Tuurlijk, hou me maar op de hoogtequote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als je het niet probeert weet je het niet. Als ik wat leuks zie, zal ik je dan een pm sturen?
Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig makenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Casie het volgende:
[..]
Niet alle studenten lijken meteen op elkaar joh
Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af bij wat voor soort vereniging ik zou passen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Casie het volgende:
[..]
Catena! Dat weet ik bijna 100% zeker.
Ik zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als jij niet bij Catena past, weet ik he tniet meer.
O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor. Ik moet eigenlijk ook even tegen mijn vrienden zeggen dat ze me op de hoogte moeten houden als ze iets vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk, hou me maar op de hoogteZelfs als het verder niets is kan jouw zoektocht mij misschien inzicht geven waar ik moet zoeken.
Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:26 schreef Casie het volgende:
[..]
Catena! Dat weet ik bijna 100% zeker.
Ik wil ook bij een studenten verenigingquote:
Ik ben pas net 13 maanden ingeschreven bij ssh, maar zal eens kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:28 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
O, ik kijk ook voornamelijk op ssh hoor.
Ga gewoon niet bij een studentenvereniging.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af bij wat voor soort vereniging ik zou passen.
Waarom ben je weg gegaan?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Daar heb ik bij gezeten. Vond het toch iets eh.. te elfjesachtig of zo. Bij Lokasenna past het wel, zeker weten.
Verplichtingen bij Catena.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Ga gewoon niet bij een studentenvereniging.
Kost je alleen maar tijd en geld.
En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Maar dan zonder de verplichte feesten en ontgroeningen.
Er zitten vast ook voordelen aan zo'n verenigingquote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:
[..]
En als je graag gezelligheid wilt, ga dan gewoon bij een sportvereniging. Is ook hartstikke gezellig, en zijn ook een hechte groep vaak.
Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja maar ik vind sporten niet leukquote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keerquote:Op maandag 2 januari 2012 15:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woonquote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
Klinkt inderdaad wel als iets voor mijquote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Catena heeft geen verplichte feesten of ontgroeningen. Zitten ook veel outcasts daar of mensen die oprecht in toverelfjes geloven. Echt wat voor Lokasenna.
Leiden lieverd.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen student ben en niet in Enschede woon
Een beetje wat Biton is in Utrecht dusquote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh dat is wel dichterbij iigquote:
Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kan jij niet eens een meet organiseren? En dan met z'n allen Leiden eens onveilig maken
En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mjah, het verplichte vind ik ergens ook niet een prettig idee, maar aan de andere kant... Je leeft maar één keer
Daaromquote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik weet iig genoeg leuke plekjes om heen te gaan.
My point exactlyquote:[..]
En je kan het zo verplicht en druk maken zoals je zelf wilt. Oke sommige verenigingen hebben inderdaad veel verplichtingen maar dan ga je daar toch niet bij. Dingen die je in je studententijd meemaakt maak je later echt niet meer op zo'n manier mee.
Dat is jammer.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:34 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vond Leiden niks, vond de studie tegenvallen, vond de vereniging tegenvallen.
Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is wel dichterbij iigdan ben ik nog steeds geen student
Ik geloof dat newbi daar meer voor is danquote:Op maandag 2 januari 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
[..]
Als Loka hier studeert, mag je iedere keer met haar mee naar binnen.
Er zijn zoveel sporten. En ze zijn bijna allemaal leukquote:Op maandag 2 januari 2012 15:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik vind sporten niet leuk
En tijd en geld heb ik er wel voor over, ik wil gewoon omgang met anderen buiten het studeren om, maakt me niet uit dat dat wat van je tijd en geld in beslag neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |