Ironisch dat Penny IRL dan echt iets met hem gehad heeft.quote:Op zondag 25 december 2011 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is in elk geval lekkerder dan Leonard
Smaken verschillen blijkbaar danquote:Op zondag 25 december 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ironisch dat Penny IRL dan echt iets met hem gehad heeft.
haha alcoholquote:Op zondag 25 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat alcohol wel niet met je kan doen. Het is soms blijkbaar nog positief ook.
Jaloers.quote:Op zondag 25 december 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha alcoholgoede herinneringen aan wel
Dat welquote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
Loka heeft alleen positieve ervaring met andere drugs..
Vertelt u uw verhaal mijn vrouw.quote:Op zondag 25 december 2011 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel
Ook wel een paar negatieve though.
Ik heb ook liever Raj.quote:Op zondag 25 december 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Smaken verschillen blijkbaar dan
Neusvleugels die bewegen? Ik kan dat niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn vriendin is zo schattig als ze slaaptSoms gaat ze met haar neus heen en weer als een konijn ofzo.
![]()
aawh schattigquote:Op zondag 25 december 2011 20:07 schreef -Nouvelles het volgende:
Mijn vriendin is zo schattig als ze slaaptSoms gaat ze met haar neus heen en weer als een konijn ofzo.
![]()
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.quote:Op zondag 25 december 2011 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neusvleugels die bewegen? Ik kan dat niet.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.
dus jij kijkt graag naar haar als ze slaaptquote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoiets ja. Vreemd maar grappig om te zien wel.
Niet echt heel erg, maar ik heb me wel eens heel beroerd gevoeld van Damiana. Gewoon een paar uur kotsen. En van wild dagga ben ik wel eens nogal para geweest. En natuurlijk dingen waarvan je geen effect voelt maar waar je je lichamelijk wel moe van wordt of er spierpijn van krijgt. Is een heel aanwezig risico bij smartdrugs natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2011 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertelt u uw verhaal mijn vrouw.
Oh hai.quote:Op zondag 25 december 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
Serieus echt een enorm stille jongen hier. Hij zegt echt geen woord.
Gewoon deel 2 of 3 kijken dan, daar zit ie niet in als kale griezel.quote:Op zondag 25 december 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Op kerstavond de bakkus van Voldemort aanzien. Gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |