Dat lijkt me een redelijk logische verklaring ja... Ik heb sowieso bovengemiddeld sterke zintuigen en weinig filtering van prikkels, dat zou de verklaring ervoor kunnen zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gevoeliger brein denk ik. Minder remming op ongewenste prikkels...
Hypothetisch gesteld, de echte redenen zijn nog in onderzoek...
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ken jij trouwens de Hollywok?
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.quote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat klinkt heel licht psychotisch..
Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.quote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.quote:Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.
GIYF.quote:Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.quote:Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik geloof daar gewoon niet in. Bij mij zag de beste meid altijd geel en dat klopt al helemaal niet (heb 't allemaal eens uitgezocht).
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?quote:Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.quote:Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
Haha het is een lief meisje hoor, dat is wel tof. Ik ben alleen wat voorzichtiger geworden, nog benieuwd naar haar plannen. En zoals ik al zei, ik hou meer afstand want ze loopt overduidelijk te hinten dat ze mij leuk vindt, maar dat was na 2 mails alquote:Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: o.... Nou ja, ik dacht dat je echt wel lekker ging, je was actief bezig de laatste tijd. Dat opzich is toch tof? Nou ja, verkeerd begrepen.
mbt de meet heb je wel gelijk: ik denk dan bij een voorstel dat ik niet aan de eisen kan voldoen, noch dat het echt is wat ik wil. En dan sla ik het maar af. Het is immers een 'date'? Misschien kan ik eraan werken dat iets relaxter te benaderen.
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.
[..]
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?
[..]
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.
Maar het kan bij jou best door weinig slaap komen.
Op wikipedia staat veel info.quote:Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer
Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.quote:Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.
[..]
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?
[..]
Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier.
Maar het kan bij jou best door weinig slaap komen.
Ik ben je voor: http://www.ypsilon.org/?page=6753919quote:Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer
Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.quote:Op zondag 25 december 2011 19:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.
Sommige dingen herken ik wel. De hallucinaties en het verward denken dat wordt beschreven. De wanen totaal niet.quote:Op zondag 25 december 2011 19:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik ben je voor: http://www.ypsilon.org/?page=6753919
Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.quote:Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.
Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?quote:Op zondag 25 december 2011 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.quote:Op zondag 25 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?
Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.quote:Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.
Dat ze kleuren heeft gezien om mensen betekent niet dat mensen echt kleuren of aura's om zich heen hebben hè, belangrijk onderscheid.quote:Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.
Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.quote:Op zondag 25 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.
Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.
stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord.
Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.
Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.
Of ze hebben gewoon echt niets te vertellen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stille wateren hebben diepe gronden
Wat is het dan in jouw geval?quote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.
Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon echt niets te vertellen.
dat was optie B inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak vinden stille mensen de gesprekken niet boeiend genoeg... En dat kan 2 kanten op werken inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn bijnaam is koothrapolie. Ofzo. Van de bigbang theorie. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef -Nouvelles het volgende:
Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.
Hij durft dus niet te praten vanwege gezelschap van vrouwen?quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn bijnaam is koothrapolie. Ofzo. Van de bigbang theorie. Dat zegt genoeg.
Ben je op een date ofzo?quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet deze echt even plaatsen. Sheldon van BBT alleen dan in iets...anders.Hij heeft best een goed figuur eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel casual...quote:Op zondag 25 december 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft best een goed figuur eigenlijk
wat een baasquote:Op zondag 25 december 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch heeft hij Penny geneukt.
Niet voor Penny.quote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat alcohol wel niet met je kan doen. Het is soms blijkbaar nog positief ook.
quote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen we dat veranderen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit leuk gehad wanneer ik alcohol op had
Ironisch dat Penny IRL dan echt iets met hem gehad heeft.quote:Op zondag 25 december 2011 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is in elk geval lekkerder dan Leonard
Smaken verschillen blijkbaar danquote:Op zondag 25 december 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ironisch dat Penny IRL dan echt iets met hem gehad heeft.
haha alcoholquote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaloers.quote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha alcoholgoede herinneringen aan wel
Dat welquote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Loka heeft alleen positieve ervaring met andere drugs..
Vertelt u uw verhaal mijn vrouw.quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel
Ook wel een paar negatieve though.
Ik heb ook liever Raj.quote:Op zondag 25 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar dan
Neusvleugels die bewegen? Ik kan dat niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn vriendin is zo schattig als ze slaaptSoms gaat ze met haar neus heen en weer als een konijn ofzo.
![]()
aawh schattigquote:Op zondag 25 december 2011 20:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn vriendin is zo schattig als ze slaaptSoms gaat ze met haar neus heen en weer als een konijn ofzo.
![]()
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.quote:Op zondag 25 december 2011 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neusvleugels die bewegen? Ik kan dat niet.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.
dus jij kijkt graag naar haar als ze slaaptquote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.
Niet echt heel erg, maar ik heb me wel eens heel beroerd gevoeld van Damiana. Gewoon een paar uur kotsen. En van wild dagga ben ik wel eens nogal para geweest. En natuurlijk dingen waarvan je geen effect voelt maar waar je je lichamelijk wel moe van wordt of er spierpijn van krijgt. Is een heel aanwezig risico bij smartdrugs natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2011 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertelt u uw verhaal mijn vrouw.
Oh hai.quote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord.
Gewoon deel 2 of 3 kijken dan, daar zit ie niet in als kale griezel.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op kerstavond de bakkus van Voldemort aanzien. Gezellig
Als jij even die site via die link had gelezen, had je het begrip " hallucinaties" begrepen. Hallucinaties zijn visuele waarnemingen die voor anderen (jou dus) niet waarneembaar zijn, maar voor een ander wel. De waarneming is niet gebaseerd op een prikkel uit de omgeving, maar uit het brein.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
HELOEF!
Gedraag je als een neger
Ja zo. Alleen dan af en toe en minder wijd.quote:
Ja, is wel mooi om te zien.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus jij kijkt graag naar haar als ze slaapt
Haha, wij morgenquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nederlandse huishoudens er nu gourmetten [ afbeelding ]
Thanks brah, alleen ben ik al voorzien. Iedereen aan de wijn ook. Behalve ikquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
* Strani loopt naar binnen en geeft iedereen een stukje kerstvlees. Voor de vegetariërs heb ik nog wel een worteltje.
Wij aten gewoon brood met vlees eropquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nederlandse huishoudens er nu gourmetten [ afbeelding ]
Ook goed. Mag ik van jou dan een kerstkransje? Die hebben we hier niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Thanks brah, alleen ben ik al voorzien. Iedereen aan de wijn ook. Behalve ik
Mijn ouders deden dat om de week ofzo en elke keer als ik zei dat we gingen gourmetten vroegen klasgenoten of er wat bijzonders te vieren was bwehehequote:
Ik ship het morgen wel, hoop dat de post in Spanje adequaat isquote:Op zondag 25 december 2011 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook goed. Mag ik van jou dan een kerstkransje? Die hebben we hier niet.
Hahaquote:Op zondag 25 december 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn ouders deden dat om de week ofzo en elke keer als ik zei dat we gingen gourmetten vroegen klasgenoten of er wat bijzonders te vieren was bwehehe
Jaar of 12 geleden overkwam het me een keer dat een brief uit België er tot op de dag een half jaar over deed. Maar normaal is het sneller hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ship het morgen wel, hoop dat de post in Spanje adequaat is
quote:Op zondag 25 december 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaar of 12 geleden overkwam het me een keer dat een brief uit België er tot op de dag een half jaar over deed. Maar normaal is het sneller hoor.
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maarquote:Op zondag 25 december 2011 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaWe hebben net van de week een gourmet-stel gekocht en die gaan we morgen uitproberen als m'n moeder ook langskomt. Nou ja, we hebben 'm al wel even op laten warmen om te zien of ie het doet, om drama's te voorkomen.
Ik word agressief van je eten.quote:Op zondag 25 december 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Zo dat ziet er goed uit. Het begint me - ook gezien loempia's - op te vallen dat Vietnamezen alles rollen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met Nederlanders en appelmoes bwehehequote:Op zondag 25 december 2011 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat ziet er goed uit. Het begint me - ook gezien loempia's - op te vallen dat Vietnamezen alles rollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicanen toch ook, met hun wraps?quote:Op zondag 25 december 2011 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat ziet er goed uit. Het begint me - ook gezien loempia's - op te vallen dat Vietnamezen alles rollen.
Ik hou van eten en eten houdt van mij. Soms gaan we heel kort uit elkaar maar uiteindelijk komen we altijd weer samen. Alleen weet ik niet of eten altijd goed voor me is.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeh Myr, lookie.Ik zou dat hertje wel neerschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij gecontroleerde of semi-gecontroleerde pijn.
Misschien zijn Vietnamezen en Mexicanen stiekem hetzelfde volk en proberen ze ons van twee kanten aan te vallen met hun heidense voedsel zonder appelmoes.quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mexicanen toch ook, met hun wraps?
Oeh, klinkt ondeugend.quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien zijn Vietnamezen en Mexicanen stiekem hetzelfde volk en proberen ze ons van twee kanten aan te vallen met hun heidense voedsel zonder appelmoes.
Gecontroleerde pijn zorgt ervoor dat je je voelt alsof je invloed kunt uitoefenen op je leven als verder alles kut gaat.quote:Op zondag 25 december 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht uit de woonkamer waar mijn ouders zitten.quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef Hadewijn het volgende:
Zitten hier nou alle eenzame Fokkers met kerst?
Nee, ontsnapping-manoeuvre gedaan bij familiequote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef Hadewijn het volgende:
Zijn veel redenen voor.quote:Op zondag 25 december 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gecontroleerde pijn zorgt ervoor dat je je voelt alsof je invloed kunt uitoefenen op je leven als verder alles kut gaat.
Neuh, het is hier wel gezellig. Morgen ook.quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef Hadewijn het volgende:
Ik heb even een break hier omdat m'n vrouw met haar ouders aan het skypen is. Maar de anderen zien er wel heel eenzaam uit.quote:Op zondag 25 december 2011 20:32 schreef Hadewijn het volgende:
Dan ben je zo geil dat het eigenlijk geen echte pijn meer doet, lijkt mequote:Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn veel redenen voor.
Maar ook met ruige seks bijvoorbeeld.In mijn hoofd, dan.
Dus ik kan de rest van de vakantie gezellig hier doorbrengen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, het is hier wel gezellig. Morgen ook.
Jazekerquote:Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is strani getrouwd?
Dag lieverdsHoe gaat het hier?
Wij zijn alweer terug van een heerlijk kerstdiner met schoonfamilie
Wat klink je als een ouwe doos. Als 1987 je geboortedatum isquote:Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is strani getrouwd?
Hoezo in je hoofd?quote:Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn veel redenen voor.
Maar ook met ruige seks bijvoorbeeld.In mijn hoofd, dan.
Hai Cas, het gaat lekker. Vodka en lekker eten. Alleen heb ik veel te veel kleren aan voor iemand die aan het fokken isquote:Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is strani getrouwd?
Spanken is wel geilquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Ik vraag me wel af hoe je dat ruige dan ziet dan... Spanken en tepelklemmen? Of gewoon neergekwakt worden overal en nergens?
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavondquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Ik vraag me wel af hoe je dat ruige dan ziet dan... Spanken en tepelklemmen? Of gewoon neergekwakt worden overal en nergens?
Tepelklemmen liever niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Nee, ik ben op een 19e dag jarig en inmiddels de 87 gepasseerdquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat klink je als een ouwe doos. Als 1987 je geboortedatum is
Kerstavond is so yesterdayquote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavond
Haha, ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavond
Je weet het nooit hè....quote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tepelklemmen liever niet.![]()
In mijn fantasie. Dus wie weet werkt het in de praktijk een beetje anders.
Kunnen jullie niet samen fantasieen uitvoeren. Iedereen zn zinquote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Kaarsvet schijnt ook een leuke te zijn... ijsblokjes... Het hoofd achterover trekken dmv de haren.
Je brengt me wel op ideeën moet ik zeggen.
Lay down the drinks brahquote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Kaarsvet schijnt ook een leuke te zijn... ijsblokjes... Het hoofd achterover trekken dmv de haren.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!quote:Op zondag 25 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet samen fantasieen uitvoeren. Iedereen zn zin
Ja?quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!
Kuisbandgordel en sleutel ingeslikt dus..quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ga gourmetten, zoals iedereen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben alweer aan het bedenken wat ik morgen ga maken
Ik heb geen gourmetstel en voor een avond per jaar overbodig om te kopenquote:
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassenquote:
Wurgen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Hollands denken hèquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen gourmetstel en voor een avond per jaar overbodig om te kopen
Denk dat ik een rollade ga maken, of zalm uit de oven
En, ken je de ware al of is hij voor het moment nog fictief?quote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassen
Ja dat kan alleen houd mijn vriend niet van gourmetten, dus dat doen we sowieso niet zo vaakquote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Holland's denken hè
Is dat zo?quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n miniplaat. Moet ik maar weer eens gebruiken.quote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Holland's denken hè
quote:Op zondag 25 december 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat kan alleen houd mijn vriend niet van gourmetten, dus dat doen we sowieso niet zo vaakZomers barbequen met vrienden, veel beter
Leuke bezigheid, goed voor relaties ook denk ikquote:Op zondag 25 december 2011 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n miniplaat. Moet ik maar weer eens gebruiken.
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaarquote:Op zondag 25 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]wat een rare vriend heb jij. Zal ik eens met hem praten?
Haha, oh ik hou ook niet zo van koken maar gourmetten is harstikke relaxed..lekker op je stoel wat dingetjes bij elkaar gooien, creatief zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaar
Maar BBQ kan dan wel?quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaar
p.s. vriend zegt hallo terug
Niet eens even zwaaien he?quote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom net van mijn ouders vandaan.
Ik vind het ook heerlijkquote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, oh ik hou ook niet zo van koken maar gourmetten is harstikke relaxed..lekker op je stoel wat dingetjes bij elkaar gooien, creatief zijn.
Beetje raar ook, want gourmetten is bijna hetzelfde als grillen. En dat is BBQ ook eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]wat een rare vriend heb jij. Zal ik eens met hem praten?
Edit: Oh hij leest mee zie ik: Nou, hallo vriend!
* Strani tikt z'n hoed aan en vraagt: "Hoe maakt hij het?"quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
p.s. vriend zegt hallo terug
Hij barbequet niet, dat doet mijn beste vriendquote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar BBQ kan dan wel?
Hallo vriend
Gezellig zegquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom net van mijn ouders vandaan.
Ik lig helemaal niet met jou op de bankquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassen
het is anders als anderen barbequen en hij alleen zijn bord omhoog hoeft te houdenquote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje raar ook, want gourmetten is bijna hetzelfde als grillen. En dat is BBQ ook eigenlijk
Laat me raden, je trok je wenkbrauw op?quote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gezellig zeg
[..]
Ik lig helemaal niet met jou op de bank
Schept hij wel zelf z'n eigen eten op? Bijvoorbeeld met boerenkool?quote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
het is anders als anderen barbequen en hij alleen zijn bord omhoog hoeft te houden
You will never knowquote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Laat me raden, je trok je wenkbrauw op?
Dat is geen puntquote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Schept hij wel zelf z'n eigen eten op? Bijvoorbeeld met boerenkool?
