Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het gebeurt volgens jou echt, dan geloof je het dus ook echt.
stille wateren hebben diepe grondenquote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord.
Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt misschien alles zien wat je wilt zien. Dan zie je het waarschijnlijk ook echt. Het zijn maar waarnemingen.
Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dus je gelooft er zelf in terwijl het niet zo is maar je denkt dat het wel zo is. Ik bedoel maar.
Of ze hebben gewoon echt niets te vertellen.quote:Op zondag 25 december 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stille wateren hebben diepe gronden
Wat is het dan in jouw geval?quote:Op zondag 25 december 2011 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat erom dat waarnemingen niet betrouwbaar zijn. Dat je echt dingen kunt zien die er niet zijn. Dat kan komen doordat je het graag wilt zien maar dan is de waarneming niet per se onecht te noemen. In mijn geval is het alleen zeker niet zo dat ik dingen zie omdat ik het graag zou willen.
Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon echt niets te vertellen.
dat was optie B inderdaadquote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak vinden stille mensen de gesprekken niet boeiend genoeg... En dat kan 2 kanten op werken inderdaad.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn bijnaam is koothrapolie. Ofzo. Van de bigbang theorie. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 25 december 2011 19:44 schreef -Nouvelles het volgende:
Of hij heeft d'r gewoon geen zin in en is met zijn gedachten ergens anders. Er zijn zoveel opties.
Hij durft dus niet te praten vanwege gezelschap van vrouwen?quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
zijn bijnaam is koothrapolie. Ofzo. Van de bigbang theorie. Dat zegt genoeg.
Ben je op een date ofzo?quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2011 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet deze echt even plaatsen. Sheldon van BBT alleen dan in iets...anders.Hij heeft best een goed figuur eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel casual...quote:Op zondag 25 december 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft best een goed figuur eigenlijk
wat een baasquote:Op zondag 25 december 2011 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch heeft hij Penny geneukt.
Niet voor Penny.quote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat alcohol wel niet met je kan doen. Het is soms blijkbaar nog positief ook.
quote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat alcohol wel niet met je kan doen. Het is soms blijkbaar nog positief ook.
Zullen we dat veranderen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het serieus nog nooit leuk gehad wanneer ik alcohol op had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |