Ik associeer ook echt cijfers met beelden, of iets dergelijks. Als ergens de combinatie 143 staat zie ik daar gewoon een beeld bij in mijn hoofd, in dit geval dan een groene ring met rode letters. Is iets wat overgebleven is uit mijn kindertijd. Maar het helpt me nu met het onthouden van rijen getallen. Al is dat niet erg nuttig.quote:Op zondag 25 december 2011 18:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Woorden zijn makkelijker te herleiden.En hebben meer associaties waardoor het makkelijker te onthouden is dan bijvoorbeeld cijfers. Voor mij althans.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=mylifeisgrey&over=&spy=1quote:
Oh ja, dat vertelde hij mij ook zo'n 4 keer. In die tijd had hij al twee keer gedoucht kunnen hebbenquote:Op zondag 25 december 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, echt? OMG geniaal. Ik wist alleen dat hij nog moest douchen.
quote:Op zondag 25 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een Serious Request meet georganiseerd vrijdag.
Hij zou ook komen, dus ik zei tegen hem als je komt bel me maar.
Dus ik werd gebeld door hem vrijdag om 3 uur met die legendarische woorden.
gezelligquote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=mylifeisgrey&over=&spy=1
Lees een stukje, dan snap je het iets beter.
Hij vroeg me ook nog of dat erg was, ik kwam niet verder dan: euhhhhquote:Op zondag 25 december 2011 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, echt? OMG geniaal. Ik wist alleen dat hij nog moest douchen.
Dat verklaart het een beetje. Bijzonder.quote:Op zondag 25 december 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik associeer ook echt cijfers met beelden, of iets dergelijks. Als ergens de combinatie 143 staat zie ik daar gewoon een beeld bij in mijn hoofd, in dit geval dan een groene ring met rode letters. Is iets wat overgebleven is uit mijn kindertijd. Maar het helpt me nu met het onthouden van rijen getallen. Al is dat niet erg nuttig.
te ver wegquote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Hamburger eten, kerstmis en alles...
Iemand zin om in leiden bier te drinken in een rustige kroeg?
Ach, ze heeft het na de break-up nog geen week volgehouden. Ze vond dat ze het nodig had dat iemand haar lichaam liefhad of iets dergelijk. Heb niet echt geluisterd.quote:
Jij mag altijd je ei droppen kippetje.quote:Op zondag 25 december 2011 18:23 schreef minnemin het volgende:
nou ik heb nogal een incrowdgevoel aan deze reeks overgehouden. Mensen hebben elkaar in het echt gezien, met elkaar gezoend en weet ik wat. En ja ik was dan ook wel bij de eerste meet, maar daarvan ken ik alleen nog MLIG. Ik vind het lastig me in te leven van de verhalen van de anderen als ik de hele achtergrond niet ken. Bovendien heeft de rest al veel gevatter gereageerd dan ik überhaupt in me heb. Ik heb vaak ook niet de behoefte om te reageren. Ik heb soms geen idee waar het over gaat. Tja, dan drop ik maar mijn eigen ei.
Hij zei dat tegen mij over de telefoon. En hing heel abrupt op, dat was wel grappig.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, dat vertelde hij mij ook zo'n 4 keer. In die tijd had hij al twee keer gedoucht kunnen hebben
Ik heb Leiden wel genoeg gezien voorlopig.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Nou laiverd, waar woon je, hoe oud ben je ook alweer en wat is je problematiek?quote:Op zondag 25 december 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag altijd je ei droppen kippetje.
Het hoeft allemaal niets te willen zeggen. Ik krijg de verhalen wel mee, maar ik heb welgeteld drie mensen uit deze reeks ontmoet.quote:Op zondag 25 december 2011 18:23 schreef minnemin het volgende:
nou ik heb nogal een incrowdgevoel aan deze reeks overgehouden. Mensen hebben elkaar in het echt gezien, met elkaar gezoend en weet ik wat. En ja ik was dan ook wel bij de eerste meet, maar daarvan ken ik alleen nog MLIG. Ik vind het lastig me in te leven van de verhalen van de anderen als ik de hele achtergrond niet ken. Bovendien heeft de rest al veel gevatter gereageerd dan ik überhaupt in me heb. Ik heb vaak ook niet de behoefte om te reageren. Ik heb soms geen idee waar het over gaat. Tja, dan drop ik maar mijn eigen ei.
Het gaat van nature. Eerste zoen was wel de meest bijzondere, en misschien ook wel de beste omdat je er met zoveel overgave in opgaat. Bij mij was het slechts awkward. Zulks een raar bewegelijk ding in mijn muil.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar even serieus: ik hoor verschillende mensen zeggen dat hun eerst zoen bij de betere hoorde. In hoeverre moet ik daar straks zelf aan meehelpen?
Ik zit in mijn pyjama boterhammen te eten, te gamen en te fokken.quote:Op zondag 25 december 2011 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
Laiverd? Kom je uit Groningen?quote:Op zondag 25 december 2011 18:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou laiverd, waar woon je, hoe oud ben je ook alweer en wat is je problematiek?
Nou schat ik woon in Hoofddorp, ben 17, en mijn problematiek is dat ik ben te laf om meisjes te versieren.quote:Op zondag 25 december 2011 18:26 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou laiverd, waar woon je, hoe oud ben je ook alweer en wat is je problematiek?
Nou, dan ben ik benieuwdquote:Op zondag 25 december 2011 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat van nature. Eerste zoen was wel de meest bijzondere, en misschien ook wel de beste omdat je er met zoveel overgave in opgaat. Bij mij was het slechts awkward. Zulks een raar bewegelijk ding in mijn muil.
[..]
Ik zit in mijn pyjama boterhammen te eten, te gamen en te fokken.![]()
Maar nee, even geen zin om weer naar de stad te gaan. Tevens doet mijn fiets het niet meer.
Hoofddorp?quote:Op zondag 25 december 2011 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou schat ik woon in Hoofddorp, ben 17, en mijn problematiek is dat ik ben te laf om meisjes te versieren.
Bro en protip 1: Sluit je ogen en pak haar gewoon vast.quote:Op zondag 25 december 2011 18:21 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar even serieus: ik hoor verschillende mensen zeggen dat hun eerst zoen bij de betere hoorde. In hoeverre moet ik daar straks zelf aan meehelpen?
Ik zou in zo'n situatie echt zoveel mogelijk al het contact vermijden, wat een bitch om met zulke verhalen aan te komen nadat zij het heeft uit gemaaktquote:Op zondag 25 december 2011 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het na de break-up nog geen week volgehouden. Ze vond dat ze het nodig had dat iemand haar lichaam liefhad of iets dergelijk. Heb niet echt geluisterd.![]()
Maar ze had het echt niet zo gepland hoor.Ze probeerde het nog te verbergen, maar daar trapt deze jongen niet in.
![]()
Met andere woorden, het zou me niks verbazen als ze nu ligt te batsen met een random kerel. Kan er ook niet mee zitten.
Je zit hier sinds deel 355 en hebt meer dan 10.000 posts. Nieuwkomer? Echt?quote:Op zondag 25 december 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook een nieuwkomer nog hier eigenlijk
Ja ik woon bij jou in de buurt.quote:
Koplamp doet niks. Dynamo maakt herrie, maar dat is alles. Achterlamp is de batterij leeg, en kreeg dat ding niet open. Remmen doen niks meer, te ver afgesleten lijkt het. Zadel schuift alle kanten op, geen idee waarom. Banden zijn zacht en krijg er geen extra lucht in op een of andere manier.quote:Op zondag 25 december 2011 18:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik benieuwd
En de pijn van een fiets die het niet doet ken ik maar al te goed. Wat doet 'ie niet?
Ik vind het prima wat je hier post hoor!quote:Op zondag 25 december 2011 18:23 schreef minnemin het volgende:
Ik heb een reactie gegeven op je 10.000ste post. Onmogelijkquote:Op zondag 25 december 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook een nieuwkomer nog hier eigenlijk
Net drie maanden is hetquote:Op zondag 25 december 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je zit hier sinds deel 355 en hebt meer dan 10.000 posts. Nieuwkomer? Echt?
Echt? Ik ben er pas geleden nog geweest. Had ik dat maar gezien.quote:Op zondag 25 december 2011 18:29 schreef -Nouvelles het volgende:
Hey! In Groningen hebben ze nu ook Starbucks op het station zag ik donderdag. Volgens mij al een poos en ik ben vrij vaak op het station te vinden maar het is me nooit opgevallen.
Oké. En niet als een helikopter. Dat wist ik alquote:Op zondag 25 december 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro en protip 1: Sluit je ogen en pak haar gewoon vast.
Bro en protip 2: Doe iets, gewoon instinctief rondjes draaien is al voldoende.
Meer kan je echt niet doen volgens mij.
Ik neem dan ook geen contact op met haar. Slechts 1 keer om te vragen of ik haar post open mocht maken omdat ik wist dat deze voor mij was. Verder leven we toch in hele andere werelden en zal ik haar nooit tegenkomen.quote:Op zondag 25 december 2011 18:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik zou in zo'n situatie echt zoveel mogelijk al het contact vermijden, wat een bitch om met zulke verhalen aan te komen nadat zij het heeft uit gemaakt
En niet te diep er in prikken. Pun intended.quote:Op zondag 25 december 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké. En niet als een helikopter. Dat wist ik al
Na mijn aanrijding van laatst had mijn fiets ook aardig wat problemen. Ik deed het toen zelf ook niet helemaal, overigensquote:Op zondag 25 december 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koplamp doet niks. Dynamo maakt herrie, maar dat is alles. Achterlamp is de batterij leeg, en kreeg dat ding niet open. Remmen doen niks meer, te ver afgesleten lijkt het. Zadel schuift alle kanten op, geen idee waarom. Banden zijn zacht en krijg er geen extra lucht in op een of andere manier.
Inderdaad, rustig aan, wat je ook doet geen wasmachine/helikopter acties.quote:Op zondag 25 december 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooral je lippen gebruiken, niet teveel tong. Dat is al snel vervelend.quote:Op zondag 25 december 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo diep kom ik niet. Pun zeer zeker niet intendedquote:Op zondag 25 december 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En niet te diep er in prikken. Pun intended.
Dat is logisch na een aanrijding. Had je nog iets ernstigs?quote:Op zondag 25 december 2011 18:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na mijn aanrijding van laatst had mijn fiets ook aardig wat problemen. Ik deed het toen zelf ook niet helemaal, overigens
Ja. Het was mij ook nooit opgevallen terwijl het toch een vrij klein station is, vind ik maar Starbucks is in het rijtje waar de AH to go ook is.quote:Op zondag 25 december 2011 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Ik ben er pas geleden nog geweest. Had ik dat maar gezien.
Nee, beter nog, hadden ze die maar gehad toen ik er nog woonde.
quote:Op zondag 25 december 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo diep kom ik niet. Pun zeer zeker niet intended
Dat is dan van dit jaar, kan niet anders.quote:Op zondag 25 december 2011 18:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Het was mij ook nooit opgevallen terwijl het toch een vrij klein station is, vind ik maar Starbucks is in het rijtje waar de AH to go ook is.
Hier in dit topic toch?quote:Op zondag 25 december 2011 18:37 schreef -Nouvelles het volgende:
Trouwens, maak je op latere leeftijd nog snel (goede) vrienden of niet? Ben benieuwd naar ervaringen.
Op zich niets heel ernstig, maar ik ben een aantal dagen niet echt vooruit gekomenquote:Op zondag 25 december 2011 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is logisch na een aanrijding. Had je nog iets ernstigs?
Dit is gewoon omdat het een pauperfiets is die ik van mijn pa heb gekregen omdat mijn oude fiets ook kapot was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |