Ik heb geen gourmetstel en voor een avond per jaar overbodig om te kopenquote:
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassenquote:
Wurgen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Kaarsvet schijnt ook een leuke te zijn... ijsblokjes... Het hoofd achterover trekken dmv de haren.
Je brengt me wel op ideeën moet ik zeggen.
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Hollands denken hèquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen gourmetstel en voor een avond per jaar overbodig om te kopen
Denk dat ik een rollade ga maken, of zalm uit de oven
En, ken je de ware al of is hij voor het moment nog fictief?quote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassen
Ja dat kan alleen houd mijn vriend niet van gourmetten, dus dat doen we sowieso niet zo vaakquote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Holland's denken hè
Is dat zo?quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!
Ik heb zelf zo'n miniplaat. Moet ik maar weer eens gebruiken.quote:Op zondag 25 december 2011 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gourmetten kan toch veel vaker dan eens per jaar? Nudat ik eindelijk een set gekocht heb plan ik het zeker maandelijks te doen. Niet zo Holland's denken hè
quote:Op zondag 25 december 2011 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat kan alleen houd mijn vriend niet van gourmetten, dus dat doen we sowieso niet zo vaakZomers barbequen met vrienden, veel beter
Leuke bezigheid, goed voor relaties ook denk ikquote:Op zondag 25 december 2011 20:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n miniplaat. Moet ik maar weer eens gebruiken.
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaarquote:Op zondag 25 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]wat een rare vriend heb jij. Zal ik eens met hem praten?
Haha, oh ik hou ook niet zo van koken maar gourmetten is harstikke relaxed..lekker op je stoel wat dingetjes bij elkaar gooien, creatief zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaar
Maar BBQ kan dan wel?quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha, echt he, ik vind steengrillen ook leuk maar hij wilt niet zijn eigen eten klaar hoeven maken, zegt ie. Terwijl hij geen enkele dag in de keuken staat, tenzij ik op school zit ofzo maar zelfs dan haalt ie kant en klaar
p.s. vriend zegt hallo terug
Niet eens even zwaaien he?quote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom net van mijn ouders vandaan.
Ik vind het ook heerlijkquote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, oh ik hou ook niet zo van koken maar gourmetten is harstikke relaxed..lekker op je stoel wat dingetjes bij elkaar gooien, creatief zijn.
Beetje raar ook, want gourmetten is bijna hetzelfde als grillen. En dat is BBQ ook eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2011 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]wat een rare vriend heb jij. Zal ik eens met hem praten?
Edit: Oh hij leest mee zie ik: Nou, hallo vriend!
* Strani tikt z'n hoed aan en vraagt: "Hoe maakt hij het?"quote:Op zondag 25 december 2011 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
p.s. vriend zegt hallo terug
Hij barbequet niet, dat doet mijn beste vriendquote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar BBQ kan dan wel?
Hallo vriend
Gezellig zegquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom net van mijn ouders vandaan.
Ik lig helemaal niet met jou op de bankquote:Op zondag 25 december 2011 20:53 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ik lig lekker op de bank onder een dekentje in de hoop niet in slaap te vallen en dagdromend over knuffelen met de ware. Mijn vader staat aan de afwas. No worries, ik hwb gisteren afgewassen
het is anders als anderen barbequen en hij alleen zijn bord omhoog hoeft te houdenquote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beetje raar ook, want gourmetten is bijna hetzelfde als grillen. En dat is BBQ ook eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |