abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106036066

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106036082
quote:
4s.gif Op zondag 25 december 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat gevoeliger brein denk ik. Minder remming op ongewenste prikkels...

Hypothetisch gesteld, de echte redenen zijn nog in onderzoek...
Dat lijkt me een redelijk logische verklaring ja... Ik heb sowieso bovengemiddeld sterke zintuigen en weinig filtering van prikkels, dat zou de verklaring ervoor kunnen zijn.
  zondag 25 december 2011 @ 19:23:44 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106036105
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

ken jij trouwens de Hollywok?
Nog nooit van gehoord. :P
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106036111
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat klinkt heel licht psychotisch..
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.
pi_106036115
Wat is een psychose dan? :P
pi_106036120
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Het verschil met een psychose is dat ik prima kan onderscheiden wat wel en wat niet bestaat in werkelijkheid.
Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.
pi_106036139
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat is niet een van de belangrijkste kenmerken van een psychose.
Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
pi_106036146
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, wat voor kenmerken heeft een psychose dan eigenlijk? Ik weet er niet echt veel van.
GIYF. ;)
pi_106036161
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:16 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik geloof daar gewoon niet in. Bij mij zag de beste meid altijd geel en dat klopt al helemaal niet (heb 't allemaal eens uitgezocht).
Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:17 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat doe jij dan als je dat hebt? Beschrijf het eens.
Hoezo doen? Geloof je ook niet dat hallucinaties bestaan dan?

quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat heb ik een keer voor je uiteengezet hier. ;(

Maar het kan bij jou best door weinig slaap komen.
pi_106036169
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:19 schreef minnemin het volgende:
@Godshand: o.... Nou ja, ik dacht dat je echt wel lekker ging, je was actief bezig de laatste tijd. Dat opzich is toch tof? Nou ja, verkeerd begrepen.

mbt de meet heb je wel gelijk: ik denk dan bij een voorstel dat ik niet aan de eisen kan voldoen, noch dat het echt is wat ik wil. En dan sla ik het maar af. Het is immers een 'date'? Misschien kan ik eraan werken dat iets relaxter te benaderen.
Haha het is een lief meisje hoor, dat is wel tof. Ik ben alleen wat voorzichtiger geworden, nog benieuwd naar haar plannen. En zoals ik al zei, ik hou meer afstand want ze loopt overduidelijk te hinten dat ze mij leuk vindt, maar dat was na 2 mails al :') (komop!). Helaas werkt dat weer katalyserend :')

Wb de meet. Je kan bij het afspreken al duidelijk zijn dat het " geen date" is. Soms vind ik vrouwen ook wel gezellig (maar niet geil), en denken zij vaak: die man wil mij pompen. Dan zeg ik: " Nee, het is geen date, maar voor de gezelligheid." :) Kan jij ook doen dus...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_106036176
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kan jij nou weten dat zij niet echt geel zag bij jou dan? Synesthesie is een feit dus lijkt het me ook niet moeilijk voor te stellen dat sommige mensen iets zien wat dan door velen vertaald wordt als aura's.

[..]

[..]

Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer :P
pi_106036189
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen met de zoekfunctie. Ik kan me nog wel herinneren dat het er stond maar de inhoud niet meer :P
Op wikipedia staat veel info.
pi_106036192
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.

Ik geloof dat hallucinaties bestaan, ik ben alleen benieuwd hoe dat gaat. Misschien heb ik zelf ook wel eens hallucinaties gehad zonder dat ik wist dat dat een hallucinatie was, zo te lezen.
pi_106036196
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben je voor: http://www.ypsilon.org/?page=6753919
pi_106036214
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:31 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Gebaseerd op het feit dat die hele meid niet spoort. We waren (ongeveer) vijftien. Het meisje vertelde iedereen dat ze 'n heks was. Ik persoonlijk vermoed dat ze al die dingen zo in haar hoofd heeft bedacht en zelf in al die onzin is gaan geloven. En kickte op de (negatieve) aandacht die ze kreeg.
Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.
pi_106036229
ben nu echt ff weg...
pi_106036237
quote:
Sommige dingen herken ik wel. De hallucinaties en het verward denken dat wordt beschreven. De wanen totaal niet.
pi_106036241
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat bewijst niks. Ze kan gestoord zijn en toch kleuren om mensen heen zien. En dat heel paranormaal gaan interpreteren, maar dat staat los van de waarneming an sich.
Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.
pi_106036250
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:35 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Mwa, ik geloof daar gewoon niet in. Kut voor de personen die om iedereen kleuren heen zien dan. Het is toch wat.
Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?
pi_106036265
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus in feite zeg je dan dat Loka hier liegt dat ze wel eens kleuren om mensen heeft gezien?
Niet per definitie liegen. Ik vermoed dat ze er zelf in is gaan geloven.
pi_106036278
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.
pi_106036280
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:37 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dat ze kleuren heeft gezien om mensen betekent niet dat mensen echt kleuren of aura's om zich heen hebben hè, belangrijk onderscheid.
pi_106036287
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 19:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Nog nooit van gehoord. :P
okee, tis in Hoofddorp :P
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_106036293
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof dat al die dingen die ik zie niet echt zijn. Ik had ze liever niet gezien maar soms gebeurt het toch echt.
Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.
pi_106036299
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord. :')
pi_106036301
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.
Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.
pi_106036308
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord. :')
stille wateren hebben diepe gronden :9
pi_106036309
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.
Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.
pi_106036330
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.
Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.
pi_106036337
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

stille wateren hebben diepe gronden :9
Of ze hebben gewoon echt niets te vertellen.
pi_106036347
quote:
3s.gif Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.
Wat is het dan in jouw geval?

quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.
pi_106036348
quote:

[..]

dat was optie B inderdaad :P
pi_106036354
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat is het dan in jouw geval?
Slaapgebrek.
pi_106036356
Laat ik maar even gezellig met familie gaan doen
pi_106036375
quote:

[..]

Vaak vinden stille mensen de gesprekken niet boeiend genoeg... En dat kan 2 kanten op werken inderdaad.
Rustig aan.
pi_106036386
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef -Nouvelles het volgende:

Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.
zijn bijnaam is koothrapolie. Ofzo. Van de bigbang theorie. Dat zegt genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')