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woon
Leiden lieverd. :*
pi_106313422
quote:

[..]

Een beetje wat Biton is in Utrecht dus :P
pi_106313448
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Leiden lieverd. :*
Oh dat is wel dichterbij iig :P dan ben ik nog steeds geen student :P
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:36:33 #71
361916 Casie
It's in the water
pi_106313460
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig maken :Y
Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keer :P
En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.
pi_106313522
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.
Daarom :Y

quote:
[..]

En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.
My point exactly :7
  maandag 2 januari 2012 @ 15:38:07 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106313524
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Vond Leiden niks, vond de studie tegenvallen, vond de vereniging tegenvallen.
Dat is jammer.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat is wel dichterbij iig :P dan ben ik nog steeds geen student :P
Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.
pi_106313558
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat is jammer.

[..]

Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.
Ik geloof dat newbi daar meer voor is dan :P
14 SHADES OF GREY
pi_106313626
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja maar ik vind sporten niet leuk :P
En tijd en geld heb ik er wel voor over, ik wil gewoon omgang met anderen buiten het studeren om, maakt me niet uit dat dat wat van je tijd en geld in beslag neemt.
Er zijn zoveel sporten. En ze zijn bijna allemaal leuk O+
Zeker dat er geen enkele is die je niet leuk vind? Klimmen bijvoorbeeld, of onderwaterhockey (ja dat bestaat :'))

Maar ok, als je het echt niet leuk vindt houd het op natuurlijk.
Ik heb er wel veel plezier aan gehad in ieder geval. Je krijgt daar namelijk ook gezelligheid en leert er mensen kennen (heb het over studenten sportverenigingen he)
pi_106313660
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef palawan het volgende:

[..]

Zeker dat er geen enkele is die je niet leuk vind? Klimmen bijvoorbeeld, of onderwaterhockey (ja dat bestaat :'))

Ik heb er wel veel plezier aan gehad in ieder geval. Je krijgt daar namelijk ook gezelligheid en leert er mensen kennen (heb het over studenten sportverenigingen he)
Hehe, mijn voetbalteam bestaat nu ook bijna alleen maar uit studenten :7
pi_106313674
mijn kat op schoot laat net een scheet :r
stinkbeest
pi_106313678
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:40 schreef palawan het volgende:

[..]

Sporten leuk :') dat is niet zoiets als zeggen voor de lol zondags naar de kerk gaan.
14 SHADES OF GREY
pi_106313731
quote:
2s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef kutkloon7 het volgende:
mijn kat op schoot laat net een scheet :r
stinkbeest
Je moet ook geen kat op schoot hebben maar een poes :P
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sporten leuk :') dat is niet zoiets als zeggen voor de lol zondags naar de kerk gaan.
Tijn, jongen, je bent een beste vent hoor. Maar soms ben je ook gewoon een vervelende azijnpisser :')
pi_106313762
quote:

[..]

Dat betekent dat het voor sommige mensen wel iets is en voor anderen niet. Net als met naar de kerk gaan inderdaad.
pi_106313772
quote:

[..]

Vind ik wel ja haha. Maar is me dan ook al met de paplepel ingegoten. Vroeger meefietsen met mijn vader die ging hardlopen, en eens de op een na jongste deelnemer aan de zwem-4-daagse. En bijna altijd wel op een of andere sportvereniging gezeten :)
pi_106313830
Hoe oud zijn de meeste mensen eigenlijk als ze bij een vereniging gaan? Want ik ben nu 3de jaars student en zit er over te denken om volgend jaar op kamers te gaan en dan ook bij een vereniging te gaan. Kan dat nog?
pi_106313861
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:46 schreef Rikkert33 het volgende:
Hoe oud zijn de meeste mensen eigenlijk als ze bij een vereniging gaan? Want ik ben nu 3de jaars student en zit er over te denken om volgend jaar op kamers te gaan en dan ook bij een vereniging te gaan. Kan dat nog?
Kan prima. Zijn er genoeg die niet direct het eerste jaar bij een vereniging gaan hoor
pi_106313893
quote:
Beter laat dan té laat ;)
pi_106313943
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je moet ook geen kat op schoot hebben maar een poes :P

[..]

Tijn, jongen, je bent een beste vent hoor. Maar soms ben je ook gewoon een vervelende azijnpisser :')
Ik geef gewoon mijn menig over sporten en indirect ook over de kerk, mag dat niet dan?

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:44 schreef palawan het volgende:

[..]

Vind ik wel ja haha. Maar is me dan ook al met de paplepel ingegoten. Vroeger meefietsen met mijn vader die ging hardlopen, en eens de op een na jongste deelnemer aan de zwem-4-daagse. En bijna altijd wel op een of andere sportvereniging gezeten :)
Op de mavo vond ik gym echt een ramp wat een gezeik :') dat sporten. Flikker op man als ik wil sporten dan doe ik dat zelf wel. Wat ik toen ik op de mavo zat ook deed. Zwemmen
14 SHADES OF GREY
  maandag 2 januari 2012 @ 15:49:12 #86
361916 Casie
It's in the water
pi_106313947
quote:
Ik zou als aankomend 4e jaars niet meer bij het corps gaan, dan word je wel raar aangekeken. Maar genoeg verenigingen waar het kan.
pi_106314018
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn menig over sporten en indirect ook over de kerk, mag dat niet dan?

[..]

Op de mavo vond ik gym echt een ramp wat een gezeik :') dat sporten. Flikker op man als ik wil sporten dan doe ik dat zelf wel. Wat ik toen ik op de mavo zat ook deed. Zwemmen
Er zijn weinig mensen die voor de lol naar de kerk gaan. Er zijn veel mensen die sporten leuk vinden. Het is dus verre van hetzelfde ;)

Jij vind geen van beide leuk, prima, maar zeg dat dan anders ;)
pi_106314020
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:49 schreef Casie het volgende:

[..]

Ik zou als aankomend 4e jaars niet meer bij het corps gaan, dan word je wel raar aangekeken. Maar genoeg verenigingen waar het kan.
Haha, het corps ligt ook niet echt in mijn straatje, maar ik zal eens rond gaan kijken dan! Ik doe HBO nu, wil daarna nog een master doen,dus ik heb nog tijd zat lijkt me!
pi_106314079
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen die voor de lol naar de kerk gaan. Er zijn veel mensen die sporten leuk vinden. Het is dus verre van hetzelfde ;)

Maar die zijn er wel. Ik ken er genoeg :') familie zit er vol mee. Geloof is alles voor ze.

Ik vond het een prima vergelijking
14 SHADES OF GREY
pi_106314123
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:51 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ken wel veel mensen die voor de lol naar de kerk gaan hoor.
pi_106314262
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je woont natuurlijk. Feit is dat slechts een minderheid van de Nederlandse bevolking actief gelovig is, en daarvan ook nog eens slechts een gedeelte werkelijk met plezier naar de kerk gaat. Misschien een groot gedeelte, maar evengoed niet allemaal :)
pi_106314301
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Maar die zijn er wel. Ik ken er genoeg :') familie zit er vol mee. Geloof is alles voor ze.

Ik vond het een prima vergelijking
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Voor de lol is natuurlijk wat anders als dat het een verplichting voor ze is :') En dat lijkt me eerder het geval?
pi_106314445
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:

[..]

[..]

Voor de lol is natuurlijk wat anders als dat het een verplichting voor ze is :') En dat lijkt me eerder het geval?
Er wordt nergens beweerd dat het verplicht is :') om te gaan naar de kerk. Alleen sociale druk en controle gaan veel mensen wel vaker dan ze eigenlijk zouden willen. Dus dat klopt wel inderdaad.
Dat soort onzin staat mij dus tegen bij geloof. Of het nu Christelijk, Joods, Islamitisch of wat anders is.
14 SHADES OF GREY
pi_106314535
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 15:59 schreef palawan het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor, ik ken ze echt die naar de kerk gaan terwijl hun ouders dat niet doen, en er gewoon plezier aan hebben. Ik gun ze dat wel. Net als dat ik het mensen gun plezier te hebben in sporten.
pi_106314560
He wat stoer , gisteren via hyves wilde een jongen op mijn hyves. Wat blijft diegene tekent manga en is bezig professioneel manga te maken , en wilde mijn mening . Hoe cool is dat , wat leuk als je van je hobby zo je werk maakt
pi_106314631
Een vroegere vriendin, die eigenlijk hoer is geworden ( door veel drugsgebruik foute vriendjes etc. ) Die is er mee gestopt en nu een beetje een geloofsfanaat geworden
pi_106314651
quote:
3s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ken ze echt die naar de kerk gaan terwijl hun ouders dat niet doen, en er gewoon plezier aan hebben. Ik gun ze dat wel. Net als dat ik het mensen gun plezier te hebben in sporten.
Ok, nu ik erover nadenk moet ik zeggen dat ik ook wel zo iemand ken.
Die zei dat hij de kerk ook leuk vond. En naderhand gingen ze ook altijd koffiedrinken met de rest van de kerkgangers. Echt zo'n hele gemeenschap.

Hij zat ook bij zo'n soort nieuwe kerk, niet zo'n historisch gebouw, maar ze hadden daar ook een drumstel in dat lokaal staan ofzo.
pi_106314664
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef formerjellybean het volgende:
Een vroegere vriendin, die eigenlijk hoer is geworden ( door veel drugsgebruik foute vriendjes etc. ) Die is er mee gestopt en nu een beetje een geloofsfanaat geworden
Ik sta altijd weer versteld van jouw verhalen over je vrienden.
pi_106314748
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Ok, nu ik erover nadenk moet ik zeggen dat ik ook wel zo iemand ken.
Die zei dat hij de kerk ook leuk vond. En naderhand gingen ze ook altijd koffiedrinken met de rest van de kerkgangers. Echt zo'n hele gemeenschap.

Hij zat ook bij zo'n soort nieuwe kerk, niet zo'n historisch gebouw, maar ze hadden daar ook een drumstel in dat lokaal staan ofzo.
Heeft onze kerk ook, ik ken wat mensen die in het combo zitten dat daar elke zondagavond speelt, en dat is ook helemaal geen saaie muziek ofzo. Ze zitten ook bij een jeugdvereniging van de kerk die best veel leuke dingen organiseert. Het is dat ik niet geloof, anders had ik het best leuk gevonden daar deel van uit te maken hoor.
pi_106314759
Ik sta sowieso verstelt
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')