BBQ staat ver boven elke andere vorm van etenquote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje raar ook, want gourmetten is bijna hetzelfde als grillen. En dat is BBQ ook eigenlijk
Feliciteer je vriend maar met zo'n vriendinquote:Op zondag 25 december 2011 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is geen punt
Trouwens, de keuken is mijn domein
quote:Op zondag 25 december 2011 21:00 schreef Godshand het volgende:
Ik kook sowieso het liefst. Meeste Nederlandse vrouwen koken veelste flauw
Daar is ie ook erg blij mee want ik kan erg goed kokenquote:Op zondag 25 december 2011 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Feliciteer je vriend maar met zo'n vriendin
Wat is die andere helft?quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben halfbloedIk kook niet flauw
Alsof het geen grap isquote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij komt soms wanhopiger over dan Tijn, not a small feat
LOL IK ZIT IN DIT TOPICquote:Op zondag 25 december 2011 20:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En, ken je de ware al of is hij voor het moment nog fictief?
In elke grap zit een kern van waarheid.quote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zou je anders een aanbod doen maar laat maar zitten dan
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.quote:
Ik ook en ik ben getrouwd. Je hebt hier drie groepen mensen:quote:
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fairquote:Op zondag 25 december 2011 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, dan ben je wel heel letterlijk Nederlands-Indisch.
Haha. In andere landen ben je weer heel exotisch. Dat heb ik in Colombia.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja en ook de enige in de familie die meer op haar Nederlandse vader lijkt. Not fair
Je kan nooit teveel hosselskills lerenquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof dat heel veel mensen in dit topic al voorzien zijn, of helemaal geen hossel skills hoeven te leren.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Halfbloedjes doen het meestal wel goed ja.quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben halfbloedIk kook niet flauw
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.quote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er zit een bepaalde mentaliteit achter om het als een grap te maken he
quote:Op zondag 25 december 2011 21:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij komt soms wanhopiger over dan Tijn, not a small feat
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.quote:Op zondag 25 december 2011 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja... als ik er zelf maar plezier aan heb en er geen mensen mee kwets ofzo.
hoe danquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Ow sorryquote:Op zondag 25 december 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt mij en Sinji er mee gekwetst.
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :pquote:Op zondag 25 december 2011 21:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan zit de ware vast niet in jou
Zij willen mij in de trio en ik bied mezelf niet aan hun aan denk. Beetje jaloers dus...quote:
Kan goed uitpakken ja qua koken...quote:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.quote:
Ja hoorquote:
Daar hoeft de panty ook niet voor uitquote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nee dat klopt daar is de bank te smal voor en ik heb mijn panty nog aan :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 25 december 2011 21:08 schreef Strani het volgende:
We zijn hele nette mensen en alles wat niet netjes en gentleman-like is, kwetst ons.
Precies!quote:Op zondag 25 december 2011 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Het is ook niet dat we kwaad zijn.. We zijn gewoon een beetje teleurgesteld.
quote:
of 'ed' aan het einde, denk ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mis nog 'a' tussenin en 'ment' aan het einde
Symptomen van een FOK!verslavingquote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
of 'ed' aan het einde, denk ik.
Edit: Oh nee, je maakte een grapje. Inmiddels begrepen.
Haha, draag het embleem met eer, ridder Sinji.quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Sinji het volgende:
Ferm doch rechtvaardig heb ik opgetreden tegen het postgedrag van Kingtoppie
/[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 december 2011 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]Over een tijdje zijn wij misschien je echte leven en zie je je werk en familieleven als leuk tijdverdrijf!
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Vinden de andere treinpassagiers dat niet raar?quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
nou liever wel want het is een kerstpanty met wit Noors sterretjesborsuursel. Grijs jurkje met V-hals, paars hemdje, oorbellen en ketting en kersenrode lippenstift. Mijn kerstoutfit was in orde. Morgen in de trein doe ik het weer aan
Pics.quote:Op zondag 25 december 2011 21:12 schreef minnemin het volgende:
Klinkt luguberquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoop je dan ook dat het druk is en je tegen iemand aan kan schurken?
Resident Evil 2?quote:Op zondag 25 december 2011 21:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben blij want ik heb RE2 gehaald.
quote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was anders in het begin van deze reeks een hit hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 21:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gemeen hoor, zo'n opmerking!![]()
ik moest stiekem wel lachen
quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, module van opleiding.
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaarquote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, hajewat dan? Wil je vechten ofzo
quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben te westers opgevoedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani zet z'n geld op degene met het meeste Aziatische bloed want die kunnen allemaal karate.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 december 2011 21:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat maakt het goedquote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Omdat ik me nog kan herinneren dat ik RE4 speelde, vandaar
Nog een cijfer gekregen, of enkel gehaald?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
bedankt
Had zo'n gevoel dat ik die tentamen slecht gemaakt had.
Dat lukt inderdaad niet.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon niet gamen en dit topic volgen verdomme.
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.quote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Jochie tochquote:Op zondag 25 december 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?quote:Op zondag 25 december 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan zet ik mijn zoektocht naar de perfecte vrouw voort
Ja zeker wel.quote:Op zondag 25 december 2011 21:20 schreef BombaAriba het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet de bedoeling.
The perfect combination between cute and sexyquote:Op zondag 25 december 2011 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is voor jou de perfecte vrouw, Sinji?
quote:Op zondag 25 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
The perfect combination between cute and sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij snapt het man, jij snapt het.quote:
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacksquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
I wishquote:Op zondag 25 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je penis nog ergens in gestoken?
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...quote:
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurkenquote:Op zondag 25 december 2011 21:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.quote:Op zondag 25 december 2011 21:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik krijg Mr. Bean with turkey flashbacks
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe meid om te daten. Qua gedrag
vs americain pie, jeweettochquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heb jij een hele rare parodie op die aflevering gezien vrees ik.
Je ziet er nu niet goed uit?quote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoorquote:Op zondag 25 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft iets wat me aanspreekt, ze is schattig doch aantrekkelijk en gewoon gezellig.
En voor Ajax en en en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Geraldine Kemperquote:
Ben vegatarier manquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Probeer de kipfiletjes, als die nog over zijn...
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?quote:Op zondag 25 december 2011 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Als 'voor Ajax' je vierde criterium is moet je nog wat werken aan je prioriteiten hoor
quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geraldine KemperOhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief karakter zo te zien!
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?quote:Op zondag 25 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo? Ajax is mijn lust en mijn leven als je dat met iemand kan delen is dat altijd mooi toch?
Deze obsessie heeft echt behandeling nodig. Al je opmerkingen hierover zijn tegen dovevrouwsoren gezegdquote:Op zondag 25 december 2011 21:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Neuh in de trein tegen iemand aanschurken doe ik pas bij een vaste relatie met degene tegen wie ik aan wil schurken
Maar ik hoop wel serieus dat er iemand is om oogcontact mee te maken en een beetje mee te flirten. Als ik er goed uitzie, maak ik daar kans op. Onverzorgd is ook niks,
Niet eens in de buurt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wesley Heloef? Is dat toevallig je echte naam?
Ja juist wel en het bevalt me prima. Ik ga het morgen maar eens uitproberen onder personen die geen familie zijn.quote:
Probeer je tokus dan tussen 2 witlofjes te wurmen. Wel eerst opwarmen met kaas erover...quote:
Ze is wel tof in het echt. Heel behulpzaam en zo.quote:
Toppers 2011, nee bedankt.quote:Op zondag 25 december 2011 21:33 schreef Strani het volgende:
Heloef, je moet nú naar Nederland 3 zappen. Spektakel in de ArenA. Ga jij als Ajax fan zeker waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |