Laatste keer dat ik iets bij Starbucks heb gehaald is in 2008 ofzo en dat was niet te zuipen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal nooit koffie bij de Starbucks.
Ik haal altijd zo'n chocolade frappuchino.
Voor mij was het vroeger echt iets bijzonders, je had maar 1 mogelijkheid om Starbucks te kopen en dat was als ik op vakantie ging via Schiphol. Nu is het gewoon alledaags, vroeger was bij Starbucks iets drinken iets waar je gewoon nog naar uit keek.quote:Op zondag 25 december 2011 18:45 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik iets bij Starbucks heb gehaald is in 2008 ofzo en dat was niet te zuipen.
Een giletje, Die moest ik nog.quote:Op zondag 25 december 2011 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He baas. Leuke cadeau's gehad?
Mijn ex had juist dat ze vaste kleuren bij getallen had en gekleurde vormpjes in dr hoofd zag bij geluid. Bij muziek had ze geen tabs nodig op de gitaar, ze kon elke noot precies terugvinden van een nummer. Ze kon hele akkoorden ontrafelen, ik kan alleen de grondtoon horen...quote:
Als ik google op frappuccino vind ik:quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal nooit koffie bij de Starbucks.
Ik haal altijd zo'n chocolade frappuchino.
Paradox is paradoxaal. Ik vind ze smerig trouwens, vooral icm ijsklontjes.quote:Frappuccino is a trademarked line of blended coffee beverages sold by Starbucks.
Nou, bij deze dusquote:Op zondag 25 december 2011 18:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alleen voor de mensen uit dit topic
Je hebt wel gelijk. Dit jaar was zo ongeveer het enige in de recente geschiedenis dat ik me niet had voorgenomen om te gaan afvallen, maar het wel gewoon gedaan hebquote:Op zondag 25 december 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Goede voornemens.dingen plannen.
gewoon kijken wat je overkomt, impulsief, niet teveel nadenken.
Ik kan me daar zo niks bij voorstellen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn ex had juist dat ze vaste kleuren bij getallen had en gekleurde vormpjes in dr hoofd zag bij geluid. Bij muziek had ze geen tabs nodig op de gitaar, ze kon elke noot precies terugvinden van een nummer. Ze kon hele akkoorden ontrafelen, ik kan alleen de grondtoon horen...
Bij klaarkomen met sex zag ze hele figuurtjes voor zich, van die getekende autootjes in een regelmatig patroon
Ik hou van je. Maar dat heb ik je vrijdag al verteld.quote:Op zondag 25 december 2011 18:47 schreef Myraela het volgende:
Goede voornemens.dingen plannen.
gewoon kijken wat je overkomt, impulsief, niet teveel nadenken.
Wie niet?quote:Op zondag 25 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van je. Maar dat heb ik je vrijdag al verteld.
Zoek bij Youtube op synesthesie, daar tekenen sommigen hoe zij het zien, of hebben een filmpje van hun verschijnsels gemaakt (zo dichtbij als mogelijk). Er zijn ook interessante docu's daar over te vinden. Volgens mij is Loka al aan het zoeken want ze post opeens niet meerquote:Op zondag 25 december 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me daar zo niks bij voorstellen.Maar leuk om mensen te vertellen als je dat hebt, haha.
Dit ja.quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef Godshand het volgende:
Als ik minnemin was, zou mijn voornemen juist zijn, de mannenobsessie wat te laten varen. Wat een akties in de planning, en een hoop niet realiseerbaar.
Zo met mannen bezig zijn is niet gezond, en je zakt straks weer in een depressie minnemin. Ontwikkel een andere obsessie minnemin, gezond leven bijvoorbeeld
Wel jammer dat ik toen dronken was en het zei net voor dat ik een prullenbak begon te knuffelen.quote:
Maar hij had wel gelijkquote:Op zondag 25 december 2011 18:51 schreef Sinosappel het volgende:
Er is weleens een looney op straat naar me toe gelopen om te vertellen dat ie aura's zag en dat die van mij zo mooi was...
En vervolgens begon ie ook over wat helderziende shit
Wat een mooie zin kerel.quote:Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit ja.
Eigenlijk ontzettend ironisch.. om succesvol te zijn met het andere geslacht moet je een houding hanteren die niet gebaseerd is op het verkrijgen van succes
Wijze woorden.quote:Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit ja.
Eigenlijk ontzettend ironisch.. om succesvol te zijn met het andere geslacht moet je een houding hanteren die niet gebaseerd is op het verkrijgen van succes
Same here.quote:Op zondag 25 december 2011 18:53 schreef Capstan het volgende:
Maar, mensen, ik piep er weer even tussenuit. Fijne voortzetting nog, ik kom me hier later wel weer even melden.
Tschussquote:Op zondag 25 december 2011 18:53 schreef Capstan het volgende:
Maar, mensen, ik piep er weer even tussenuit. Fijne voortzetting nog, ik kom me hier later wel weer even melden.
Toch zal ik het nooit vergeten schatje. Eigenlijk wilde ik jou mee naar huis nemen. Maar toen werd je ziek.quote:Op zondag 25 december 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik toen dronken was en het zei net voor dat ik een prullenbak begon te knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |