Wat klink je als een ouwe doos. Als 1987 je geboortedatum isquote:Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is strani getrouwd?
Dag lieverdsHoe gaat het hier?
Wij zijn alweer terug van een heerlijk kerstdiner met schoonfamilie
Hoezo in je hoofd?quote:Op zondag 25 december 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn veel redenen voor.
Maar ook met ruige seks bijvoorbeeld.In mijn hoofd, dan.
Hai Cas, het gaat lekker. Vodka en lekker eten. Alleen heb ik veel te veel kleren aan voor iemand die aan het fokken isquote:Op zondag 25 december 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh is strani getrouwd?
Dag lieverdsHoe gaat het hier?
Wij zijn alweer terug van een heerlijk kerstdiner met schoonfamilie
Spanken is wel geilquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Ik vraag me wel af hoe je dat ruige dan ziet dan... Spanken en tepelklemmen? Of gewoon neergekwakt worden overal en nergens?
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavondquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Ik vraag me wel af hoe je dat ruige dan ziet dan... Spanken en tepelklemmen? Of gewoon neergekwakt worden overal en nergens?
Tepelklemmen liever niet.quote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo in je hoofd?
Nee, ik ben op een 19e dag jarig en inmiddels de 87 gepasseerdquote:Op zondag 25 december 2011 20:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat klink je als een ouwe doos. Als 1987 je geboortedatum is
Kerstavond is so yesterdayquote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavond
Haha, ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mooie vraagstukken om bij stil te staan op een kerstavond
Je weet het nooit hè....quote:Op zondag 25 december 2011 20:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tepelklemmen liever niet.![]()
In mijn fantasie. Dus wie weet werkt het in de praktijk een beetje anders.
Kunnen jullie niet samen fantasieen uitvoeren. Iedereen zn zinquote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Kaarsvet schijnt ook een leuke te zijn... ijsblokjes... Het hoofd achterover trekken dmv de haren.
Je brengt me wel op ideeën moet ik zeggen.
Lay down the drinks brahquote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Kaarsvet schijnt ook een leuke te zijn... ijsblokjes... Het hoofd achterover trekken dmv de haren.
quote:Op zondag 25 december 2011 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je weet het nooit hè....
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!quote:Op zondag 25 december 2011 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet samen fantasieen uitvoeren. Iedereen zn zin
Ja?quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!
Kuisbandgordel en sleutel ingeslikt dus..quote:Op zondag 25 december 2011 20:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Strawberry is een onneembare vesting op Fok!
Ga gourmetten, zoals iedereen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben alweer aan het bedenken wat ik morgen ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |