Als jij even die site via die link had gelezen, had je het begrip " hallucinaties" begrepen. Hallucinaties zijn visuele waarnemingen die voor anderen (jou dus) niet waarneembaar zijn, maar voor een ander wel. De waarneming is niet gebaseerd op een prikkel uit de omgeving, maar uit het brein.quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
HELOEF!
Gedraag je als een neger
Ja zo. Alleen dan af en toe en minder wijd.quote:
Ja, is wel mooi om te zien.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus jij kijkt graag naar haar als ze slaapt
Haha, wij morgenquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nederlandse huishoudens er nu gourmetten [ afbeelding ]
Thanks brah, alleen ben ik al voorzien. Iedereen aan de wijn ook. Behalve ikquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Strani het volgende:
* Strani loopt naar binnen en geeft iedereen een stukje kerstvlees. Voor de vegetariërs heb ik nog wel een worteltje.
Wij aten gewoon brood met vlees eropquote:Op zondag 25 december 2011 20:18 schreef Sinji het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nederlandse huishoudens er nu gourmetten [ afbeelding ]
Ook goed. Mag ik van jou dan een kerstkransje? Die hebben we hier niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Thanks brah, alleen ben ik al voorzien. Iedereen aan de wijn ook. Behalve ik
Mijn ouders deden dat om de week ofzo en elke keer als ik zei dat we gingen gourmetten vroegen klasgenoten of er wat bijzonders te vieren was bwehehequote:
Ik ship het morgen wel, hoop dat de post in Spanje adequaat isquote:Op zondag 25 december 2011 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook goed. Mag ik van jou dan een kerstkransje? Die hebben we hier niet.
Hahaquote:Op zondag 25 december 2011 20:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn ouders deden dat om de week ofzo en elke keer als ik zei dat we gingen gourmetten vroegen klasgenoten of er wat bijzonders te vieren was bwehehe
Jaar of 12 geleden overkwam het me een keer dat een brief uit België er tot op de dag een half jaar over deed. Maar normaal is het sneller hoor.quote:Op zondag 25 december 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ship het morgen wel, hoop dat de post in Spanje adequaat is
quote:Op zondag 25 december 2011 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaar of 12 geleden overkwam het me een keer dat een brief uit België er tot op de dag een half jaar over deed. Maar normaal is het sneller hoor.
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maarquote:Op zondag 25 december 2011 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaWe hebben net van de week een gourmet-stel gekocht en die gaan we morgen uitproberen als m'n moeder ook langskomt. Nou ja, we hebben 'm al wel even op laten warmen om te zien of ie het doet, om drama's te voorkomen.
Ik word agressief van je eten.quote:Op zondag 25 december 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Zo dat ziet er goed uit. Het begint me - ook gezien loempia's - op te vallen dat Vietnamezen alles rollen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat we standaard deden was het vlees/zeevruchten/garnalen/groenten/etc. gourmetten. Daarna mixen met allerlei frisse groenten/specerijen en deze rollen in rijstpapier. Voor ieder wat wils zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Vergelijkbaar met Nederlanders en appelmoes bwehehequote:Op zondag 25 december 2011 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo dat ziet er goed uit. Het begint me - ook gezien loempia's - op te vallen dat Vietnamezen alles rollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |