Klein tongetje?quote:Op zondag 25 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo diep kom ik niet. Pun zeer zeker niet intended
Boven je 30ste wordt het lastig, maar zeker niet onmogelijkquote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Trouwens, maak je op latere leeftijd nog snel (goede) vrienden of niet? Ben benieuwd naar ervaringen.
Juah lets dance!quote:Op zondag 25 december 2011 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
Gek spul dat alcohol,
Iemand zin om te dansen?
Dat woord zocht ik.quote:Op zondag 25 december 2011 18:39 schreef Godshand het volgende:
Loka heeft synesthesie, had mn ex ook..
Handig
quote:Op zondag 25 december 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik vrees dat dat allemaal ergens an...
De rest van de grap kan je zelf wel aanvullen
Ik haal gewoon altijd eten bij AH to goquote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dan van dit jaar, kan niet anders.Ik haalde meestal koffie bij Julia's.
Nee, gewoon over het algemeen. Ik moet zeggen dat mijn beste vrienden toch wel allemaal van de basis/middelbare school komen.quote:
Er zijn enkele topics al over verschenen.quote:
Ik haal nooit koffie bij de Starbucks.quote:Op zondag 25 december 2011 18:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik haal gewoon altijd eten bij AH to goen ik vind koffie niet echt lekker, helaas.
Grappig.quote:Op zondag 25 december 2011 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn enkele topics al over verschenen.
Er was een user, en die zag bij iedereen een getal in dr hoofd verschijnen (vooral vrouwen hebben het geloof ik, maar mannen ook). Deze user zag ook al een getal bij je avatar verschijnenIk was nummer 4 volgens haar (altijd handig, dat je al een rang hebt).
Het komt vaker voor bij autisme, maar je hoeft er geen autist voor te zijn...
Ala Dirty Dancing, hoe rosmantisch.quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slinger je wel rond in de luchtHeb je je benen niet nodig.
Hahaha okieeequote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slinger je wel rond in de luchtHeb je je benen niet nodig.
De cam? Je bent camgirl?quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Grappig.
Ik kreeg gisteravond op de cam nummer 10
Real life matrixquote:Op zondag 25 december 2011 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er was een user, en die zag bij iedereen een getal in dr hoofd verschijnen (vooral vrouwen hebben het geloof ik, maar mannen ook). Deze user zag ook al een getal bij je avatar verschijnenIk was nummer 4 volgens haar (altijd handig, dat je al een rang hebt).
Caramel.quote:Op zondag 25 december 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal nooit koffie bij de Starbucks.
Ik haal altijd zo'n chocolade frappuchino.
Dat vroeg ik me dus af inderdaad, aangezien autisten ook vaak iets met cijfers hebben. Erg interessant.quote:Op zondag 25 december 2011 18:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |